AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

er komt een andere smaak aan de EAS maar zal over een 2 maanden zijn denk ik..

Je besteld dit product toch niet voor de smaak? als je switch om alleen de smaak dan kan je beter helemaal geen supps meer nemen en alleen maar shake's van de Mac gaan drinken die zijn pas lekker..

Nou, een beetje wel:D Drink dit altijd tijdens m'n training en dan is die Extend wel erg lekker :lick: Maar goed, die Extend is net op en heb die EAS pas 1x geprobeerd, dus dan gewoon maar ff wennen zoals Brutez zegt.

Hoi allemaal ik ben nieuw hier...
een vraagje rené ik heb vandaag 2paar fitness handschoentjes besteld, maatje M.
Maar vanavond heb ik handschoentjes gepast van een kameraad die waren XL,
nu ben ik dus bang dat ie M mij niet passen.
Mijn vraag is kan ik ze ruilen als het blijkt dat ze mij toch niet passen???

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.903
Hoi allemaal ik ben nieuw hier...
een vraagje rené ik heb vandaag 2paar fitness handschoentjes besteld, maatje M.
Maar vanavond heb ik handschoentjes gepast van een kameraad die waren XL,
nu ben ik dus bang dat ie M mij niet passen.
Mijn vraag is kan ik ze ruilen als het blijkt dat ze mij toch niet passen???

ja dat kan.... maar bespreken we dan wel.. en maten van handschoenen van merken lopen nogal uiteen.

Hey XXL, die proteine 80 kan je toch ook gewoon voor het slapen gaan drinken? met 400ml melk bijvorbeeld.

• #7.906
Nou, een beetje wel:D Drink dit altijd tijdens m'n training en dan is die Extend wel erg lekker :lick: Maar goed, die Extend is net op en heb die EAS pas 1x geprobeerd, dus dan gewoon maar ff wennen zoals Brutez zegt.

Dan moet je eens de EAS van creanite nemen,deze is zonders smaakstof.dus kan je al raden wat de smaak is.gewoon schep in je mond gooie, en gewoon met een vloeistof doorspoelen met een carbo drankje na training

Hoi Rene,

In de amerikaanse Flex van maart staan allemaal advertenties van Lipo 6 Black.

Volgens mij is het in Amerika ook nog niet leverbaar :D maar ga je dit in de toekomst ook leveren?

grt

• #7.909
Hoi Rene,

In de amerikaanse Flex van maart staan allemaal advertenties van Lipo 6 Black.

Volgens mij is het in Amerika ook nog niet leverbaar :D maar ga je dit in de toekomst ook leveren?

grt

geen idee of dat toegestaan is in de Eu. zal eens kijken

Aangezien ik nu nieuw werk heb, en de hele dag op mijn werk zit, heb ik niet meer de mogelijkheid om een whey shake te maken (en een whey pot op mijn bureau staat ook niet zo professioneel), dus ik zoek eigenlijk pakjes met whey erin die ik kan nemen (weet niet of jullie dit kennen? ik zie het wel eens bij de tuinen) ik koop het niet bij de tuinen omdat ik moeilijk voor de hele maand (30 pakjes) kan pakken, staat er ook niet eens :p

Dus hebben jullie die bij xxl? met beetje goede verhoudingen

Aangezien ik nu nieuw werk heb, en de hele dag op mijn werk zit, heb ik niet meer de mogelijkheid om een whey shake te maken (en een whey pot op mijn bureau staat ook niet zo professioneel), dus ik zoek eigenlijk pakjes met whey erin die ik kan nemen (weet niet of jullie dit kennen? ik zie het wel eens bij de tuinen) ik koop het niet bij de tuinen omdat ik moeilijk voor de hele maand (30 pakjes) kan pakken, staat er ook niet eens :p

http://www.xxlnutrition.nl/cat/57/Ready To Drink

alsjeblieft ;)

Hey,

Ik zit eraan te denken om deze te bestellen; Serious Mass Merk: Optimum Nutrition
http://www.xxlnutrition.nl/product/402/Optimum Nutrition/Serious Mass

Mijn vraag is hoe lang je deze na openen kunt bewaren aangezien deze zak toch erg groot is en ik van plan ben om het max. 1x per dag te gaan gebruiken. Zijn er miss ook kleinere zakken?

Is deze weightgainer te vergelijken met de bovenstaande? http://www.xxlnutrition.nl/best_product/167/XXL Nutrition/Complex Carb Gainer

Bvd!

Dude, die Serious Mass is maar 18 porties, dus 1x per dag is nog geen maand open, dat moet makkelijk lukken hoor.

Je bedoeld 32 porties denk ik. Ja dat klopt ook wel, niet aan gedacht dat die porties veel groter zijn dan bij whey. Tnx

• #7.916

Nee niet echt.. we hebben dat een tijdje verkocht maar liep helemaal niet, geen vraag naar. we hebben alleen die ampullen met 42gram proteine die kan je in 2 porties verdelen van 21gram. Is wel heel hoogwaardig spul maar niet echt cheap.

Hey,

Ik zit eraan te denken om deze te bestellen; Serious Mass Merk: Optimum Nutrition
http://www.xxlnutrition.nl/product/402/Optimum Nutrition/Serious Mass

Mijn vraag is hoe lang je deze na openen kunt bewaren aangezien deze zak toch erg groot is en ik van plan ben om het max. 1x per dag te gaan gebruiken. Zijn er miss ook kleinere zakken?

Is deze weightgainer te vergelijken met de bovenstaande? http://www.xxlnutrition.nl/best_product/167/XXL Nutrition/Complex Carb Gainer
Bvd!

Ik zou die complex carb gainer aanraden, veel meer waar voor je geld. meer eiwit en complexe koolhydraten.

Artikel Aantal Merk Type Smaken Stukprijs Prijs
Whey Protein Instant 1 XXL Nutrition 5,0 kg Aardbei, Aardbei 81.50 81.50
DextroJuice 1 XXL Nutrition 2x 1500gr 22.50 22.50
Complex Carb Gainer 1 XXL Nutrition 5 kg Aardbei, Aardbei 62.00 62.00
Shakebeker 1 XXL Nutrition 0,7 L 4.50 4.50
Multivit 1 XXL Nutrition 120 Tabs 16.50 16.50
Shirt XXL Nutrition 1 XXL Nutrition 1 shirt M 5.50 5.50
Totaal: EUR 192.50

Weer een leuk setje besteld!

Hoeveel gram kan er in zo'n 50cc schepje?

ohja ik wilde nog ff zeggen: de smaak van dextrojuice is LEKKER MAN!

hoi Rene heb o.a zo grote emmer(2kg) oatmeal pancakes ontvangen,
Hoe moet ik dat bereiden staat er namelijk niet op... wel iets in spaans..

mvg,

k

Terug
Naar boven