Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

zal ik doen!! als ik vanavond weet wat ik er mee aan moet maak ik er meteen een paar..
zal mijn bevindingen posten

Staat in spaans erop!
Heb ook zo een emmer; 90ml water voor 31gr poeder!
Doe altijd 2 pannenkoeken tesamen, 200ml water en 65gr poeder!

Aangezien ik nu nieuw werk heb, en de hele dag op mijn werk zit, heb ik niet meer de mogelijkheid om een whey shake te maken (en een whey pot op mijn bureau staat ook niet zo professioneel), dus ik zoek eigenlijk pakjes met whey erin die ik kan nemen (weet niet of jullie dit kennen? ik zie het wel eens bij de tuinen) ik koop het niet bij de tuinen omdat ik moeilijk voor de hele maand (30 pakjes) kan pakken, staat er ook niet eens :p

Dus hebben jullie die bij xxl? met beetje goede verhoudingen

een time released eiwit misschien? alhoewel dit niet echt bijdraagt tot een rappe stofwisseling.

een time released eiwit misschien? alhoewel dit niet echt bijdraagt tot een rappe stofwisseling.

Koop 2 shakebekers, vul ze met een dosering whey (droog dus he), neem een pak houdbare melk mee (of gebruik water) om 2x per dag ff eenn shakie te mixen, simpel toch?

Als je een degelijk merk koopt (persoonlijk goede ervaringen met: Dymatize Elite, Syntrax Nectar en 5.0, en de king, zeker als je toch wat time-released wil, en echt goede smaak; BSN Syntha-6, die zijn erg relaxt qua oplossen, gewoon ff shaken volstaat voor een shake zonder klontjes)

tip?? of klopt het wat hier boven wordt gezegd wat is 1 scoop

net ff 1 geprobeerd 3 maatscheppen van dat spul en 250 ml melk.... en heb hier 2 pannekoeken van gemaakt... Smaakt erg goed en erg makkelijk.. Vult ook goed.. Ideaal als ontbijt en tussendoortje
Maar zou het wel fyn vinden om te weten hoeveel ik binnenkrijg.... Dus mocht je er nog achter komen Rene... voor de rest lekker makkelijk.. Emmer komt wel op!!;)

Mm volgende keer dan ook maar eens bestellen.:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.934
Nou ik zeg +1 voor het label!

Ziet er erg fancy uit!

• #7.936
Nou ik zeg +1 voor het label!

Ziet er erg fancy uit!

er komt een geheel nieuwe xxl look aan.. erg mooi vind ik zelf.

Alle nieuwe producten krijgen deze meteen mee vanaf nu en de overige gaan langzaam over.

ik zet vanavond even de foto van de pot online en de teksten.

Dit is misschien nog wat voor de toekomst in het assortiment Rene;):D,
Super Omega 3-6-9 (Now Foods), White Blood (CL), Stinger Tank Tops (NPC) en wie weet nog eens de originele Grits....begreep dat de importeur vorige keer te weinig kon leveren toch??? ?.

Die nieuwe labels zijn trouwens helemaal TOP !:cool:.

rene, bedankt voor de bestelling (gisteren toegekomen)

collega's en ik weer goed tevreden ;)

heb alleen nog een vraagje ivm jullie amino's... hoeveel voor de training kan je die het best innemen? half uur, uur of net voor de training?

thx

vandaag ook m'n bestelling ontvangen :p
10kg whey instant en 1,5kg creatine, met daarbij nog 2 potjes hydroxycut ^^
de aardbeiensmaak is echt te lekker !

• #7.940
rene, bedankt voor de bestelling (gisteren toegekomen)

collega's en ik weer goed tevreden ;)

heb alleen nog een vraagje ivm jullie amino's... hoeveel voor de training kan je die het best innemen? half uur, uur of net voor de training?

thx

heb je die essential amino stack?

Terug
Naar boven