XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

ja dat kan prima.... nightprotein zou beter zijn maar voorheen nam ik ook altijd pro80.. niets mis mee.

Ja die heb ik ook, ik ben van plan om 1 scoop night protein te nemen en 1.5 scoop protein 80 met 400 ml melk voor het slapen gaan, zodat het dan wat minder dik is:P

Aangezien ik nu nieuw werk heb, en de hele dag op mijn werk zit, heb ik niet meer de mogelijkheid om een whey shake te maken (en een whey pot op mijn bureau staat ook niet zo professioneel), dus ik zoek eigenlijk pakjes met whey erin die ik kan nemen (weet niet of jullie dit kennen? ik zie het wel eens bij de tuinen) ik koop het niet bij de tuinen omdat ik moeilijk voor de hele maand (30 pakjes) kan pakken, staat er ook niet eens :p

Dus hebben jullie die bij xxl? met beetje goede verhoudingen

Waarom niet iets van tupperware (oid) gebruiken? Ik neem 1 beker mee die ik 's morgens klaarmaak en dan 30 gram in een potje waar ik m'n volgende shake mee klaarmaak.

Waarom niet iets van tupperware (oid) gebruiken? Ik neem 1 beker mee die ik 's morgens klaarmaak en dan 30 gram in een potje waar ik m'n volgende shake mee klaarmaak.

waarom niet gewoon een shakebaker mee met de poeder?? Het is allemaal zo simpel ;)

Hm ja is ook een idee, drink je met water?

waarom niet gewoon een shakebaker mee met de poeder?? Het is allemaal zo simpel ;)

ja ik ben al heel subtiel mn rijst en tonijn aan het eten, maarja shakebeker.. ik ben ook een stuk afgevallen en dat lijkt het toch een stuk stommer als je die supplementen neemt enzo hehe :o

Maar goed, probeer het dan toch maar, thanks for the tip

Laatst bewerkt:

ja ik ben al heel subtiel mn rijst en tonijn aan het eten, maarja shakebeker.. ik ben ook een stuk afgevallen en dat lijkt het toch een stuk stommer als je die supplementen neemt enzo hehe :o

Je kan het ook gewoon in een spa flesje doen in plaats van een shakebeker. Doe ik zelf ook altijd en niemand die je vreemd aankijkt.

Schijt aan anderen ;)

Je kan het ook gewoon in een spa flesje doen in plaats van een shakebeker. Doe ik zelf ook altijd en niemand die je vreemd aankijkt.

Doe ik ook vaak. Thuis even shaken en overgieten in je spaflesje (kun je er meteen eventueel wat vetten als olijf/vis/lijnzaadolie doorheen mieteren ;) ).

Oud, je verpest de lekkere dingen, met die gore olie en vetten. Probeer wat lekker is wel lekker te houden:D

Die 'grote' schepjes waar 50cc op staat, hoeveel gram kan hier nu in? 15 of 50? Heb namelijk diverse schepjes. :zuip:

Schijt aan anderen ;)

Doe ik ook vaak. Thuis even shaken en overgieten in je spaflesje (kun je er meteen eventueel wat vetten als olijf/vis/lijnzaadolie doorheen mieteren ;) ).

is dat te drinken?

Nah dan maar even wat whey bestellen.

heb staan:

whey instant
protein 80
complex carb
dextro juice
essential amino stack
massacra olimp

haha,. ja ja ,.lekker spul..

Hey, wat is de beste kwaliteit vitamine supps die jullie hebben?
Had ff gekeken op de site en als ik bij catogoriën op Vitaminen & Mineralen klik krijg ik zoveel hits. Welke kan ik het beste tot mij nemen?

Ik zoek gewoon multivitaminen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.959
Hey, wat is de beste kwaliteit vitamine supps die jullie hebben?
Had ff gekeken op de site en als ik bij catogoriën op Vitaminen & Mineralen klik krijg ik zoveel hits. Welke kan ik het beste tot mij nemen?

Ik zoek gewoon multivitaminen.

ik zou gewoon die van onze eigen xxl lijn nemen multivit, die zijn erg goed uitgebalanceerd.

Terug
Naar boven