MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.962
We hebben een frisse update gehad op de site :D

ziet er goed uit.. tikje overdreven mischien.. amerikaans uiterlijk..

ben wel benieuwd naar de resultaten de nieuwe supp.

Die AAKG extreme (arginine) wat een spul weer joh.. vanmiddag even 3 naar binnen gepopt, samen met 2 ornithine's en alles ging zo lekker. Zware pomp maar niet in de weg van de training, eerst borst gedaan.. en erna nog rug gedaan het ging echt perfect samen met die creatine mono was niet meer te stoppen.. top spul gewoon.

Nieuwe bestelling gemaakt (me potje creatine was bijna leeg en ik moet nog 5 weken)

Creatine Monohydraat 500 gr
Essential Amino Stack 500 gr
L-Glutamine 500 gr
Taurine Powder 225 gram
Protein 80 5 kg
Booster Cafeine 200 Tabs

Ik kijk er al naar uit maandag/dinsdag.. ff een vraagje over die Booster Cafeine van Lipotrex, zit daar een breukstreep op die tabletten?.. ik reageer namelijk als een gek op cafiene omdat ik geen koffie drinker ben, en als ik al een bakkie koffie neem staan ik 2 uur te stuiteren. Ik wou dan ook eerst maar 100mg proberen wat volgens mij al meer dan genoeg is voor mij.

by the way, wa is er gebeurd met prijzen van BSN ?

• #7.976
by the way, wa is er gebeurd met prijzen van BSN ?

ja die zijn omhoog gegaan naar het prijs Niveau van een jaar terug, de prijzen waren enorm gekelderd op internet. Sommige items gingen bijna tegen inkoop weg. De importeur heeft ingegrepen omdat zo het merk BSN te grabbel wordt gegooid en advies en minimumprijzen afgegeven. En die minimum prijzen moet ik dus aanhouden.

• #7.977
Die AAKG extreme (arginine) wat een spul weer joh.. vanmiddag even 3 naar binnen gepopt, samen met 2 ornithine's en alles ging zo lekker. Zware pomp maar niet in de weg van de training, eerst borst gedaan.. en erna nog rug gedaan het ging echt perfect samen met die creatine mono was niet meer te stoppen.. top spul gewoon.

Nieuwe bestelling gemaakt (me potje creatine was bijna leeg en ik moet nog 5 weken)

L-Glutamine 500 gr
Taurine Powder 225 gram
Protein 80 5 kg
Booster Cafeine 200 Tabs

Ik kijk er al naar uit maandag/dinsdag.. ff een vraagje over die Booster Cafeine van Lipotrex, zit daar een breukstreep op die tabletten?.. ik reageer namelijk als een gek op cafiene omdat ik geen koffie drinker ben, en als ik al een bakkie koffie neem staan ik 2 uur te stuiteren. Ik wou dan ook eerst maar 100mg proberen wat volgens mij al meer dan genoeg is voor mij.

Durf niet te zeggen of er een breukstreep opzit.. we hebben net ook weer een nieuwe batch gekocht..

L-Glutamine 500 gr
Taurine Powder 225 gram
Protein 80 5 kg
Booster Cafeine 200 Tabs

Die booster caffeine tabs van lipotrex zijn goeie! Als je geen caffeine gewend ben zou ik ze zeker in 2 doen, er zit wel geen breukstreep op. (pillensnijer kopen bij apotheek)

Grtz

Terug
Naar boven