Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Cafeine tabs geven me een goed gevoel tijdens het trainen, kan langer doorgaan! :)

Dat maatschepje wat je bij Whey Pro Instant krijgt is dat groter geworden? :D
Op de achterkant staat dat het 15 gram per schepje is , maar me gevoel zegt dat deze maatschepje van nu wat groter is..

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.986
Ok bedankt :)

Rene, even een vraag, ik lees steeds meer dat supplementatie van micellair casseine bij mannen tot ca.30jaar veel effectiever is dan snelle eiwitten.

Klopt dit volgens jou? En zou het een goed idee zijn om gedurende de dag mijn shakes te vervangen door casseine ipv isolaat? En zou het nog zin hebben om alleen vlak na de training een isolaat te nemen?

Thanx in advance!

• #7.989
Rene, even een vraag, ik lees steeds meer dat supplementatie van micellair casseine bij mannen tot ca.30jaar veel effectiever is dan snelle eiwitten.

Klopt dit volgens jou? En zou het een goed idee zijn om gedurende de dag mijn shakes te vervangen door casseine ipv isolaat? En zou het nog zin hebben om alleen vlak na de training een isolaat te nemen?

Thanx in advance!

Ik durf het niet te zeggen. Wel weet ik dat je in principe voor overdag om je eiwitbehoefte aan te vullen beste kan kiezen voor een proteine blend zoals onze pro80 na de training is een isolaat het snelste en dus goed.

Rene vraagje

ik heb al diverse BCAA supplementen achter de rug en nog steeds spierpijn soms zat ik op 12 tabletten per dag en nog steeds spierpijn.

Ik ben nu bezig met Xtend en neem 5 gram voor ontbijt , 5 gram voor pre workout en 10 gram na training alleen volgende dag is het weer een ramp met spierpijn.

Mijn vraag is gebruik ik Xtend wel in de juiste hoeveelheid en heeft het tijd nodig dat de spierpijn steeds minder word.

misschien kan jij me hier op antwoord geven iof misschien een alternatief voor BCAA's of Xtend omdat de spierpijn eigenlijk blijft.

• #7.993
ik heb al diverse BCAA supplementen achter de rug en nog steeds spierpijn soms zat ik op 12 tabletten per dag en nog steeds spierpijn.

Ik ben nu bezig met Xtend en neem 5 gram voor ontbijt , 5 gram voor pre workout en 10 gram na training alleen volgende dag is het weer een ramp met spierpijn.

Mijn vraag is gebruik ik Xtend wel in de juiste hoeveelheid en heeft het tijd nodig dat de spierpijn steeds minder word.

misschien kan jij me hier op antwoord geven iof misschien een alternatief voor BCAA's of Xtend omdat de spierpijn eigenlijk blijft.

Spierpijn is op zich goed dan heb je iig goed getraint ;)

Ik zou je aanraden om na de training je BCAA/XTEND of evt onze Essential Amino Stack (BCAA's met andere essentiele aminozuren) samen te nemen met snelle carbs zoals dextrojuice of waxy maize dan 15-30min daarna een whey shake. Dan zouden je spieren toch echt wat sneller moeten herstellen dan zonder deze supplementen. De carbs zijn wel belangrijk ook na de training.

Spierpijn is op zich goed dan heb je iig goed getraint ;)

Ik zou je aanraden om na de training je BCAA/XTEND of evt onze Essential Amino Stack (BCAA's met andere essentiele aminozuren) samen te nemen met snelle carbs zoals dextrojuice of waxy maize dan 15-30min daarna een whey shake. Dan zouden je spieren toch echt wat sneller moeten herstellen dan zonder deze supplementen. De carbs zijn wel belangrijk ook na de training.

dus eerst na de training Xtend of Eas na de training met dextrojuice en 15-30min daarna whey shake thanx Rene ga dit snel proberen.

Hoe kom je erbij dat BCAA's spierpijn tegen gaan ?

Ik wil mijn Whey Instant gaan vervangen door Essential Amino Stack.

Het wordt dan zo voor mij:

Pre-workout: Green Magnitude + EAS
Post-workout: EAS + Dextrojuice

Ga ik de Whey missen op deze manier? Ik eet verder goed en gebruik bijv. ook Complex Carb Gainer en NightProtein.

• #7.998
Ik wil mijn Whey Instant gaan vervangen door Essential Amino Stack.

Het wordt dan zo voor mij:

Pre-workout: Green Magnitude + EAS
Post-workout: EAS + Dextrojuice

Ga ik de Whey missen op deze manier? Ik eet verder goed en gebruik bijv. ook Complex Carb Gainer en NightProtein.

Als je normaal alleen whey neemt na je training dan kan dit zeker goed.
EAS is het beste wat je kan nemen rondom de training.

Zo net even nog op klokslag 3 uur 5kg whey besteld , hopelijk nog optijd want k zit namelijk zonder.

Hoe zit t btw met die vanille smaak is dat wat? Ik neem eigenlijk altijd aarbei nu ook weer.

Als je normaal alleen whey neemt na je training dan kan dit zeker goed.
EAS is het beste wat je kan nemen rondom de training.

Ik nam de Whey Instant normaal inderdaad alleen na mijn training. Dan ben ik blij met mijn keuze. Ik heb vandaag om half 3 besteld ongeveer, de EAS met 2,5 kg complex carb gainer.

Kan ik de EAS ook alleen rondom de training nemen en op rustdagen niet? Is dat voldoende?

Terug
Naar boven