AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik heb een bestelling gedaan (nummer: 23362) via overboeking. Ik heb alleen de ''te naamstelling'' van belgie ingevuld. Ik neem aan dat dit wel goedkomt René? Ik vraag het maar even voor de zekerheid.

Uw bestelling:

Whey Protein Instant 5,0 kg (Aardbei, Banaan), aantal:1, prijs: 81.50
Creatine Monohydraat 3x 500 gr, aantal:1, prijs: 42.00
Waxy Maize (X-Targo) 2x 2500 gram, aantal:1, prijs: 54.50

Verzendkosten: 0.00

Totaalbedrag: EUR 178.00

Dat ziet er goed uit :D

Rene is het mogelijk om er een sample voor de pomp in te doen? Ik heb het bij de opmerkingen geschreven, maar misschien kan je me via hier laten horen of je op het moment van die samples hebt? :)
Kheb weinig ervaring met van die supplementen .. vandaar dat ik het eens zou willen proberen

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.003
Zo net even nog op klokslag 3 uur 5kg whey besteld , hopelijk nog optijd want k zit namelijk zonder.

Hoe zit t btw met die vanille smaak is dat wat? Ik neem eigenlijk altijd aarbei nu ook weer.

de order tot 14.40 zijn meegegaan daarna niet meer.. maandag sluiten we meestal wat eerder omdat we eerder naar het magazijn moeten ivm de vele in te pakken pakketten. Ik vind vanille erg lekker.

Ik nam de Whey Instant normaal inderdaad alleen na mijn training. Dan ben ik blij met mijn keuze. Ik heb vandaag om half 3 besteld ongeveer, de EAS met 2,5 kg complex carb gainer.

Kan ik de EAS ook alleen rondom de training nemen en op rustdagen niet? Is dat voldoende?

Ja.. EAS rondom je training moet voldoende zijn. Op andere momenten kan wel maar is minder belangrijk.

Ik heb een bestelling gedaan (nummer: 23362) via overboeking. Ik heb alleen de ''te naamstelling'' van belgie ingevuld. Ik neem aan dat dit wel goedkomt René? Ik vraag het maar even voor de zekerheid.

Ik snap je opmerking niet helemaal.. welke te naamstelling vasn Belgie heb je ingevuld?

Uw bestelling:

Whey Protein Instant 5,0 kg (Aardbei, Banaan), aantal:1, prijs: 81.50
Creatine Monohydraat 3x 500 gr, aantal:1, prijs: 42.00
Waxy Maize (X-Targo) 2x 2500 gram, aantal:1, prijs: 54.50

Verzendkosten: 0.00

Totaalbedrag: EUR 178.00

Dat ziet er goed uit :D

Rene is het mogelijk om er een sample voor de pomp in te doen? Ik heb het bij de opmerkingen geschreven, maar misschien kan je me via hier laten horen of je op het moment van die samples hebt? :)
Kheb weinig ervaring met van die supplementen .. vandaar dat ik het eens zou willen proberen

Nu bestel je in 1x wel wat meer maar dan kom je gewoon goedkoper uit straks. Heb je bij de opmerkingen iets gezet dan je een pre workout sample wilt? toevallig hebben we weer wat samples en ook leuke magazine's :D

Ik wil zo graag die cappucino whey proeven maar mn whey is bijna op dus ik moet van de week toch maar ff bestellen denk ik.
Welke smaken zijn er verbeterd?

• #8.006
  • #8.007
Ik wil zo graag die cappucino whey proeven maar mn whey is bijna op dus ik moet van de week toch maar ff bestellen denk ik.
Welke smaken zijn er verbeterd?

Cappuccino duurd nog wel enkele weken, het label ontwerp is ook nog niet af.

Banaan, aardbei en vanille zijn verbeterd. maar ik weet niet zeker of alles van de vorige batch al op is. staat wat door elkaar nu.

ik vind de smaken zelf veel beter, totaal geen nasmaak meer.

aha op mijn naam maar wel op het gironummer? dan zal je misschien het geld wel teruggestort krijgen omdat naam en nr niet overeenkomen

ja op het gironummer van nederland. zou je even na kunnen gaan of het zo in orde komt. Ik heb vrijdag overgemaakt en zondag was het van mn rekening afgeschreven.

Is de ananas van whey protein instant niet meer te verkrijgen?

• #8.011
ja op het gironummer van nederland. zou je even na kunnen gaan of het zo in orde komt. Ik heb vrijdag overgemaakt en zondag was het van mn rekening afgeschreven.

We hebben nog niets ontvangen.. ik denk dat je het vandaag of morgen weer terug krijgt op je rekening.

Als je normaal alleen whey neemt na je training dan kan dit zeker goed.
EAS is het beste wat je kan nemen rondom de training.

Ik ben nu aan het cutten en neem voor de training een maaltijd en direct voor het trainen de EAS. Direct na de training wederom de EAS. 30 min later mijn Whey en dan weer 3 kwartier later mijn vaste maaltijd.

Maar je zegt eigenlijk dat de Whey dan een beetje overbodig wordt of begrijp ik iets niet?
EAS is toch geen vervanger voor eiwitten die je lichaam na de training nodig heeft?

Ik ben nu aan het cutten en neem voor de training een maaltijd en direct voor het trainen de EAS. Direct na de training wederom de EAS. 30 min later mijn Whey en dan weer 3 kwartier later mijn vaste maaltijd.

Maar je zegt eigenlijk dat de Whey dan een beetje overbodig wordt of begrijp ik iets niet?
EAS is toch geen vervanger voor eiwitten die je lichaam na de training nodig heeft?

Geen vervanging, zie het als een extra dosis van extreem snel opneembare amino's, precies degene die je nodig hebt. Voor optimale groei heb je die whey shake wel nodig, voor aanvulling, zodat je na een training toch het volledige aminozuurprofiel binnenkrijgt.

Geen vervanging, zie het als een extra dosis van extreem snel opneembare amino's, precies degene die je nodig hebt. Voor optimale groei heb je die whey shake wel nodig, voor aanvulling, zodat je na een training toch het volledige aminozuurprofiel binnenkrijgt.

Ja oke, dus als ik pas 1,5 uur na mijn training een vaste maaltijd nuttig is het wel verstandig om 45 min na m'n training nog wel een Whey Shake te pakken?

En als ik na mijn training een maaltijd neem kan ik die Whey dus laten zitten ;)

Ja oke, dus als ik pas 1,5 uur na mijn training een vaste maaltijd nuttig is het wel verstandig om 45 min na m'n training nog wel een Whey Shake te pakken?

En als ik na mijn training een maaltijd neem kan ik die Whey dus laten zitten ;)

Ik zou je EAS tijdens de training doen, daarna je whey, en daarna je maaltijd. Dat lijkt me ideaal.

Goed shirt, ik heb nu al complimenten gekregen dat ik er breder in uitzie!

Bedankt voor het meeleveren van de "Juggernaut" sample Rene, zal hem overmorgen eens proberen :)

De rest kwam ook weer perfect binnen zoals gewoonlijk.. thx allot.

Nu bestel je in 1x wel wat meer maar dan kom je gewoon goedkoper uit straks. Heb je bij de opmerkingen iets gezet dan je een pre workout sample wilt? toevallig hebben we weer wat samples en ook leuke magazine's :D

Ja idd ,

Ik heb erbij gezet dat samples altijd gewenst zijn en liefst iets voor de pomp (letterlijk) magazines zijn ook altijd welkom natuurlyk

Uw bestelnummer is: 23511

Morgen ga ik betalen. Het moet nog allemaal via de rekening van men moeder en dan moet ik via mijn rekening eerst rekening zetten op die van mijn moeder .. allemaal i ngewikkeld, kga mijn eige overschrijvingspapiertjes hale morge :o

vandaag ook weer wat lekkere dingen bestelt :D

Terug
Naar boven