Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Net ook weer een bestelling gedaan, ben reuze benieuwd naar die Unleash! icm met mega grow moet het echt hard gaan ! kan niet anders.

XXL Training Stack
ELITE LIQUID PROTEIN
Whey Protein Instant
Beta Alanine
Stronghooks

schrok wel ff toen ik aan de Essential Amino Stack rook, maar het is best te doen als je het drinkt

Ik schrok ook vrij erg ja, heb het gister voor het eerst genomen. Ik vond de smaak ook vreselijk om eerlijk te zijn, maarja niet zeiken maar gewoon opdrinken he ;).

Een vraagje aan René...
Ik ga binnenkort weer een kleine berg whey aankopen + nog een pre-workout.

Sowieso gebruik ik nu dagelijks 5g crea-mono (bij ontbijt & post-wo op KT-dagen), en NOXpump als pre-wo.

De NOXpump is toch niet meer wat het geweest is, dus ik zou willen afwisselen met een ander product zodat de gewenning vermindert. Unleash of Creapump??

En is het evt. mogelijk om een staaltje te krijgen van het product dat ik niet bestel?

mvg

HEt is mss ook een idee om je bestel historie terug te vinden onder je account :D lijkt me wel leuk om te zien hoeveel ik nou al heb gekocht

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.045
Een vraagje aan René...

Sowieso gebruik ik nu dagelijks 5g crea-mono (bij ontbijt & post-wo op KT-dagen), en NOXpump als pre-wo.

De NOXpump is toch niet meer wat het geweest is, dus ik zou willen afwisselen met een ander product zodat de gewenning vermindert. Unleash of Creapump??

En is het evt. mogelijk om een staaltje te krijgen van het product dat ik niet bestel?

mvg

ik heb geen samples helaas...

• #8.046
Een vraagje aan René...

mvg

HEt is mss ook een idee om je bestel historie terug te vinden onder je account :D lijkt me wel leuk om te zien hoeveel ik nou al heb gekocht

staat dat er niet bij dan? dat had ik wel gevraagd toen.. zal die jongen wel even mailen.

Ik kan het iig niet vinden op de site :D

Zojuist een kilootje Night Protein besteld.
Lijkt me een prima supplement voor bij het Keto-dieet (Samenstelling per 100 g: Koolhydraten 0,3 g).
En nog een potje BCAA's.

Er staat wel degelijk een fout in, het is "meer DAN". Weer wat geleerd (al had je dit na groep 3 al moeten weten).

(waarschijnlijk is het ook een foutje van de leverancier/importeur die de teksten levert, niet van XXL)

Dat is zelfs iets wat we niet leren in België.

In ieder geval. Het is inderdaad 'dan' als het in een context staat dat het groter is. 99% van de mensen gaan dat niet eens opmerken omdat het niet fout klinkt.

Nu ja als we heel strikt gaan doen geef ik je inderdaad gelijk , ik bedoelde gewoon dat het niet fout klinkt. (als het woordje 'meer' er niet stond was het wel 'als' ..)

spulletjes weer binnen :D
@ rene EAS smaakt idd beter dan purple wraath ;)
zal vanavond de cassein eens ontmaagden :p

Hey René

Krijgen jullie ook de nieuwe Slim Xtreme van Anabolic Xtreme, of blijft het bij de stimulant X?

Vandaag betaald
Morgen gestort
maandag in belgie
dinsdag bij mijn thuis

Juist? :)-

• #8.054
schrok wel ff toen ik aan de Essential Amino Stack rook, maar het is best te doen als je het drinkt

Ja de eerste x vond ik het ook niet te zuipen maar na 2 weken ben je er wel aan gewend.
Het belangrijkste imo is dat het zijn werk goed doet!

Net voor het eerst de Whey van XXL besteld bij XXL. Ben benieuwd heb 4500 gram Whey Isolaat in de smaken aardbei en vanille besteld. Ook weer de EAS besteld. Ik train momenteel 6x per week en ik herstel als een raket :D.

René, heb ivm mijn bestelling 23600 eergisteren een mailtje gestuurd naar info@xxlnutrition.nl maar heb nog geen antwoord. Kan je daar eens naar kijken aub?
Thanks!

Hetzelfde hier, ik heb al 2 mailtjes gestuurd over bestelling 23599 maar nog niets hierover gehoord....
Kan je dit eens nakijken, thx!

• #8.059
Ja de eerste x vond ik het ook niet te zuipen maar na 2 weken ben je er wel aan gewend.
Het belangrijkste imo is dat het zijn werk goed doet!

Net voor het eerst de Whey van XXL besteld bij XXL. Ben benieuwd heb 4500 gram Whey Isolaat in de smaken aardbei en vanille besteld. Ook weer de EAS besteld. Ik train momenteel 6x per week en ik herstel als een raket :D.

:thumbs:

Betaling is gisteren binnen gekomen en je pakket is gisteren verzonden.

Mn vriendin stuurde net een sms dat het pakket binnen is, waarvoor dank. Maar in mijn mailtje had ik gevraagd of het mogelijk was om nog een extra supplement bij mijn bestelling te doen (Activate Xtreme). Ik had pas de dag na mijn bestelling besloten dat ik er een 2e potje van wilde bestellen... Zal voor een andere keer zijn dan

Terug
Naar boven