Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Rene

Geweldig spl enz. maar er staat een klein typfoutje in de tekst bij xxl 100% Whey (de 15e in top 15) tekst:

Ja, je leest het goed als klap op de vuurpijl verschaft elke dosering 100% WHEY je meer als 3500 mg Glutamine en 5000 mg BCAA's(valine, leucine en isoleucine).
Klein foutje, maar ziet er beetje amateuristisch uit.

Succes ermee

Heb er al redelijk wat producten besteld, van hun eigen merk wel ter verstaan.
Ben er tevreden over, zeker icm. de prijs, levertijd, service en gratis shakebekers! :cool:

De Complex Carb Gainer is echt lekker en aankomen gaat een stuk makkelijker!
Ook handig als je in de ochtend niet altijd tijd goed kunt/wilt ontbijten, 4 scheppen in de shakebeker gemixt met volle melk doet het goed! Net een bananenmilkshake.

Heb alleen nog niet veel ervaring met supplementen, dus heb niet veel vergelijk materiaal, maar heb niks te klagen. :)

Gaaf shirt zeg die van Ironville! (front double biceps)

Ik heb hier al een topic voor geopend, maar vraag hier nog ff een deelvraag, specifiek omdat ik de expertise van Rene erg op prijs zou stellen.

Rene, Syntha6 beweert Micellair Cassein als eiwit-onderdeel te hebben, maar met een 'magere' 22 gram eiwitten per 44gram stof, hoeveel micellair kan er nou helemaal inzitten? Weet jij hier iets van? Ik kan NERGENS op het internet een aminozuren profiel vinden :(

een 2e lijn whey proteïne... vertel:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.031
Ik heb hier al een topic voor geopend, maar vraag hier nog ff een deelvraag, specifiek omdat ik de expertise van Rene erg op prijs zou stellen.

Rene, Syntha6 beweert Micellair Cassein als eiwit-onderdeel te hebben, maar met een 'magere' 22 gram eiwitten per 44gram stof, hoeveel micellair kan er nou helemaal inzitten? Weet jij hier iets van? Ik kan NERGENS op het internet een aminozuren profiel vinden :(

Nou niet veel.... het eiwitpercentage van Syntha-6 ligt vrij laag rond de 50% maar. Als je echt een goed eiwitsupplement zoekt dan zou ik whey instant of whey isolaat kiezen. Ga je voor een blend dan is zo i zo pro80 een betere keuze dan Syntha-6.

een 2e lijn whey proteïne... vertel:)

Ja.. een 2e lijn Whey sensations :D.. Die worden wat anders van samenstelling, eiwit zo 76-80% (whey concentraat/isolaat), vet ~ 4% en de cars ~ 8-10% . Whey instant zal er in de smaken aardbei, choco, vanille en banaan zijn. (welke op de choco na allemaal net vernieuwd zijn ook).

De apparte smaken komen dan uit onder de whey sensations lijn (met wat afwijkende samenstelling) . whey cappuccino die smaakt echt uber lekker zitten stukjes gevriesdroogde koffie in, whey cocos met stukjes cocos. en wat andere smaken waar ik nog aan moet werken. Deze whey degradeerd alle whey kwa smaak die ik ooit geproefd heb.

• #8.034
hoi rené, ik zoek een goede PWO, ik zou wel eens Anabolic Halo gebruiken ( heb er veel goeie reviews en artikels over gezien ) maar het is nogal prijzig, weet jij nog iets?

schrok wel ff toen ik aan de Essential Amino Stack rook, maar het is best te doen als je het drinkt

• #8.038
daar staat zelfs geen fout in .. btw tis een supplementendienst en niet het grote nederlandse woordenboek ofzo:p

Er staat wel degelijk een fout in, het is "meer DAN". Weer wat geleerd (al had je dit na groep 3 al moeten weten).

(waarschijnlijk is het ook een foutje van de leverancier/importeur die de teksten levert, niet van XXL)

Terug
Naar boven