Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.061
Mn vriendin stuurde net een sms dat het pakket binnen is, waarvoor dank. Maar in mijn mailtje had ik gevraagd of het mogelijk was om nog een extra supplement bij mijn bestelling te doen (Activate Xtreme). Ik had pas de dag na mijn bestelling besloten dat ik er een 2e potje van wilde bestellen... Zal voor een andere keer zijn dan

aha ok.. ik kan die mail niet zien hier.. dat leest iemand anders.

• #8.062
Hetzelfde hier, ik heb al 2 mailtjes gestuurd over bestelling 23599 maar nog niets hierover gehoord....
Kan je dit eens nakijken, thx!

Die is gisteren bezorgd als het goed is.... maar als je vraag over iets anders ging dan hoor je het straks wel. Heb even doorgegeven alle mails te bekijken.

Yep is bezorgd geweest :) waarvoor dank voor de snelle levering! Maar in de mails staat meer uitleg :) Bedankt alvast!

Iemand die nieuwe XXL pwo Unleash al besteld en geprobeerd ???

Zo ja, hoe waren de bevindingen ???

wel besteld..hij komt vandaaag binnen :D

Laat ons even weten wat je ervan vind!

Als ik me vanavond goed voel zal ik wel ff kijken :D...

Hey René,

Ik zat vandaag op mijn pakketje te wachten maar hij kwam niet. Zou je ff kunnen kijken of mijn bestelling al verzonden is?
Ik had het donderdagavond laat besteld.

Order nummer: 23731

Hey René,

Ik zat vandaag op mijn pakketje te wachten maar hij kwam niet. Zou je ff kunnen kijken of mijn bestelling al verzonden is?
Ik had het donderdagavond laat besteld.

Order nummer: 23731

heb jij geen geduld ofzo? ik heb ook donderdag besteld, maar ga ook niet zeuren.

• #8.072
Laatst bewerkt:
Vrijdag besteld en zaterdag binnen, top! :D

• #8.079
hoe zit het als het naar België moet komen, overschrijving word morgen, (maandag) gemaakt

Ja dan heb je het als het goed is dinsdag-woensdag.... hangt er ook vanaf welke bank. Van klanten die bij Fortis zitten en die online betalen hebben we de betaling per direct binnen.

Ja dan heb je het als het goed is dinsdag-woensdag.... hangt er ook vanaf welke bank. Van klanten die bij Fortis zitten en die online betalen hebben we de betaling per direct binnen.

'k heb het gevoel dat dit met kbc toch ook amper verschil is met online banking. Ik betaal maandagmiddag bv en woensdag is het altijd hier, dinsdag betalen en donderdag binnen,..

Terug
Naar boven