MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Beste webshop die ik ken. Echt de bol.com van de supplementen. Geweldig snelle levering. Ik peins er niet over om ergens anders te kopen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.082
René, sedert donderdag ben ik begonnen met de laadfase van de creatine monohydraat van XXL. Ook sedert dan heb ik last van serieuze maagklachten, ofwel is dit toeval en heb ik nu ergens een buikgriepje te pakken of ligt het aan de creatine? Natuurlijk met alle gevolgen van dien voor mijn voedingsschema :mad:Heb in het verleden nog al crea mono gebruikt weliswaar van een ander merk en toen niks van last gehad. Wat denk jij ervan, stoppen met laden en het afwachten en eventueel herbeginnen dan?
Overigens moet ik zeggen dat ik altijd een zeer hevige fan ben geweest van XXL!

• #8.084
René, sedert donderdag ben ik begonnen met de laadfase van de creatine monohydraat van XXL. Ook sedert dan heb ik last van serieuze maagklachten, ofwel is dit toeval en heb ik nu ergens een buikgriepje te pakken of ligt het aan de creatine? Natuurlijk met alle gevolgen van dien voor mijn voedingsschema :mad:Heb in het verleden nog al crea mono gebruikt weliswaar van een ander merk en toen niks van last gehad. Wat denk jij ervan, stoppen met laden en het afwachten en eventueel herbeginnen dan?
Overigens moet ik zeggen dat ik altijd een zeer hevige fan ben geweest van XXL!

dat is raar joh.. stop even zou ik zeggen. zijn de klachten over neem dan 2x 5 gram per dag.

ik heb het niet eerder gehoord.

EAS lijkt nog goed te werken ook, veel minder spierpijn:D

• #8.086
EAS lijkt nog goed te werken ook, veel minder spierpijn:D

Ik gebruikte al enige tijd vrije aminozuren en ben er zelf zeer tevreden mee en een voorstander geworden. Dat is de reden dat die EAS kwam..

Ik vind het een topper...

Er komen nog wat varianten hierop.. maar ben ik nog mee bezig....

ik heb een vraagje maatje.
mijn voedsel zit goed (eten als een paard doe ik ) , met mijn trainingschema ook en in de spiegel begint het goed te zien. maar de weegschaal wil niet mee..ik blijf op een bedroevende 60kilo staan ( 1.73m ) ik zoek dus een goede Stack ( pre workout heb ik nog staan ) om massa op te bouwen. WG liefst niet, ik heb nog 10kilo aan shakes staan hier ;)
heb jij aanraders?

mijn voedsel zit goed (eten als een paard doe ik ) , met mijn trainingschema ook en in de spiegel begint het goed te zien. maar de weegschaal wil niet mee..ik blijf op een bedroevende 60kilo staan ( 1.73m ) ik zoek dus een goede Stack ( pre workout heb ik nog staan ) om massa op te bouwen. WG liefst niet, ik heb nog 10kilo aan shakes staan hier ;)
heb jij aanraders?

Als je niet gaint eet je gewoon niet genoeg. Daar heb je geen stacks voor nodig. Sorry dat ik tegen je winkel spreek XXL! :D

Als je niet gaint eet je gewoon niet genoeg. Daar heb je geen stacks voor nodig. Sorry dat ik tegen je winkel spreek XXL! :D

ik zal dan maar nog meer proberen eten. ik loop nu al bijna elke dag de slager binnen, achja ^^
maar toch kmoet zowiezo nieuwe stack hebben

Met creatine monohydraat heb ik bijzonder veel vochtopslag, me kickbox partner vroeg me hoeveel maanden ik al in verwachting was...

Krijg ik met jullie CreaPump minder last van vochtopslag?

heb jij aanraders?

Hoeveel kcal eet je per dag?

• #8.092
heb jij aanraders?

Je eet te weinig en mss wel niet helemaal goed.. Je zal echt meer eten moeten gaan weg werken. Ik zou je MegaGrow aanraden dan geeft je meer kracht en kan je wat meer uit je training halen en zo evt de groei wat stimuleren.

Nee hoor je spreek met niet tegen ik ben het met je eens.

Met creatine monohydraat heb ik bijzonder veel vochtopslag, me kickbox partner vroeg me hoeveel maanden ik al in verwachting was...

Krijg ik met jullie CreaPump minder last van vochtopslag?

Beste pak je dan NitroCrea dan heb je geen last van vocht.

Hey rene ik ben bezig met een bestelling op de xxl website, ben bezig met massa kweken en heb op dit moment de volgende producten in me winkelwagentje.

5 kg whey instant
dextrojuice (is dit gewoon dextrose?)
visolie omega 3 gold forte

wat zou ik er nog bij kunnen bestellen? een weightgainer of wat anders? En Is het goed wat ik nu in me winkelwagentje heb zitte voor massa of raad je me tog wat anders aan?

thanx

• #8.094
Hey rene ik ben bezig met een bestelling op de xxl website, ben bezig met massa kweken en heb op dit moment de volgende producten in me winkelwagentje.

5 kg whey instant
dextrojuice (is dit gewoon dextrose?)
visolie omega 3 gold forte

wat zou ik er nog bij kunnen bestellen? een weightgainer of wat anders? En Is het goed wat ik nu in me winkelwagentje heb zitte voor massa of raad je me tog wat anders aan?

thanx

ik zou de combi pro80 en whey nemen.. van elk 2500gram maar toch 5kg voordeel. whey in de ochtend en na de training en de pro80 op andere tijdstippen. Dextojuice is dextrose met taurine en een orange smaak. Als je genoeg eet het je verder geen gainer nodig. Mss is creatine monohydraat nog te overwegen.

ik zou de combi pro80 en whey nemen.. van elk 2500gram maar toch 5kg voordeel. whey in de ochtend en na de training en de pro80 op andere tijdstippen. Dextojuice is dextrose met taurine en een orange smaak. Als je genoeg eet het je verder geen gainer nodig. Mss is creatine monohydraat nog te overwegen.

ey thanx, dus inplaats van dextrojuice kani k gewoon dextrose nemen ( komt voordeliger uit :D) en zit in de rustfase van creatine net 6 weken erop zitten.dus de combi pack pro80 en whey (hoelang doe ik hier ongeveer mee dan?)en visolie is ook goed voor massa?stats trouwens 1.78 en 77 kilo een gainer niet nodig of wel?

rene ben je er nog?

wanneer zijn die nieuwe smaken/verpakkingen er? kan me herinnerne dat je er 1,5 maand geleden iets over riep dat het de volgende maand er was ;)

Haha, Venom Hyperdrive 3.0 is echt evil. Gister vrij laat in de ochtend een capsule genomen, om vervolgens de hele dag eigenlijk veel minder te doen dan dat ik gewend ben. Met een beetje geluk 2-3 uurtjes kunnen slapen.

Maar het werkt wel!

Terug
Naar boven