Eresh
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'k heb het gevoel dat dit met kbc toch ook amper verschil is met online banking. Ik betaal maandagmiddag bv en woensdag is het altijd hier, dinsdag betalen en donderdag binnen,..

Beste webshop die ik ken. Echt de bol.com van de supplementen. Geweldig snelle levering. Ik peins er niet over om ergens anders te kopen.

Heb in het verleden nog al crea mono gebruikt weliswaar van een ander merk en toen niks van last gehad. Wat denk jij ervan, stoppen met laden en het afwachten en eventueel herbeginnen dan?René, sedert donderdag ben ik begonnen met de laadfase van de creatine monohydraat van XXL. Ook sedert dan heb ik last van serieuze maagklachten, ofwel is dit toeval en heb ik nu ergens een buikgriepje te pakken of ligt het aan de creatine? Natuurlijk met alle gevolgen van dien voor mijn voedingsschemaHeb in het verleden nog al crea mono gebruikt weliswaar van een ander merk en toen niks van last gehad. Wat denk jij ervan, stoppen met laden en het afwachten en eventueel herbeginnen dan?
Overigens moet ik zeggen dat ik altijd een zeer hevige fan ben geweest van XXL!
EAS lijkt nog goed te werken ook, veel minder spierpijn![]()
ik heb een vraagje maatje.
mijn voedsel zit goed (eten als een paard doe ik ) , met mijn trainingschema ook en in de spiegel begint het goed te zien. maar de weegschaal wil niet mee..ik blijf op een bedroevende 60kilo staan ( 1.73m ) ik zoek dus een goede Stack ( pre workout heb ik nog staan ) om massa op te bouwen. WG liefst niet, ik heb nog 10kilo aan shakes staan hier![]()
heb jij aanraders?

Als je niet gaint eet je gewoon niet genoeg. Daar heb je geen stacks voor nodig. Sorry dat ik tegen je winkel spreek XXL!![]()
mijn voedsel zit goed (eten als een paard doe ik ) , met mijn trainingschema ook en in de spiegel begint het goed te zien. maar de weegschaal wil niet mee..ik blijf op een bedroevende 60kilo staan ( 1.73m ) ik zoek dus een goede Stack ( pre workout heb ik nog staan ) om massa op te bouwen. WG liefst niet, ik heb nog 10kilo aan shakes staan hier![]()
heb jij aanraders?
heb jij aanraders?
Als je niet gaint eet je gewoon niet genoeg. Daar heb je geen stacks voor nodig. Sorry dat ik tegen je winkel spreek XXL!![]()
Met creatine monohydraat heb ik bijzonder veel vochtopslag, me kickbox partner vroeg me hoeveel maanden ik al in verwachting was...
Krijg ik met jullie CreaPump minder last van vochtopslag?
Hey rene ik ben bezig met een bestelling op de xxl website, ben bezig met massa kweken en heb op dit moment de volgende producten in me winkelwagentje.
5 kg whey instant
dextrojuice (is dit gewoon dextrose?)
visolie omega 3 gold forte
wat zou ik er nog bij kunnen bestellen? een weightgainer of wat anders? En Is het goed wat ik nu in me winkelwagentje heb zitte voor massa of raad je me tog wat anders aan?
thanx
ik zou de combi pro80 en whey nemen.. van elk 2500gram maar toch 5kg voordeel. whey in de ochtend en na de training en de pro80 op andere tijdstippen. Dextojuice is dextrose met taurine en een orange smaak. Als je genoeg eet het je verder geen gainer nodig. Mss is creatine monohydraat nog te overwegen.
) en zit in de rustfase van creatine net 6 weken erop zitten.dus de combi pack pro80 en whey (hoelang doe ik hier ongeveer mee dan?)en visolie is ook goed voor massa?stats trouwens 1.78 en 77 kilo een gainer niet nodig of wel?stats trouwens 1.78 en 77 kilo een gainer niet nodig of wel?