Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.101

Nee, maar nu wel weer :D

wanneer zijn die nieuwe smaken/verpakkingen er? kan me herinnerne dat je er 1,5 maand geleden iets over riep dat het de volgende maand er was ;)

Dat komt er allemaal aan, maar we geven nu even prioriteit aan wat andere nieuwe dingen. Er komt een nieuwe lijn whey die echt super smaakt en daar komen dan de apparte smaken in zoals cappuccino en kokos.

Met hoeveel water moet je EAS eigenlijk oplossen? Kan dit nergens op de pot vinden, en momenteel als ik hem meng..mengt hij zeg maar voor geen meter. En blijft ook zon nasty schuim/amino kraagje op staan.

• #8.103
Met hoeveel water moet je EAS eigenlijk oplossen? Kan dit nergens op de pot vinden, en momenteel als ik hem meng..mengt hij zeg maar voor geen meter. En blijft ook zon nasty schuim/amino kraagje op staan.

je maakt het met een shakebeker neem ik aan? ander lost het niet op.

Hoeveelheid water maakt niet zoveel uit. 200-300ml moet voldoende zijn.

Nee, maar nu wel weer :D

Dat komt er allemaal aan, maar we geven nu even prioriteit aan wat andere nieuwe dingen. Er komt een nieuwe lijn whey die echt super smaakt en daar komen dan de apparte smaken in zoals cappuccino en kokos.

Een lijn whey zoals syntha dan? Meer nadruk op de smaak , iets lager proteinegehalte?

• #8.105
Een lijn whey zoals syntha dan? Meer nadruk op de smaak , iets lager proteinegehalte?

ja meer nadruk op de smaak . eiwitpercentage zo rond de 76% terwijl syntha 6 maar rond de 50% zit. Vetgehalte is ook niet zo hoog rond de 4 en koolhydraten rond de 8-10.

Smaken zoals Cocos met stukjes cocos, cappuccino met stukjes gevriesdroogde koffie en ik wil iets met citroen/Limoen. De 1e 2 heb ik al geproeft en zijn heerlijk.. De samenstelling is al goed gekeurd, nu moeten de labels ontworpen worden.

Whey instant zal er dan alleen zijn in de 4 standaard smaken, voor smaak uitstapjes moet je dan in de 2e lijn zijn.

komt er nog whey (naturel) en met flavours erbij?

ik zou de combi pro80 en whey nemen.. van elk 2500gram maar toch 5kg voordeel. whey in de ochtend en na de training en de pro80 op andere tijdstippen. Dextojuice is dextrose met taurine en een orange smaak. Als je genoeg eet het je verder geen gainer nodig. Mss is creatine monohydraat nog te overwegen.

ey thanx, dus inplaats van dextrojuice kani k gewoon dextrose nemen ( komt voordeliger uit ) en zit in de rustfase van creatine net 6 weken erop zitten.dus de combi pack pro80 en whey (hoelang doe ik hier ongeveer mee dan?)en visolie is ook goed voor massa?stats trouwens 1.78 en 77 kilo een gainer niet nodig of wel?

?????

• #8.111
ey thanx, dus inplaats van dextrojuice kani k gewoon dextrose nemen ( komt voordeliger uit ) en zit in de rustfase van creatine net 6 weken erop zitten.dus de combi pack pro80 en whey (hoelang doe ik hier ongeveer mee dan?)en visolie is ook goed voor massa?stats trouwens 1.78 en 77 kilo een gainer niet nodig of wel?

1> ja dat kan
2> visolie is goed voor je gezondheid niet direct voor massa
3> hoelang je doet met 5 kg proteine ligt eraan hoeveel je wil nemen per dag. dat kan ik niet beoordelen.

1> ja dat kan
2> visolie is goed voor je gezondheid niet direct voor massa
3> hoelang je doet met 5 kg proteine ligt eraan hoeveel je wil nemen per dag. dat kan ik niet beoordelen.

dus zou ook bijvoorbeeld whey instant nemen met een weightgainer, want in een weightgainer zit bijna net zo veel proteine als in de proteine 80 tog?

• #8.113
dus zou ook bijvoorbeeld whey instant nemen met een weightgainer, want in een weightgainer zit bijna net zo veel proteine als in de proteine 80 tog?

Nee helemaal niet.. vergelijk de voedingswaarden maar op de site. alles info is daar aanwezig.

ik zit dan ook niet aan 6 maaltijden per dag, braafjes halve kilo kwark per avond , twee whey shakes , kippewit , bruin brood , liters water , vlees&vis , fruit&groenten.
aan mijn eten zal het niet liggen vermoedk hoor

ik zit dan ook niet aan 6 maaltijden per dag, braafjes halve kilo kwark per avond , twee whey shakes , kippewit , bruin brood , liters water , vlees&vis , fruit&groenten.
aan mijn eten zal het niet liggen vermoedk hoor

Als je niet 6x per dag eet moet je dat eerst maar eens gaan proberen.

BTW ik ga deze week die Unleash eens bestellen. :D

Als je niet 6x per dag eet moet je dat eerst maar eens gaan proberen.

is een vorm van spreektaal in Gent waar ik woon, bv "Ronnie coleman is dan ook geen beest!" je bedoelt eigenlijk van wel dus :)
ksnap de verwarring wel, ik ben dat gewoon.

ik eet dus wél 6 keer per dag

Rene,

Vandaag de sample geprobeerd juggernaut 30min op "lege maag" ingenomen (ongeveer 1uur na ontbijt) en dat is goed spul zeg, drinkt lekker weg.. niet te zoet en lost heel goed op in water. Er bleef niets achter nadat ik paar seconden had geroerd met een lepeltje.

Training ging perfect, meteen pomp te pakken vanaf de 1ste oefening 2e set ofzo.. vermoeidheid bleef lang uit, zeker anderhalf uur getrained (met EAS tijdens de training) bleef goed actief.. goede focus ook.

Ik kan hem nog niet vergeklijken met een andere soort bijv. als Vendetta of Purple wraath.. maar het is er zeker een om bij de volgende bestelling maar is mee te nemen (na de Vendetta dan want die wil ik eerst proberen) Juggernaut goed voor 41 servings dus dat is top! Een aanrader dus!

Bedankt dat ik het mocht proberen :)

Terug
Naar boven