Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

zo net ff wat voor me broer besteld
xxl instant protein
eas
creapump
dextrojuice (voor me zelf, blijft geen feest) :D

nu de vraag aan rene
ik neem nu sochtends lean gainer
voor het trainen noxplode
na het trainen eas met dextrojuice
en voor het slapen cassein

voorheen nam ik ook nog lean gainer na het trainen moet ik dit nu ook gewoon doen of ken ik die dan gewoon weglaten of op een ander tijdstip nemen smiddags ofzo ???

bvd

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.122
zo net ff wat voor me broer besteld
xxl instant protein
eas
creapump
dextrojuice (voor me zelf, blijft geen feest) :D

nu de vraag aan rene
ik neem nu sochtends lean gainer
voor het trainen noxplode
na het trainen eas met dextrojuice
en voor het slapen cassein

voorheen nam ik ook nog lean gainer na het trainen moet ik dit nu ook gewoon doen of ken ik die dan gewoon weglaten of op een ander tijdstip nemen smiddags ofzo ???

bvd

Je neemt die leangainer omdat je dat makkelijk vind neem ik aan?
Als je na de training EAS neemt met dextro en daarna nog een maaltijd met wat eiwitten is het goed. Die gainer is er eigenlijk voor om je voeding aan te vullen. Dus die is nooit echt noodzakelijk maar meer handig en makkelijk.

René,

Ik heb een vraagje. Doe 's ochtends nu cardio op nuchtere maag om vet te verbranden maar mij word aangeraden om amino's of BCAA's van te voren te nemen.
Welke raad jij me aan hiervoor?

hey rene ik ga nu een bestelling plaatsen op de xxl website, heb je advies opgevolgd en bestel 5kg whey instant en 2,5 kg protein 80 met een voeding met voldoende calorieen en koolydraden is dit goed voor massa toch? dacht eerst aan leangainer omdat daar 50 gram koolydraden in zit maar als ik 400 ml volle melk drink heb ik ook al bijna 50 gram koolydraden

Je neemt die leangainer omdat je dat makkelijk vind neem ik aan?
Als je na de training EAS neemt met dextro en daarna nog een maaltijd met wat eiwitten is het goed. Die gainer is er eigenlijk voor om je voeding aan te vullen. Dus die is nooit echt noodzakelijk maar meer handig en makkelijk.

ok thnx :D

wat kan je zeggen over die NO-end rené ? het ziet er mij een goedkopere en betere vervanger uit van BSN Nitrix

• #8.129
hey rene ik ga nu een bestelling plaatsen op de xxl website, heb je advies opgevolgd en bestel 5kg whey instant en 2,5 kg protein 80 met een voeding met voldoende calorieen en koolydraden is dit goed voor massa toch? dacht eerst aan leangainer omdat daar 50 gram koolydraden in zit maar als ik 400 ml volle melk drink heb ik ook al bijna 50 gram koolydraden

Ik lees een beetje door je verhaal heen ...moet goedkomen .

wat kan je zeggen over die NO-end rené ? het ziet er mij een goedkopere en betere vervanger uit van BSN Nitrix

Min of meer.. ik ben er overigens niet mee bekend verder.

Ik lees een beetje door je verhaal heen ...moet goedkomen .

Min of meer.. ik ben er overigens niet mee bekend verder.

ey rene heb toch maar beslote 2 keer de de combinatie pack te nemen dus intotaal 5 kg whey en 5 kg protein dan ben ik voorlopig wel zoet haha. Dit is goed voor massa toch? dan bestel ik het morge wel. By the way whey in de ochtend bij het ontbijt en na de training? las dat veel hem ook voor nemen, maar na is dus beter? en op niet trainingsdagen whey inde ochtend en verder? krijg ik zo niet teveel eiwitte binne:P

Laatst bewerkt:
Hey René, ik heb gisteren besteld en meteen betaald via de bank. Krijg ik een mailtje aan als het geld ontvangen is of werken jullie zo niet? Ik zou dat wel fijn vinden. :)

• #8.132
ey rene heb toch maar beslote 2 keer de de combinatie pack te nemen dus intotaal 5 kg whey en 5 kg protein dan ben ik voorlopig wel zoet haha. Dit is goed voor massa toch? dan bestel ik het morge wel. By the way whey in de ochtend bij het ontbijt en na de training? las dat veel hem ook voor nemen, maar na is dus beter? en op niet trainingsdagen whey inde ochtend en verder? krijg ik zo niet teveel eiwitte binne:P

Whey na het opstaan en na de training.. op andere tijdstippen de pro80. Neem max 40 gram per shake..

• #8.133
Hey René, ik heb gisteren besteld en meteen betaald via de bank. Krijg ik een mailtje aan als het geld ontvangen is of werken jullie zo niet? Ik zou dat wel fijn vinden. :)

We sturen geen mail uit als de betaling er is.. We hebben daar geen systeem voor en uitlevering is in 90% van de gevallen de dag nadat de betaling binnen is.

Hey René,

Zou je mijn vraag ook willen beantwoorden. Overheen gelezen denk ik? :D

Thanks!

• #8.135
René,

Ik heb een vraagje. Doe 's ochtends nu cardio op nuchtere maag om vet te verbranden maar mij word aangeraden om amino's of BCAA's van te voren te nemen.
Welke raad jij me aan hiervoor?

Ja ik had er inderdaad overheen gelezen ;)

BCAA's is inderdaad wel een goed advies. Die beschermen je spieren tegen spierafbraak. Anders gaat je lichaam die BCAA's uit je spieren trekken als het ware. In de cut en cardio als hier op lege maag zijn BCAA's zinvol.

Primaforce BCAA powder zou ik eens naar kijken.. dan neem je 10 gram rondom je cardio en dat moet goed zijn.

Bestelling is binnen :)
Whey Isolaat vanille smaakt iig wel lekker. Veel beter kwa smaak dan de ISO-100 van Dymatize imo die is mij veel te zoet.
Bedankt voor de sample van Phenyl Core, morgen maar eens proberen.

Edit: Er staat bij de ingrediënten op het label dat er bij de smaak vanille ook whey concentraat in zit.
Is dat een geringe hoeveelheid voor de smaak ofzo?

Rene wanneer komt de pan cake siroop terug binnen?Heb deze vandaag besteld samen met Night protien en oat pan cake's maar pas te laat gezien dat deze uitverkocht is...Word het voorradige toch voor gestuurd?

Ja ik had er inderdaad overheen gelezen ;)

BCAA's is inderdaad wel een goed advies. Die beschermen je spieren tegen spierafbraak. Anders gaat je lichaam die BCAA's uit je spieren trekken als het ware. In de cut en cardio als hier op lege maag zijn BCAA's zinvol.

Primaforce BCAA powder zou ik eens naar kijken.. dan neem je 10 gram rondom je cardio en dat moet goed zijn.

Bedankt! Ik zie alleen dat je die met koolhydraathoudende drank moet innemen. Is dat niet een beetje zonde? Want die moet ik dan eerst weer verbranden en zo lang doe ik ook geen cardio sochtends. Meestal maar half uurtje.

Neem Xtend

• #8.140
Bestelling is binnen :)
Whey Isolaat vanille smaakt iig wel lekker. Veel beter kwa smaak dan de ISO-100 van Dymatize imo die is mij veel te zoet.
Bedankt voor de sample van Phenyl Core, morgen maar eens proberen.

Edit: Er staat bij de ingrediënten op het label dat er bij de smaak vanille ook whey concentraat in zit.
Is dat een geringe hoeveelheid voor de smaak ofzo?

dat is een fout op het label.. raar zeg zie het nu pas :o

Terug
Naar boven