Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.141
Rene wanneer komt de pan cake siroop terug binnen?Heb deze vandaag besteld samen met Night protien en oat pan cake's maar pas te laat gezien dat deze uitverkocht is...Word het voorradige toch voor gestuurd?

We wachten dan even. zeker met die non profit sauzen die sturen we dan niet na. Daarom zetten we er uitverkocht bij ;)

• #8.142
Bedankt! Ik zie alleen dat je die met koolhydraathoudende drank moet innemen. Is dat niet een beetje zonde? Want die moet ik dan eerst weer verbranden en zo lang doe ik ook geen cardio sochtends. Meestal maar half uurtje.

Nee je hoeft dan niet met carbs te nemen in dit geval.. dat is juist in de cut niet de bedoeling.

vorige week dextrojuice besteld, en damn heel snelle levering :eek::eek::eek:

Gisteren eerste keer gedronken bij mij whey, na de training rond 19u30... heb wel deze nacht heel slecht geslapen, duurde tot 1u30 voor ik effectief in slaap lag, zou het door die dextrojuice komen?

Ben echt benieuwd om binnen paar weken het verschil qua kilowinst te zien :)

XXL Nutrition das goede shit!!

Moet zeggen dat mijn Whey Instant Protein Vanille deze keer wat tegenvalt. Hij klontert en smaakt niet helemaal oke. Weet niet wat het is maar tot nu toe heb k het nog niet zo gehad. Heb vorige week ergens 10 kilo besteld maar hij is gewoon minder :S

• #8.148
Moet zeggen dat mijn Whey Instant Protein Vanille deze keer wat tegenvalt. Hij klontert en smaakt niet helemaal oke. Weet niet wat het is maar tot nu toe heb k het nog niet zo gehad. Heb vorige week ergens 10 kilo besteld maar hij is gewoon minder :S

oo dat is raar zeg.. het blijft natuurlijk een natuurproduct maar klonteren dat kan eigenlijk niet. Ik ga even wat navragen bij onze producent.

Hey Rene ,

Heb je enig idee wanneer je weer Supercharge - Labrada binnen krijgt ?
Ik zag dat die uitverkocht is op XXL Nutrition

@ Réne
zijn die handschoentjes van jullie een beetje goed van kwaliteit/grip ? me klauwen liggen open dus moet aan de handschoen :mad:

Rene, super snelle levering (alweer)

Bedankt voor het pakketje:

2,5 kilo choco Whey
Trainign stack

en er zat nog leuk magazin bij en wat Nedvar.

Alleen had ene vraagje over unleash, zit die altijd maar half vol?
Snap wel dat hij niet tot randje toe vol zit, maar deze zit echt maar tot de helft.

Als het 750 Gram is hoor je mij natuurlijk niet klagen, maar wil zeker weten dat dit std. is.

Met vriendelijke groet,

hey rene ff een klein vraagje tussendoor;

ik ben nog even in de cut maar wil mijn spieren graag behouden ik gebruik nu de volgende supps elke dag:

creatine mono 'sochtends
unleash pre-workout
dextrojuice + syntha post-workout

ik zag goede dingen over Essential Amino Stack.. wat voor supps kan ik laten vallen als ik dit pre en post workout neem elke dag... of kan het erbij of is het overkill zoveel supps in de cut?

let me know

• #8.154
Hey Rene ,

Heb je enig idee wanneer je weer Supercharge - Labrada binnen krijgt ?
Ik zag dat die uitverkocht is op XXL Nutrition

Ik hoop vrijdag.

@ Réne
zijn die handschoentjes van jullie een beetje goed van kwaliteit/grip ? me klauwen liggen open dus moet aan de handschoen :mad:

Ja die zijn best stevig.. over een maand krijgen we ook grippads en handschoenen onder xxl label.

hey rene ff een klein vraagje tussendoor;

ik ben nog even in de cut maar wil mijn spieren graag behouden ik gebruik nu de volgende supps elke dag:

creatine mono 'sochtends
unleash pre-workout
dextrojuice + syntha post-workout

ik zag goede dingen over Essential Amino Stack.. wat voor supps kan ik laten vallen als ik dit pre en post workout neem elke dag... of kan het erbij of is het overkill zoveel supps in de cut?

let me know

ja EAS is daar zeer geschikt voor..neem de eas voor de training samen met unleash en na de training met dextro.. neem de syntha 6 dan 30min daarna weer.

En?? :) Hij klontert echt. Met water en met melk maakt niet veel uit.

Ik snap het echt niet. ???.. we hebben net de smaak wat vernieuwd maar die 1e pallet is pas gisteren binnen gekomen . ruikt het ook vreemd?

Zaterdag besteld en betaald, vandaag ontvangen:thumbs:

Bestelling :

5kg Protein 80
2x EAS
2x creatine monohydraat

Thx voor samples en het magazine!

Vandaag Whey Protein Instand en Creatine Monohydraat, lekker snel binnen weer. :thumb:

Het enige wat ik even niet snap is de maatschep die bij de whey zit. Hij is een maat groter dan de schepjes die bij me potten Protein 80 zaten en er staat "50.0" op. Terwijl er op de pot staat dat een maatschep 15 gram is, en op de site staat weer 20. Ik snap het even niet meer ??? .

ja EAS is daar zeer geschikt voor..neem de eas voor de training samen met unleash en na de training met dextro.. neem de syntha 6 dan 30min daarna weer.

Hey thx Rene!

Alleen zit met een dilemma, ik zit in de cut maar ik lees dat je beter GEEN dextrojuice kan nemen in de cut...

Ik zit dus te denken maar 1 syntha-6 shakie te nemen post-workout, en de dextrojuice te laten vallen. De unleash wil ik gewoon pre-workout gebruiken, kan geen kwaad in de cut ...wat extra power en de voedingswaarde liegen er niet om hehe. Maar is het dan niet slimmer om gewoon ALLEEN die EAS te gebruiken en GEEN dextrojuice meer nemen ivm de vele calorien en suikers?

Laat het ff weten, zit nu op 15% en wil graag diep tot 11% gaan. Zodat mijn abs duidelijk zichtbaar worden.

Of kan dat geen kwaad... een dextojuice na de training? Volgens mij voedingstabel ga ik wel erg veel voedingsstoffen uit mijn supps halen en zit nu op een 2850kcal schema'tje waar ik met een dextrosapje weer wat calorien en vooral KOOLHYDRATEN boven ga zitten.

Je zegt namelijk op je site dat het het beste is om EAS na je training met een dextrojuice te nemen.... ook in de cut?:P
Ik neem ook 's ochtends creatine maar ik lees dat dat niet goed samengaat met EAS?

Laatst bewerkt:
  • #8.159
Vandaag Whey Protein Instand en Creatine Monohydraat, lekker snel binnen weer. :thumb:

Het enige wat ik even niet snap is de maatschep die bij de whey zit. Hij is een maat groter dan de schepjes die bij me potten Protein 80 zaten en er staat "50.0" op. Terwijl er op de pot staat dat een maatschep 15 gram is, en op de site staat weer 20. Ik snap het even niet meer ??? .

het is 20gram nu per scoop.. nieuwe labels komen eraan.. de scoop is 50ml ;-)

• #8.160
Hey thx Rene!

Alleen zit met een dilemma, ik zit in de cut maar ik lees dat je beter GEEN dextrojuice kan nemen in de cut...

Ik zit dus te denken maar 1 syntha-6 shakie te nemen post-workout, en de dextrojuice te laten vallen. De unleash wil ik gewoon pre-workout gebruiken, kan geen kwaad in de cut ...wat extra power en de voedingswaarde liegen er niet om hehe. Maar is het dan niet slimmer om gewoon ALLEEN die EAS te gebruiken en GEEN dextrojuice meer nemen ivm de vele calorien en suikers?

Skip dan de dextrojuice en neem alleen EAS in na de training. Ik zu echter ook syntha-6 niet meer opnieuw bestellen straks maar kiezen voor een betere proteine voor de cut zoals whey instant of whey isolaat.

Terug
Naar boven