MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik heb een vraag,

de dichst bijzijnde sportcentrum die supplementen verkoopt en bestelt is bij mij Sportyclub te Zoetermeer, heb jij misschien enige idee hoeveel Sportyclub verrekent voor een Whey Instant van XXL? Had het vorige keer ook gevraagd, ze zeiden dat ze het niet in huis hadden maar wel konden bestellen. Eventueel kan ik er zelf nogmaals langsgaan, als het duurder is dan zal ik het toch maar van jullie site bestellen. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.162
Ik heb een vraag,

de dichst bijzijnde sportcentrum die supplementen verkoopt en bestelt is bij mij Sportyclub te Zoetermeer, heb jij misschien enige idee hoeveel Sportyclub verrekent voor een Whey Instant van XXL? Had het vorige keer ook gevraagd, ze zeiden dat ze het niet in huis hadden maar wel konden bestellen. Eventueel kan ik er zelf nogmaals langsgaan, als het duurder is dan zal ik het toch maar van jullie site bestellen. :D

ze zijn geen klant van ons ... maar bestel gewoon van de site lijkt me het snelste en makkelijkste.

Wat nieuwe kleding op de site zie ik. De sweater ziet er wel super uit maar 'k heb het gevoel dat ze echt overdreven groot uit vallen?

• #8.164
Wat nieuwe kleding op de site zie ik. De sweater ziet er wel super uit maar 'k heb het gevoel dat ze echt overdreven groot uit vallen?

tjaa.. het valt allemaal groter dan normale kleding.. weet ook niet waarom dat zo is. Het Merk XXXL is al jaren op de markt en dit is altijd zo geweest

in de Multivit caps zit 3 keer zoveel vitamine B als normaal nodig vanwege de efficientie...prima, maar kan ik deze wel in combinatie nemen met de EAS vanwege de B6 die daar ook inzit of valt dat te verwaarlozen?

Vandaag m'n unleash binnen gekregen. Super service en bedankt voor de magazines. :D

Btw, het werd niet geleverd door tnt zelf maar door 2 n*gers die amper nederland konden en met een 'huur mij' busje rond reden.

ey rene heb net besteld en er staat je ontvangt binnen enkele minuten een bevestiging via mail, maar heb nog niks ontvangen? is me bestelling wel geplaats nu?

Vandaag m'n unleash binnen gekregen. Super service en bedankt voor de magazines. :D

Btw, het werd niet geleverd door tnt zelf maar door 2 n*gers die amper nederland konden en met een 'huur mij' busje rond reden.

dat IS TNT, die huren tegenwoordig n*gers in om hun spullen te bezorgen. Ik heb hier zo'n turk rondrijden die pas om 9 uur savonds komt aankakken, heel irritant.

dat IS TNT, die huren tegenwoordig n*gers in om hun spullen te bezorgen. Ik heb hier zo'n turk rondrijden die pas om 9 uur savonds komt aankakken, heel irritant.

Vind ik persoonlijk niet kunnen. Die mensen kan je toch niet vertrouwen? Ze kunnen amper nederlands? ???

Vind ik persoonlijk niet kunnen. Die mensen kan je toch niet vertrouwen? Ze kunnen amper nederlands? ???

Dat laatste boeit me niet, als ze maar op tijd zijn, en idd, het word erg lastig als het immigranten zijn, die kunnen zo aan de haal met een busje vol paketten, en niemand die ze ooit terug vind.

Haha hier kwam altijd een hele toffe surinamer, kwam zo 3 keer langs op een dag als niemand thuis was. "Heeeey jonge weer pakje voor jou zwaar jonge yooo".

Tegenwoordig komt er een marrokaan die flikkert die doos buiten op de grond en gaat zonder een woord te zeggen er weer vandoor xD. Zo lang het heel blijft en op tijd is vind ik het allemaal prima hehe.

10kg whey besteld... dinsdag betaald... vandaag toegekomen. Prachtig!

Wel jammer dat bij bestellingen van zelfs €150+ nooit (een) staaltje(s) zitten.

Desalnietemin een vette pluim voor de snelle levering.

• #8.174
10kg whey besteld... dinsdag betaald... vandaag toegekomen. Prachtig!

Wel jammer dat bij bestellingen van zelfs €150+ nooit (een) staaltje(s) zitten.

Desalnietemin een vette pluim voor de snelle levering.

Dan hebben we geen staaltjes gehad ;) ...

Ik heb mijn bestelling dinsdag ontvangen zoals gepland.

5 kg whey
5 kg waxy maize
1.5 kg creatine mono hydraat

Bodybuilding magazine (kweet de juiste naam niet meer want in het midden stonden ferme vrouwen dus moestk snel daar gaan kijken :p )
RPM sample waar ik enorm tevreden mee ben !!!!
Neovar sample alsk me niet vergis !
en Phenyl core sample !!!! :D

danku xxl :p btw het werkt wel , ik denk eraan om het budget in de RPM te steken

opgelost

René,

Ik zie net dat mijn vader niet hetgene besteld heeft wat ik heb gevraagd. Hij heeft 2 potten van 1kg whey besteld en ik had 2 potten van 2.5kg aan hem gevraagd. Is het mogelijk om dit nog te veranderen? Bestelnummer is 24038.

Bedankt

• #8.178
René,

Ik zie net dat mijn vader niet hetgene besteld heeft wat ik heb gevraagd. Hij heeft 2 potten van 1kg whey besteld en ik had 2 potten van 2.5kg aan hem gevraagd. Is het mogelijk om dit nog te veranderen? Bestelnummer is 24038.

Bedankt

zet het ff op de mail naar info@xxlnutrition.nl. wat je precies wilt.. en of je al betaald had enzo.

Wat raden jullie aan als goed cut-supplement? Want kheb geen flauw idee wat te kiezen ???

Tijd dat ik men dikke pens eens wegtrain :D

Terug
Naar boven