g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
Whey + L-carnitineWat raden jullie aan als goed cut-supplement? Want kheb geen flauw idee wat te kiezen
Tijd dat ik men dikke pens eens wegtrain![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Whey + L-carnitineWat raden jullie aan als goed cut-supplement? Want kheb geen flauw idee wat te kiezen
En van creatinesoort? Nitrocreatine gewoon?
Wat raden jullie aan als goed cut-supplement? Want kheb geen flauw idee wat te kiezen
Thx voor de snelle levering Rene!Pan cakes en dergelijke goed ontvangen.Heb zojuist de siroop,cla's en bcaa's bij besteld nog!Top!
Bestelling is binnen
Whey Isolaat vanille smaakt iig wel lekker. Veel beter kwa smaak dan de ISO-100 van Dymatize imo die is mij veel te zoet.
Bedankt voor de sample van Phenyl Core, morgen maar eens proberen.
Edit: Er staat bij de ingrediënten op het label dat er bij de smaak vanille ook whey concentraat in zit.
Is dat een geringe hoeveelheid voor de smaak ofzo?
dat is een fout op het label.. raar zeg zie het nu pas![]()

Zoiets ja.
Ze kwamen eraan van hun eigen merk .René,
Ik vroeg me af of er misschien plannen zijn om straps in het assortiment toe te voegen?
Moet binnenkort weer een bestelling plaatsen en het zou mooi zijn als ik alles in 1x bij 1 shop kan halen.
Ik hoop vrijdag.
Ja die zijn best stevig.. over een maand krijgen we ook grippads en handschoenen onder xxl label.
ja EAS is daar zeer geschikt voor..neem de eas voor de training samen met unleash en na de training met dextro.. neem de syntha 6 dan 30min daarna weer.
Ik snap het echt niet... we hebben net de smaak wat vernieuwd maar die 1e pallet is pas gisteren binnen gekomen . ruikt het ook vreemd?
Sorry verkeerd gelezen , :S
Bij sportfood zag ik wel straps .
Zoiets ja.
Hierboven zei iemand al L-carnitine.
Maar hoe zit het met de creatinesoort wat ik neem, of maakt dat niet uit? En kan dextrojuice veel kwaad bij cutten aangezien het 93g/100g koolhydraten zijn?
René,
Ik vroeg me af of er misschien plannen zijn om straps in het assortiment toe te voegen?
Moet binnenkort weer een bestelling plaatsen en het zou mooi zijn als ik alles in 1x bij 1 shop kan halen.
Rene, super snelle levering (Zoals altijd hier)
Heb alleen had een vraagje over unleash, zit die altijd maar half vol?
Snap wel dat hij niet tot randje toe vol zit, maar deze zit echt maar tot de helft.
Als het 750 Gram is hoor je mij natuurlijk niet klagen, maar wil zeker weten dat dit std. is.
Met vriendelijke groet,
ey rene vraagje heb donderdag besteld om 10 voor 5, wanneer komen die spullen dan ongeveer binnen, dan weet ik wanneer ik thuis moet zijn?
. Leveren jullie ook in de vroege ochtend? want heb rembours gekozen, moet ik eerst eve snel pinnen hahah. Heb bij bijzonderheden/opmerkingen graag wat samples gezet krijg ik die dan ook 
ow jullie leveren ook op zaterdag netjes. Leveren jullie ook in de vroege ochtend? want heb rembours gekozen, moet ik eerst eve snel pinnen hahah. Heb bij bijzonderheden/opmerkingen graag wat samples gezet krijg ik die dan ook
![]()

wat die levert TNT nu net weer niet op zaterdag, vraag me niet waarom.
ey rene vraagje heb donderdag besteld om 10 voor 5, wanneer komen die spullen dan ongeveer binnen, dan weet ik wanneer ik thuis moet zijn?