Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hey ben eigenlijk een beetje laat met bestellen...de vooraden raken op hahaha. Maar heb net bestelt en meteen met Ideal betaalt. Wanneer heb ik het denk je binnen?

kan je er trouwens wat extra folders bij doen.... heb een bestellingnummer voor je 24141

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.203
Hey ben eigenlijk een beetje laat met bestellen...de vooraden raken op hahaha. Maar heb net bestelt en meteen met Ideal betaalt. Wanneer heb ik het denk je binnen?

kan je er trouwens wat extra folders bij doen.... heb een bestellingnummer voor je 24141

extra folders kan altijd ;-).. versturen we maandag heb je het dinsdag.

extra folders kan altijd ;-).. versturen we maandag heb je het dinsdag.

1 dag zonder megagrow moet lukken:P wat een geweldig spul is dat zeg! hoop dat de EAS ook aanslaat en dat ik voor unleash gevoeliger ben dan voor die vieze smerige niet werkende supercharge rommel:p

XXL for the win!

Rene ik ben nu met unleash bezig he, maar ik voel na 1 week nog niet zo gek veel :eek:
Komt dat nog?

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.206
Rene ik ben nu met unleash bezig he, maar ik voel na 1 week nog niet zo gek veel :eek:
Komt dat nog?

Nou.. dat is jammer... eigenlijk moet je het na inname toch wel merken,., een lekker gevoel, meer pomp en gedrevenheid om te trainen. een hyper gevoel zal unleash nooit geven.

Bij mij op de gym zijn er een paar mensen mee bezig en die vinden het allemaal super.

neem je 1 scoop?

Ik merk wel iets ;) Drive zeer zeker en goed gevoel ook maar de pomp blijft uit. Ik had de laaste keer 2 scoops./

Ik merk wel iets ;) Drive zeer zeker en goed gevoel ook maar de pomp blijft uit. Ik had de laaste keer 2 scoops./

Aan een pomp heb je ook niet zoveel he. Word hier volgens mij ook vaak zwaar overdreven hoor. Je leest verhalen over mensen die zo opgepomt zijn dat het pijn doet:rolleyes:

en kracht merk ik nou ook niet echt iets.

Een vraagje (kunnen verschillende mensen wel beantwoorden eig)

Ik heb creatine monohydraat, waxy maize, whey en BCAA's (en ook dextrose)

Nu heb ik een klein probleem. Ik zou mijn creatine wel na de trainning willen inpakken, maar dan heb ik mijn waxy maize, whey en BCAA's al ... maw het heeft niet veel zin om daar creatine bij te doen.

Wat raden jullie aan? Creatine monohydraat voor de trainning innemen?

Creatine monohydraat nooit voor de training innemen.
Gewoon 5g bij je WMS gooien

waxy maize + creatine dus ...

En een half uurtje later een goeie maaltijd met mijn BCAA's erbij ?

je kan die WMS, creatine en Bcaa's na de training drinken en dan wat later een maaltijd of whey shake

Weet iemand of je ook nog mere groeit in de lengte van die whey shakes ik ben namelijk 17 jaar

groeien van lengte in whey??

je gaat echt niet extra groeien door whey, anders is het een aanrader voor lilliputters.

dank u voor de hulp mannen :cool:

Terug
Naar boven