AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

@Rene

Wil je ajb van de banana bread repen bij de ingredienten info vermelden dat er hazelnoten inzitten? Staat ook op de verpakking. Er zijn namelijk mensen (waaronder ik) die een zware noten allergie hebben.

Verder top dat de pro80 nu ook in een pot zit!!!

Heb Whey Protein Instant besteld en een shakebeker. :) Met paypal betaald, dus kan niet lang duren voordat ik het heb.

Ik zit nu op de helft van mijn eerste kg whey bij hen. Bezorging was heel snel en prima smaak!
En ik vind de "bigger is better" shakebeker ook wel stoer eigenlijk.

Gister om 12.00 besteld en heb net m'n bestelling binnen. :) Goede service !

goede service!

woensdag 2.5 kg whey besteld om 22.00 vrijdag binnen!!

ga zo door !!!

kleine bugje op jullie web.

als je artikelprijs hoger of gelijk aan duizend is dus bijv (8*10kg whey = 1200euro) dan staat er in totaal bedrag 1.20 euro in plaats van 1200. Weet niet of dit ook invloed heeft op de betaling, maar goed daar zouden jullie dus even naar kunnen kijken :P

heeej kukident voor hoeveel jaar bestel jij wel niet:D

Als je een 2 maanden dosis besteld van nitrocrea, krijg je dan 2 verpakkingen of 1?

2. En bij 3 maanddoseringen krijg je 3 potten :)

Als ik product toe voeg gebeurd er niets meer? Is er mayb wat mis met de site?

nou xxxl das geen 24 uur he

bestelling is nu al 72 uur onderweg en het is alleemaar 1kg whey

bestelt donderdagavond

bestelt donderdagavond

Donderdag een mailtje gestuurd en nogsteeds geen reactie gehad :S
Als ze op vakantie zijn oid oké maar laat dit dan iig weten aan de klant!

als ik straks nog geen mail heb bestel ik wel ergens anders mallzz

• Topic Starter Topic Starter
Damn, is de smaak van de nitrocrea veranderd ofzo?

De zurige smaak die het normaal was was wel te doen, maar mijn nieuwe pot smaakt meer richting een verf-achtig-iets in poedervorm... :barf:

Svp de oude smaak weer terug als dat kan. :thumbup:

De oude smaak is weer terug. Bij het "verf-achtig-iets in poedervorm" is er L-arginine OKG gebruikt ipv L-arginina AKG. Heeft dezelfde werking alleen dus een andere smaak. Maar de oude smaak is dus weer teurg...

• Topic Starter Topic Starter

bestelt donderdagavond

We verzenden altijd binnen 24 uur na ontvangst van betaling. Weet niet voor welke betaalmogelijkheid je hebt gekozen maar bij vooruitbetaling per bank kan het iets langer duren. Dat ligt dan aan je bank. Stuur anders even een mailtje met je bestelnummer, zoeken we het uit...

ik ben ook van plan om whey instant te halen, iemand enig idee welke smaak een beetje te drinken is, of zijn ze allemaal te zuipen?

ik ben ook van plan om whey instant te halen, iemand enig idee welke smaak een beetje te drinken is, of zijn ze allemaal te zuipen?

Heb enkel nog maar banaan & vanille geproefd van XXL whey instant.
M'n top 2 ziet er dan als volgt uit :
1) Banaan (echt top, een aanrader) 9/10
2) Vanille (goed, naar mijn smaak iets te zoet) 8/10

Choco & Aardbei , géén kennis van.

Terug
Naar boven