MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Rene..welke testo booster raad je aan qua prijs/kwaliteit...wil het toch is een x gaan proberen :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.242
Rene..welke testo booster raad je aan qua prijs/kwaliteit...wil het toch is een x gaan proberen :)

Ik raad Test hardcore aan.. hebben we net de vernieuwde formule van binnen of test 2010. Evt hypderdrol x2 is ook goed maar is meer een plantaardige anabool dan een testbooster.

René, vraagje over bestelling 24173. Is deze al onderweg? Ben door m'n whey heen dus sta er wel op te wachten :D

Hoi, geen extra folders gehad! maakt mij niet heel veel uit hoor maar ik werf graag mensen voor je:P

Ik hoop trouwens dat die EAS wel werkt want gadverdamme wat is dat goor hhahaha ik had het voor na de training gemengd met Megagrow die heerlijk zoete smaak was gewoon helemaal weg met de toevoeging van EAS. Zelfde geldt voor Unleash werkt voor mijn gevoel prime, kan me iets beter focussen maar het is niet te pruimen man hahaha

• #8.247
Hoi, geen extra folders gehad! maakt mij niet heel veel uit hoor maar ik werf graag mensen voor je:P

Ik hoop trouwens dat die EAS wel werkt want gadverdamme wat is dat goor hhahaha ik had het voor na de training gemengd met Megagrow die heerlijk zoete smaak was gewoon helemaal weg met de toevoeging van EAS. Zelfde geldt voor Unleash werkt voor mijn gevoel prime, kan me iets beter focussen maar het is niet te pruimen man hahaha

:D harcore!

De smaak went...een beetje toch. Wat EAS betreft, met Unleash geen ervaringen. ;)

rené, ook de eas en unleash besteld, samen innemen een half uur voor de training? en heeft het nog zin om er wat dextrojuice aan toe te voegen?

• #8.251
rené, ook de eas en unleash besteld, samen innemen een half uur voor de training? en heeft het nog zin om er wat dextrojuice aan toe te voegen?

Ja kan samen voor de training, dextro kan er wel bij maar niet meer als 20 gram zou ik doen.

EAS duurt 5 keer voordat je het niet meer proeft :D Unleash is gewoon heerlijke citroensmaak :P

Bestelling 24384 geplaatst.. hoop um morgen voor 1600 binnen te hebben want heb het afleveradres op mn werk staan :)

Ik meng mijn EAS voor de training met Green Magnitude en na de training met Dextro, ook heb ik EAS 1 keer alleen genomen...
Toen ik de pot open deed schrok ik erg van de geur en ik kon het de 1e keer amper binnen houden. Maar nu ik het een aantal weken neem vind ik het niet vies meer. Begrijp me niet verkeerd, lekker is het zeker niet, maar je went er toch wel snel aan. En voor mijn gevoel is mijn herstel erg goed met EAS, ik blijf het dus zeker gebruiken!
De smaak moet je gewoon even doorheen, het went vanzelf.

Super snelle levering, eergisteren besteld, gisteren op de bank gaan betalen en vandaag al binnen (België) Thx !

Straks die potten open en gaan ^^

vandaag ook me bestelling binnen gehad 1 ding vind ik jammer iedere keer als ik iets bestel komt het aan in een kapotte of open doos gelukkig zat alles er wel in wat ik besteld had :)

vandaag ook me bestelling binnen gehad 1 ding vind ik jammer iedere keer als ik iets bestel komt het aan in een kapotte of open doos gelukkig zat alles er wel in wat ik besteld had :)

klacht indienen bij de tnt.. mag er vanuit gaan dat xxl alles in hele dozen verstuurd :)

• #8.258

Belgie? DPD gaat nogal ruig om met de pakketten merk ik wel.

XXL, wanneer komt het NOX PUMP goedje weer binnen? :D

Terug
Naar boven