- Waardering
- 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rene..welke testo booster raad je aan qua prijs/kwaliteit...wil het toch is een x gaan proberen![]()
Ik raad Test hardcore aan.. hebben we net de vernieuwde formule van binnen of test 2010. Evt hypderdrol x2 is ook goed maar is meer een plantaardige anabool dan een testbooster.

René, vraagje over bestelling 24173. Is deze al onderweg? Ben door m'n whey heen dus sta er wel op te wachten![]()

Hoi, geen extra folders gehad! maakt mij niet heel veel uit hoor maar ik werf graag mensen voor je
Ik hoop trouwens dat die EAS wel werkt want gadverdamme wat is dat goor hhahaha ik had het voor na de training gemengd met Megagrow die heerlijk zoete smaak was gewoon helemaal weg met de toevoeging van EAS. Zelfde geldt voor Unleash werkt voor mijn gevoel prime, kan me iets beter focussen maar het is niet te pruimen man hahaha
harcore!Nja hopen dat die morgen dan wel binnenkomt

Ik hoop trouwens dat die EAS wel werkt want gadverdamme wat is dat goor hhahaha ik had het voor na de training gemengd met Megagrow die heerlijk zoete smaak was gewoon helemaal weg met de toevoeging van EAS. Zelfde geldt voor Unleash werkt voor mijn gevoel prime, kan me iets beter focussen maar het is niet te pruimen man hahaha

rené, ook de eas en unleash besteld, samen innemen een half uur voor de training? en heeft het nog zin om er wat dextrojuice aan toe te voegen?
vandaag ook me bestelling binnen gehad 1 ding vind ik jammer iedere keer als ik iets bestel komt het aan in een kapotte of open doos gelukkig zat alles er wel in wat ik besteld had![]()

vandaag ook me bestelling binnen gehad 1 ding vind ik jammer iedere keer als ik iets bestel komt het aan in een kapotte of open doos gelukkig zat alles er wel in wat ik besteld had![]()
Belgie? DPD gaat nogal ruig om met de pakketten merk ik wel.