MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

ik neem die creatine s'ochtends op lege maag..halfuur later ontbijt ik:D

trouwens rene, ken jij ene rico uit omgeving utrecht (vianen)

trouwens die EAS die ik heb lost niet op in water moet het echt 2minuten in de blender gooien en t smaakt echt smerig, braak neigingen na innemen, ben geen watje maar dit smaakt gewoon naar kots, die geur alleen al haha dag 38euro :D

Laatst bewerkt:
ik neem die creatine s'ochtends op lege maag..halfuur later ontbijt ik:D

trouwens rene, ken jij ene rico uit omgeving utrecht (vianen)

trouwens die EAS die ik heb lost niet op in water moet het echt 2minuten in de blender gooien en t smaakt echt smerig, braak neigingen na innemen, ben geen watje maar dit smaakt gewoon naar kots, die geur alleen al haha dag 38euro :D

EAS mengen met water en ff laten staan in de koelkast, je zult zien dat alles beter oplost

donderdagavond bestelt en via internetbankieren geld overgemaakt...zaterdag met de post binnen. Potje vitaminen en ANIMAL shirt (geel). tof shirt, maat is gewoon goed, L is gewoon een bodybuilding L ;) beetje ruimte over op de armen :P maar over drie maanden zit ie krap hehe

Weer een bestelling geplaatst! 5 kg whey instant en waxy maize! eens testen ipv dextrojuice..

Laatst bewerkt:
Vraag over de ragnarok, ik train van ma tot vr. Is het verstandig om het ook in het weekend te nemen of is op trainingsdagen genoeg? Vind het beetje verspilling als ik niet train namelijk

Die nieuwe pot whey proteïne isolaat vanille is een stuk lekkerder dan de vorige pot! Sterkere vanillesmaak en nu ook écht lekker met alleen water.
Wel lief dat ik er een MuscleMag bij kreeg (zag er wel een beetje tweedehands uit), jammer dat het echt een blad gericht op mannen is. (Zie je eindelijk vrouwen, staan ze leuk te poseren in ondergoed ipv met ijzer!)
Protein80 is wel écht zoete bananensmaak, maar pindakaas maakt een hoop goed ;)
Ten slotte Lean Dessert: wát lekker - heb mezelf moeten beloven de pot niet té snel leeg te maken.

Vraag over de ragnarok, ik train van ma tot vr. Is het verstandig om het ook in het weekend te nemen of is op trainingsdagen genoeg? Vind het beetje verspilling als ik niet train namelijk

Ik Neem het ook alleen op trainingsdagen. Lijkt me dat het effect dan veel minder word als je ook nog eens op niet-trainingsdagen zou gebruiken.

On Training Days: Once tolerance has been assessed, mix one to two scoops of Ragnarok mixed wth 4-6 ounces of cold water. Adjust the level of water to acheive desired taste. For maximum results, take on an empty stomach void of protein, atleast 2 hours after meals of one hour after a protein shake, 30-60 minutes prior to training. May be taken with simple carbohydrate beverage.

Non-Training Days: Mix one scoop of Ragnarok with 4-6 ounces of cold water and consume on an emtpy stomach. May be taken with carbs.

-> staat op de site bij de productbeschrijving...

On Training Days: Once tolerance has been assessed, mix one to two scoops of Ragnarok mixed wth 4-6 ounces of cold water. Adjust the level of water to acheive desired taste. For maximum results, take on an empty stomach void of protein, atleast 2 hours after meals of one hour after a protein shake, 30-60 minutes prior to training. May be taken with simple carbohydrate beverage.

Non-Training Days: Mix one scoop of Ragnarok with 4-6 ounces of cold water and consume on an emtpy stomach. May be taken with carbs.

-> staat op de site bij de productbeschrijving...

ja maar dat kan ook commercieel interessant zijn omdat zo het potje eerder op is.

Tuurlijk, maar niet alle antwoorden hier hoeven te kloppen, dus eigenlijk heb je daar ook niet zoveel aan ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.231

Het kan alleen pre workout... zelf vind ik het altijd het beste een pre workout te combineren met een andere creatine die je wel dagelijks neemt zoals creatine monohydraat.

Die nieuwe pot whey proteïne isolaat vanille is een stuk lekkerder dan de vorige pot! Sterkere vanillesmaak en nu ook écht lekker met alleen water.
Wel lief dat ik er een MuscleMag bij kreeg (zag er wel een beetje tweedehands uit), jammer dat het echt een blad gericht op mannen is. (Zie je eindelijk vrouwen, staan ze leuk te poseren in ondergoed ipv met ijzer!)
Protein80 is wel écht zoete bananensmaak, maar pindakaas maakt een hoop goed ;)
Ten slotte Lean Dessert: wát lekker - heb mezelf moeten beloven de pot niet té snel leeg te maken.

Alle smaken zijn wat veranderd... van alle proteines en ook CCG behalve choco is er een vernieuwde smaak

Het kan alleen pre workout... zelf vind ik het altijd het beste een pre workout te combineren met een andere creatine die je wel dagelijks neemt zoals creatine monohydraat.

De creatine mono gewoon op niet trainings-dagen gebruiken dan, of gewoon elke dag? Voor de training neem ik altijd ragnarok of nox pump.

Ik vind de nieuwe aardbei smaak niet zo lekker :(

• #8.234
Ben zeer te spreken over de EAS en de whey van xxl, gisteren l-tryptofaan en Megagrow besteld..ik hoop dat ze me net zo goed bevallen!

is dit een goede verdeling?

voor de training
EAS
Crea pump

na de training:

EAS
Crea pump
dextro

20 minuten later
instant whey

20 minuten daarna
cgc 2 schepjes of kwark. (kwark kan niet altijd)

ben rond 8 uur half 9 klaar met trainen en heb geen "normale" maaltijd meer daarna

• #8.239
is dit een goede verdeling?

voor de training
EAS
Crea pump

na de training:

EAS
Crea pump
dextro

20 minuten later
instant whey

20 minuten daarna
cgc 2 schepjes of kwark. (kwark kan niet altijd)

ben rond 8 uur half 9 klaar met trainen en heb geen "normale" maaltijd meer daarna

is perfect zo.. succes!

Ja dan neem je creatine mono gewoon elke ochtend 5 gram. alle dagen dus.

Niet? ik vind die juist veel lekkerder minder chemisch... wat vind je niet lekker dan kan je het beschrijven?
Ik vind dat er weinig smaak aan zit, het is bijna een smaakloze whey met een kleeein beetje aardbei. :P
Maar misschien ligt het gewoon aan mij, vond de vorige juist heel lekker. :)

Terug
Naar boven