Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

echt jammer dat ik nog NOOIT samples heb gehad! Elke keer zet ik het erbij...valt me tegen. Overigens vind ik ook (en de rest is goed) dat jullie slecht op je mail reageren. Maargoed zal wel druk zijn denk je dan

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.262
XXL, wanneer komt het NOX PUMP goedje weer binnen? :D

ik denk over een week.

echt jammer dat ik nog NOOIT samples heb gehad! Elke keer zet ik het erbij...valt me tegen. Overigens vind ik ook (en de rest is goed) dat jullie slecht op je mail reageren. Maargoed zal wel druk zijn denk je dan

we hebben ook niet altijd samples... en ik zal het beantwoorden van de mail even doorspreken.. ik doe dat niet zelf namelijk.

• #8.263
Geregeld thx!

Laatst bewerkt:
macro's kost tog geld of,,

stuur dat excel blad eens op rene ;)

rené, op dit moment gebruik ik creapure van powersupplements...ik zit in m'n derde week en wil hem 6 weken volhouden. Daarna wil ik bij jullie de combi size-on en superpump250 bestellen. Hoeveel weken moet ik stoppen tussendoor? of kan ik de size-on ook nu al tegelijk met die andere creatine nemen of is dat teveel?

• #8.269
rené, op dit moment gebruik ik creapure van powersupplements...ik zit in m'n derde week en wil hem 6 weken volhouden. Daarna wil ik bij jullie de combi size-on en superpump250 bestellen. Hoeveel weken moet ik stoppen tussendoor? of kan ik de size-on ook nu al tegelijk met die andere creatine nemen of is dat teveel?

Pauze is niet echt nodig. Wil je voor zeker gaan neem dan 2 weken pauze. Sizeon met die creatine zou ik niet doen, wat je we kan doen is die creatine met superpump250.

Bestelling net binnen, alles netjes en zelfs de doos is nog heel :thumbs:
kan weer ff voort

Maandag fout geweest op de website waardoor me betaling wel binnen was gekomen alleen me bestelling niet. Vandaag bericht terug gehad en zal morgen wss wel binnen zijn zoals ik gewend ben van XXL :D

• #8.273
Maandag fout geweest op de website waardoor me betaling wel binnen was gekomen alleen me bestelling niet. Vandaag bericht terug gehad en zal morgen wss wel binnen zijn zoals ik gewend ben van XXL :D

Ja .. we hadden problemen hier.. heel wat werk geweest om alles uit te zoeken weer daarna.

wanneer komt mn goodiebag aan met gratis xxlproducten eindelijk eens aan?

laatmaar :P
fail

Ik zie dat de Purple wraath (juicy grape) uitverkocht is, wanneer komt die terug binnen? :)

oo die is net weer binnne.. heb de site vergeten aan te passen..

ik ga het metteen even veranderen.

Vandaag het pakje ontvangen met Purple Wraath, glucosamine en zink. Maar de Purple Wraath die ik gekregen heb is de "Purple lemonade flavour" ipv de "Juicy grape". Op de site stond er niets over smaken vermeld dus ik dacht dat ik de Juicy grape ging krijgen ook omdat ik er hier naar vroeg en een positief antwoord kreeg. Dat is natuurlijk wel een beetje jammer. Inruilen hoeft niet want zit in de cut en kan de bcaa's nu wel gebruiken. Mss op de site vermelden om welke smaak het gaat want ik zie het nergens vermeld staan ;)

• #8.279
Vandaag het pakje ontvangen met Purple Wraath, glucosamine en zink. Maar de Purple Wraath die ik gekregen heb is de "Purple lemonade flavour" ipv de "Juicy grape". Op de site stond er niets over smaken vermeld dus ik dacht dat ik de Juicy grape ging krijgen ook omdat ik er hier naar vroeg en een positief antwoord kreeg. Dat is natuurlijk wel een beetje jammer. Inruilen hoeft niet want zit in de cut en kan de bcaa's nu wel gebruiken. Mss op de site vermelden om welke smaak het gaat want ik zie het nergens vermeld staan ;)

De importeur had maar 1 smaak .. en ik had 36 potten besteld en maar 5 gekregen :o . daarom vermelden we het ook niet omdat er vaak smaken niet op vooraad zijn.

Terug
Naar boven