- Waardering
- 4.382
nee.. dat zit boordevol additieven voor de smaak.. ik hou het puur en effectief.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee.. dat zit boordevol additieven voor de smaak.. ik hou het puur en effectief.

aa.. complex carbgainer choco was out off stock en is net binnen gekomen en vandaag verzonden.

Uw bestelling:
Optimum Nutrition, Serious Mass 5450 gram (Banaan), aantal:1, prijs: 44.90 XXL Nutrition, Shakebeker 0,7 L, aantal:1, prijs: 4.50 XXL Nutrition, Complex Carb Gainer 1 kg (Choco), aantal:1, prijs: 17.00
Verzendkosten: 0.00
Totaalbedrag: EUR 66.40
Uw bestelnummer is: 24781
![]()
Welke raad je aan? Op dit moment neem ik nog helemaal geen amino's...
Hoe groot wordt een dergelijke verpakking?
Het schijnt wel dat er aardig wat vlees wordt gegeten, maar ik ben er niet zeker van...

He rene, ik heb die purple wrath eens besteld, ben er benieuwd naar! (ben aan't cutten nu en hoop dat dit me weer een eindje stimuleert)
Ook heb ik die vloeibare eiwitdingen eens meebesteld, ben eens benieuwd!
Purple wraaath is een goed supplement .. ik ben zo i zo een fan van vrije aminozuren ik reageer daar goed op.

Bestaan die ampullen van Dymatize Elite Liquid protein ook uit vrije aminozuren? of gewone eiwitten?