MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

nee.. dat zit boordevol additieven voor de smaak.. ik hou het puur en effectief.

Oke, Cellmass is idd er goed kwa smaak, maar heb er ook flink wat progressie mee kunnen maken.

Maar heb nu bijna alles van XXL, dus ga dit toekomstige product ook zeker in de gaten houden ;)

Uw bestelling:

Optimum Nutrition, Serious Mass 5450 gram (Banaan), aantal:1, prijs: 44.90 XXL Nutrition, Shakebeker 0,7 L, aantal:1, prijs: 4.50 XXL Nutrition, Complex Carb Gainer 1 kg (Choco), aantal:1, prijs: 17.00
Verzendkosten: 0.00

Totaalbedrag: EUR 66.40

Uw bestelnummer is: 24781

:)

Uw bestelling:

Optimum Nutrition, Serious Mass 5450 gram (Banaan), aantal:1, prijs: 44.90 XXL Nutrition, Shakebeker 0,7 L, aantal:1, prijs: 4.50 XXL Nutrition, Complex Carb Gainer 1 kg (Choco), aantal:1, prijs: 17.00
Verzendkosten: 0.00

Totaalbedrag: EUR 66.40

Uw bestelnummer is: 24781

:)

2 gainers? Why?

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.347
Welke raad je aan? Op dit moment neem ik nog helemaal geen amino's...
Hoe groot wordt een dergelijke verpakking?
Het schijnt wel dat er aardig wat vlees wordt gegeten, maar ik ben er niet zeker van...

als je daar genoeg vlees kan eten dan heb je niets nodig.. anders kan je afgewogen zakjes van 15 gram essential aminostack meenemen en die drinken met water al is het maar 1x per dag.

ik denk om even de CCG choco te testen ;)

Ik zie alleen goede verhalen over de complex carb gainer van xxl. Even uittesten idd;)
Daarnaast zijn er nu ook geen verzendkosten bij 2 artikelen boven de 10 euro

Ik zit er over te denken om Whey te gaan kopen, alleen weet ik nu niet welke.

Ik heb Whey Isolaat en Whey Protein Instant gevonden.
Waarbij de een hoger eiwit % heeft dan de ander, maar verder kan ik niet echt verschillen vinden.
Kunnen jullie mij vertellen wat verder de verschillen zijn, en welke ik het best kan nemen?

Ik gebruik de instant en ik vind hem zeer goed, kwalitatief zeer goed, geen klonters en een heel lekkere smaak. Isolaat heb ik iets minder goede ervaringen mee, klonterde een beetje en smaak viel tegen, maar wel heel goed rendement.

Ik gebruik de isolaat, en ben er erg over te spreken - met name over de smaak (vanille!).
Voor mij was het belangrijkste het % eiwit (zonder aan de neutrale whey te moeten, wil wel een smaakje).

He rene, ik heb die purple wrath eens besteld, ben er benieuwd naar! (ben aan't cutten nu en hoop dat dit me weer een eindje stimuleert :D )

Ook heb ik die vloeibare eiwitdingen eens meebesteld, ben eens benieuwd!

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.353
He rene, ik heb die purple wrath eens besteld, ben er benieuwd naar! (ben aan't cutten nu en hoop dat dit me weer een eindje stimuleert :D )

Ook heb ik die vloeibare eiwitdingen eens meebesteld, ben eens benieuwd!

Purple wraaath is een goed supplement .. ik ben zo i zo een fan van vrije aminozuren ik reageer daar goed op.

ik heb 't afgelopen half jaar crea mono gebruikt [5gr dagelijks] en reageer daar vrij goed op, maar ook ik wordt 'r wat pafferig van.
dus wou ik eerst na een maandje nixx overstappen op kre-alkaline van olimp en dan ook hun aakg meteen 's proberen.
ik vraag me af :
welke dosering kre-alkaline vergelijkbaar is met 5gram mono???
en moet ik bij aakg bang zijn voor slapeloosheid en hartkloppingen zoals ik die van no-explode had???
ik plaats dit hier omdat ik twijfel of ik niet toch beter unleash kan nemen???
ook dan is de vraag welke dosering vergelijkbaar is met wat ik gewend ben???
en krijg ik no-explode achtige verschijnselen???
bovendien vraag ik me dan af :
hoeveel vocht hou ik op unleash vast???
en moet ik op rustdagen ook nog iets van creatiene nemen en zoja wat dan???

thanxx for all info

Heey iedereen..!!

ik wil crea pump gaan halen..
heeft iemand er ervaring mee? zo ja.. beveel je het aan??

alvast bedankt

Pascal

he rene' waren 't zelfs voor jou te veel vragen tegelijk??..............sorry hoor

Zéér tevreden over al mijn XXL supplementen enkel de instant Cocos smaak is niet te drinken, er zit zoals ik eerder gelezen had een chemisch smaakje aan!

Ieder zijn smaak maar kan me niet inbeelden dat iemand deze zou smaken. Mss aanpassen of schrappen dus :D

Terug
Naar boven