Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.321
Laat alsjeblieft meer weten wanneer je meer weet over die creatine - dat is namelijk het volgende product op mijn supps-verlanglijstje. (Maar eerst maar eens de EAS gaan bestellen wanneer m'n volgende loon gestort is)

Dat neemt nog zeker wel 4 weken in beslag...

Plannen om EAS al in bulk te gaan verkopen? :D

Nee ik heb er geen ervaring mee. Maar ik kwam het tegen en vond het ook een degelijke samenstelling hebben. En heb het daarom toegevoegd..

Ik ben ook bezig met een nieuwe creatine samen te stellen voor het eigen XXL label... zonder opwekkende stoffen zoals caffeine en ook geen stikstof NO erin. Dus gewoon een goede creatine blend. Ik ben nu aan het kijken welke soorten creatine ik er in wel en welke hulpstoffen.

a super ^^
ga ik in het oog houden =)

Nee ik heb er geen ervaring mee. Maar ik kwam het tegen en vond het ook een degelijke samenstelling hebben. En heb het daarom toegevoegd..

Ik ben ook bezig met een nieuwe creatine samen te stellen voor het eigen XXL label... zonder opwekkende stoffen zoals caffeine en ook geen stikstof NO erin. Dus gewoon een goede creatine blend. Ik ben nu aan het kijken welke soorten creatine ik er in wel en welke hulpstoffen.

Gewoon monohydraat, is nog het beste ...;)

Is het mogelijk een track&trace nummer te krijgen van je bestelling? ik vraag het hier maar ff na want kan geen pm sturen

Hey renee, zit er ook Inositol in Complex garb gainer of mega Grow? Zie het wel bij de Weightgainer van Serious Mass.

• #8.328
hey

Rene helaas vandaag ook niets ontvangen.

Het bestelnummer is 24514.

Kun je kijken of het deze kant al opkomt.

Rene,

Bedankt voor snelle levering van me naNO vapor :D!
Lekkere dame trouwens op de voorkant van xxlmagazine. hehe

Haaruitval kan je enkel tegengaan met medicijnen (365euro per jaar + nare bijwerkingen) of een haartransplantatie á enkele duizenden euro's ;)

@XXL Nutrition: SizeOn creatine moet je volgens de beschrijving tijdens of na de training nemen. Tijdens vind ik lastig/vervelend en na heb ik al andere spulletjes die de maag al goed vullen. Maakt het iets uit of ik het vóór m'n training neem?

Haaruitval kan je enkel tegengaan met medicijnen (365euro per jaar + nare bijwerkingen) of een haartransplantatie á enkele duizenden euro's ;)

@XXL Nutrition: SizeOn creatine moet je volgens de beschrijving tijdens of na de training nemen. Tijdens vind ik lastig/vervelend en na heb ik al andere spulletjes die de maag al goed vullen. Maakt het iets uit of ik het vóór m'n training neem?

Tijdens het trainen is meer een "aanbeveling" dan dat je het werkelijk moet doen, Je kan het ook 15 a 30 minuten voor het trainen nemen

mono is goed. maar hebben we al. Ik wil een mix van een aantal creatines die geen vocht vasthouden.

Misschien een stom vraagje die gedeeltelijk offtopic is.

Maar ik gebruik XXL crea mono.

Ik houd op dit moment nog niet echt veel vocht vast. maar dat komt vast nog wel.

Stel dat ik stop met de crea, verdwijnt dat vocht dan gewoon weer of moet ik andere dingen doen om dat kwijt te raken.

Blijf ik dat vocht zeg maar vasthouden?

• #8.335
Misschien een stom vraagje die gedeeltelijk offtopic is.

Maar ik gebruik XXL crea mono.

Ik houd op dit moment nog niet echt veel vocht vast. maar dat komt vast nog wel.

Stel dat ik stop met de crea, verdwijnt dat vocht dan gewoon weer of moet ik andere dingen doen om dat kwijt te raken.

Blijf ik dat vocht zeg maar vasthouden?

vocht verdwijnt dan vanzelf hoef je niets voor te doen

Ik ga binnenkort 4 weken naar the middle of nowhere met alleen een 50-liter rugzak op m'n schouders (dus prima dat ik al beter ben in deadliften ;)), in een land met twijfelachtig eten (Mongolië). Potten met whey of dergelijke is niet mogelijk mee te nemen, iemand enige tips voor me qua eten? Lopen / sjouwen ga ik genoeg doen...

• #8.338
Ik ga binnenkort 4 weken naar the middle of nowhere met alleen een 50-liter rugzak op m'n schouders (dus prima dat ik al beter ben in deadliften ;)), in een land met twijfelachtig eten (Mongolië). Potten met whey of dergelijke is niet mogelijk mee te nemen, iemand enige tips voor me qua eten? Lopen / sjouwen ga ik genoeg doen...

Ik denk dat koolhydraten binnenkrijgen daar wel te doen is maar eiwitten moeilijk. Ik zou kijken of je wat aminozuren in poedervorm kan meenenem en deze dan in je waterfesje doen en drinken. Dan kan je denk de spierafbraak wel wat beperken.

Ik denk dat koolhydraten binnenkrijgen daar wel te doen is maar eiwitten moeilijk. Ik zou kijken of je wat aminozuren in poedervorm kan meenenem en deze dan in je waterfesje doen en drinken. Dan kan je denk de spierafbraak wel wat beperken.

Welke raad je aan? Op dit moment neem ik nog helemaal geen amino's...
Hoe groot wordt een dergelijke verpakking?
Het schijnt wel dat er aardig wat vlees wordt gegeten, maar ik ben er niet zeker van...

Terug
Naar boven