AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik zou dan de unleash en supercharge afwisselen.. een paar dagen de ene dan weer de andere.

Ken je Foky Bakker trouwens?

succes!

Thnx rene
Jup, ben benieuwd naar jullie stack.. Pre/Post workout is gewoon een must!
ga inderdaad de NO's afwisselen om niet gewend eraan te raken
Foky kan ik wel,traint bij dezelfde gym als ik :D
Waar kan je hem van?

Laatst bewerkt:
Rene

Vraagie als je voor eenmalige machtiging kiest haal je het dan van de rekening af wanneer het bezorgt is of wanneer je je bestelling heb gedaan?

Het is voor mij de eerste keer bij jullie.

Ovogym, Oatmeal Protein Pancakes 2 kg emmer
XXL Nutrition, Essential Amino Stack 500 gram
XXL Nutrition, Protein 80 2,5 kg (Aardbei)
XXL Nutrition, Protein 80 2,5 kg (Choco)

ik wacht nog altijd op de long sleeve xxl shirt :D

Ik wacht nog steeds op de dameskleding in het assortiment ;)

als je na de training direct EAS neemt en 15min daarna de whey dan is het ideaal.

Ik zit er trouwens over te denken om jullie EAS bij mijn volgende bestelling samen met de dextrojuice te nemen, maar dan zit ik met het volgende:

pre: EAS (WPI erbij?)
Kracht & cardio
kwartiertje later de WPI?

Klinkt nu als veel te veel - en weet niet of het handig is om tussen kracht en cardio wat anders te nemen dan alleen water? BF% moet een aardig stukje lager worden...

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.308
Ik zit er trouwens over te denken om jullie EAS bij mijn volgende bestelling samen met de dextrojuice te nemen, maar dan zit ik met het volgende:

pre: EAS (WPI erbij?)
Kracht & cardio
kwartiertje later de WPI?

Klinkt nu als veel te veel - en weet niet of het handig is om tussen kracht en cardio wat anders te nemen dan alleen water? BF% moet een aardig stukje lager worden...

pre.. wpi kan maar ca 45min voor de training of anders net ervoor de EAS
KT
EAS
cardio
dextro (max 25 gram) +wpi

zo zou ik het doen.,

Dat mijn broeken te wijd worden (afzakken) lijkt me niet echt fancy om te laten zien op een foto, en m'n biceps zitten net teveel verstopt onder een laagje vet om lekker te laten zien.
Daarentegen komen er écht wel voor- en na-foto's wanneer er wat te zien is. Heb práchtige pre-foto's inclusief blubberbuik! :rolleyes::p

• #8.311
Dat mijn broeken te wijd worden (afzakken) lijkt me niet echt fancy om te laten zien op een foto, en m'n biceps zitten net teveel verstopt onder een laagje vet om lekker te laten zien.
Daarentegen komen er écht wel voor- en na-foto's wanneer er wat te zien is. Heb práchtige pre-foto's inclusief blubberbuik! :rolleyes::p

mooi dat je progressie boekt.. daar gaat het om.. de volhouder wint! :thumbs:

hey rene

je heb ook nog geen antwoord op mijn vraag gegeven.

• #8.313
Vraagje, zit in de bulk momenteel. Maar ik zie dat mijn vet% wat te snel omhoog gaat.

Gebruik nu mammoth 2500 maar zou overstappen op de complex carb gainer van xxl, zou dit een goeie keus zijn?

En hoe is de aardbei smaak? ben nogal kieskeurig in smaken...

grts

Mammoth zit vol met suiker en kan je snel vet maken als je er teveel van neemt. CCG is zeker een goede keuze dan, ik neem niets anders meer en kan vrij kiezen uit het magazijn. Aardbei is een zachte smaak en niet te zoet. Er zitten wel vezeltjes in, die vind je terug in je shake. dat zijn voedingsvezels en zorgen voor een beter darmwerking.

• #8.314
Vraagie als je voor eenmalige machtiging kiest haal je het dan van de rekening af wanneer het bezorgt is of wanneer je je bestelling heb gedaan?

Het is voor mij de eerste keer bij jullie.

Dat wisselt . we incasseren een 3-tal keer per week in bulk.. Dus de ene keer gaat het er meteen af en een andere keer kan het 2-3 dagen duren.

zeg renee, heb je zelf ervaring of iemand die je kent met Vassive C5 ? de samenstelling ziet er mij leuk uit hoor ^^

• #8.319
zeg renee, heb je zelf ervaring of iemand die je kent met Vassive C5 ? de samenstelling ziet er mij leuk uit hoor ^^

Nee ik heb er geen ervaring mee. Maar ik kwam het tegen en vond het ook een degelijke samenstelling hebben. En heb het daarom toegevoegd..

Ik ben ook bezig met een nieuwe creatine samen te stellen voor het eigen XXL label... zonder opwekkende stoffen zoals caffeine en ook geen stikstof NO erin. Dus gewoon een goede creatine blend. Ik ben nu aan het kijken welke soorten creatine ik er in wel en welke hulpstoffen.

Ik ben ook bezig met een nieuwe creatine samen te stellen voor het eigen XXL label... zonder opwekkende stoffen zoals caffeine en ook geen stikstof NO erin. Dus gewoon een goede creatine blend. Ik ben nu aan het kijken welke soorten creatine ik er in wel en welke hulpstoffen.

Laat alsjeblieft meer weten wanneer je meer weet over die creatine - dat is namelijk het volgende product op mijn supps-verlanglijstje. (Maar eerst maar eens de EAS gaan bestellen wanneer m'n volgende loon gestort is)

Terug
Naar boven