Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Kunnen we niet eens proefsachets krijgen van de verschillende smaken? Evt voor een leuk prijsje? (ik vind het niet erg een paar euro neer te leggen voor een proefpakketje) Dan kan je eens rustig proberen wat je lekker vindt ipv meteen een emmer van een kilo te kopen.

weer een bestellingkje geplaatst net

Lipotrex, Booster Cafeine 200 Tabs,
XXL Nutrition, Whey Isolaat 2250 gram (Aardbei),
Accufitness, Vetpercentage meter
Anabolic Xtreme, Retain 2

hey rene

heb gisteren mijn complex carb gehad effe kijken of het wat is vandaag tussendoor. wilde je karma geven alleen mag niet tevbeel karma aan dezelfde personen geven dus volgende keer dan maar

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.364
Zéér tevreden over al mijn XXL supplementen enkel de instant Cocos smaak is niet te drinken, er zit zoals ik eerder gelezen had een chemisch smaakje aan!

Ieder zijn smaak maar kan me niet inbeelden dat iemand deze zou smaken. Mss aanpassen of schrappen dus :D

Cocos gaat eruit.. en komt terug in de andere lijn maar met een totaal andere smaak en ook met cocos snippers erin . is echt super lekker.

Kunnen we niet eens proefsachets krijgen van de verschillende smaken? Evt voor een leuk prijsje? (ik vind het niet erg een paar euro neer te leggen voor een proefpakketje) Dan kan je eens rustig proberen wat je lekker vindt ipv meteen een emmer van een kilo te kopen.

we krijgen een nieuwe lijn whey erbij met de apparte smaken zeg maar. ik zal kijken of we daar wat sample zakjes van kunnen bij maken. De normale whey blijft alleen in vanille, choco, aardbei en banaan.

he rene' waren 't zelfs voor jou te veel vragen tegelijk??..............sorry hoor

ik zal er straks even naar kijken.. maar als er vaak 100vragen in 1 post zitten is het vaak beter dat die persoon zichzelf even beter informeerd op het forum. Meeste vragen zijn dan niet meer nodig en kan je wat gerichter vragen als dat nog nodig is.

we krijgen een nieuwe lijn whey erbij met de apparte smaken zeg maar. ik zal kijken of we daar wat sample zakjes van kunnen bij maken. De normale whey blijft alleen in vanille, choco, aardbei en banaan.

:D:D:D

Zal ik wachten met m'n volgende bestelling tot die samples er zijn? Die heb ik liever dan een Muscle Magazin ;)

Let me know :D

• #8.367
:D:D:D

Zal ik wachten met m'n volgende bestelling tot die samples er zijn? Die heb ik liever dan een Muscle Magazin ;)

Dat neemt zeker nog wel een maand in beslag denk ik voordat dat allemaal klaar is. en dan moet ik ook eerst nog even een schappelijke prijs voor de sampels overeenkomen met de leverancier. En geen zorgen zal je geen gratis magazine's meer geven die anderen voor €3,50 verkopen :D

Dat neemt zeker nog wel een maand in beslag denk ik voordat dat allemaal klaar is. en dan moet ik ook eerst nog even een schappelijke prijs voor de sampels overeenkomen met de leverancier. En geen zorgen zal je geen gratis magazine's meer geven die anderen voor €3,50 verkopen :D

Ach, dat tijdschrift was best geinig - maar wel volledig gericht op de mannelijke bodybuilder...
Een maand hou ik het niet meer vol met de (bijna lege) emmers die ik thuis het staan, dus binnenkort maar weer wat bestellen bij jullie - die leuke goodies komen dan later wel ;)

Ja idd zo van elke smaak 1 shake proefpakket ... anders zit je daar overmoedig met 2,5 kg cocos :D

Uw bestelling:

Optimum Nutrition, Serious Mass 5450 gram (Banaan), aantal:1, prijs: 44.90 XXL Nutrition, Shakebeker 0,7 L, aantal:1, prijs: 4.50 XXL Nutrition, Complex Carb Gainer 1 kg (Choco), aantal:1, prijs: 17.00
Verzendkosten: 0.00

Totaalbedrag: EUR 66.40

Uw bestelnummer is: 24781

:)

vandaag binnengekomen, t*ring wat een grote zak. :D

hey

rene ik vin CCG choco erg ged smaken had al wel wat strubbelingetjes in mijn darmen maar het valt reuze mee rustig opbouwen van 2 naar 4 scheppen
maar de smaak is lekker.

Kan niet van de CCG choco afblijven. :D

2 weken geleden nog een bestelling gedaan bij XXL. Ik had 2.5kg whey isolaat kocht in vanille smaak. niet te zuipen, als ik het ruik ga ik al bijna over mn nek.

De samenstelling is suuuuuuper dus zeker een aanrader!! :thumbs:

• #8.375
2 weken geleden nog een bestelling gedaan bij XXL. Ik had 2.5kg whey isolaat kocht in vanille smaak. niet te zuipen, als ik het ruik ga ik al bijna over mn nek.

toch raar dat je het niet te zuipen vind.. er zit een zachte vanille smaak aan. echt lekker is het natuurlijk nooit, dat kan ook niet met 92% eiwit en zonder koolhydraten en vetten. maar niet te zuipen ???

Stuur maar deze kant op!
Anders moet ik straks zelf weer een emmer bestellen (de mijne is bijna leeg) ;-)

een vraagje : ik wil creatine gaan bestellen bij xxl en een sup erbij nemen, welke zou ik moeten nemen?

Laatst bewerkt:
Soms zie je door de bomen het bos niet meer, ofwel: ik snap niet meer wanneer ik wat moet nemen.

Ik heb (in bestelling):
Whey Protein Instant
DextroJuice
Essential Amino Stack
Creatine Monohydraat
Protein80

Er van uitgaande dat ik rond de lunch train (cut: dus cardio & kracht), klopt het dan:

Ochtend WPI & CM (tegelijk nemen?), daarna ontbijt
Pre: EAS & WPI
KT
cardio
Postpost: WPI
Avond: CM & P80 (voor het slapen)

Klopt dit? En kan ik alles tegelijk nemen wat bij elkaar staat, of moet er een korte tijd tussen zitten (kwartiertje of langer)?

Soms zie je door de bomen het bos niet meer, ofwel: ik snap niet meer wanneer ik wat moet nemen.

Ik heb (in bestelling):
Whey Protein Instant
DextroJuice
Essential Amino Stack
Creatine Monohydraat
Protein80

Er van uitgaande dat ik rond de lunch train (cut: dus cardio & kracht), klopt het dan:

Ochtend WPI & CM (tegelijk nemen?), daarna ontbijt
Pre: EAS & WPI
KT
cardio
Postpost: WPI
Avond: CM & P80 (voor het slapen)

Klopt dit? En kan ik alles tegelijk nemen wat bij elkaar staat, of moet er een korte tijd tussen zitten (kwartiertje of langer)?

ik zou de EAS & WPI niet samen innemen..

Terug
Naar boven