Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Maar als je er een beker bij besteld scheelt het je wel verzendkosten toch? :P

Pas vanaf 10€ wordt het als een volledig product gerekend qua verzendkosten als ik me niet vergis.

Pffff, crisis grijpt jullie behoorlijk aan of niet?

Ja man BM

uitkering toch

kan ook niet meer zwart werken...

snapje
moet wel bezuinigen :(

Vrijdag een lading besteld, na 15.00u dus mooi dat het er gisteren niet was.
Hoe groot is de kans dat het morgen komt? Ik weet niet zeker of er op maandag bezorgd wordt (TNT), ik zou eigenlijk niet weten waarom niet...
M'n Whey is op... :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.410
Vrijdag een lading besteld, na 15.00u dus mooi dat het er gisteren niet was.
Hoe groot is de kans dat het morgen komt? Ik weet niet zeker of er op maandag bezorgd wordt (TNT), ik zou eigenlijk niet weten waarom niet...
M'n Whey is op... :(

15:36:39 ;) order tot 15.00 gaan altijd zeker mee die dag. Jouw order is dus vrijdag niet meegegaan en wordt dan dus maandag verstuurd en heb je dinsdag. Had je voor 15.00 besteld dan had je het al thuis gehad :D

15:36:39 ;) order tot 15.00 gaan altijd zeker mee die dag. Jouw order is dus vrijdag niet meegegaan en wordt dan dus maandag verstuurd en heb je dinsdag. Had je voor 15.00 besteld dan had je het al thuis gehad :D

Ach, soms zit het mee - soms zit het tegen...

Volgende keer iets beter opletten - ik dacht dat ik nog wel genoeg zou hebben voor een paar dagen. Niet dus.

@XXL: Hoe zit het met die nieuwe creatine?

Waarom stellen jullie een nieuwe samen?
Wat is de samenstelling en voor wie bestemd?

Deze woensdag voor de eerste keer een bestelling geplaatst. Hoe lang zou het duren eer ik dit aankrijg? ( België)

• #8.414
@XXL: Hoe zit het met die nieuwe creatine?

Waarom stellen jullie een nieuwe samen?
Wat is de samenstelling en voor wie bestemd?

Omdat we alleen creatine monohydraat hebben van eigen merk. Daar komt nu als 1e krea alkalyn capsules bij en daarna een mix van 4 soorten creatine zonder NO of boostende ingredienten. Waarom? omdat ik vind dat zoiets toegevoegde waarde heeft en ik in het assortiment wil hebben ;)

Deze woensdag voor de eerste keer een bestelling geplaatst. Hoe lang zou het duren eer ik dit aankrijg? ( België)

Het hangt er vanaf wanneer de betaling binnen is, vaak is dat dezelfde dag al maar anders de dag erna. We verzenden dan meteen en in 90% van de gevallen wordt er dan de volgende dag uitgeleverd. Op zaterdag zijn er echter geen uitleveringen in Belgie.

Dus volgens mijn ingewikkelde berekeningen zou ik dan hoogstwaarschijnlijk morgen m'n pakketje aankrijgen.

Ben benieuwd.

Deze week besteling binnegekregen, ik was vergeten hoe lekker de chocolade whey is :D

En die BBQ-saus, ook get aparts van smaak moet ik zeggen, wel leuke afwissling :)

Omdat we alleen creatine monohydraat hebben van eigen merk. Daar komt nu als 1e krea alkalyn capsules bij en daarna een mix van 4 soorten creatine zonder NO of boostende ingredienten. Waarom? omdat ik vind dat zoiets toegevoegde waarde heeft en ik in het assortiment wil hebben ;)

Goeie vondst met die 4 soorten crea Rene....dat is gewoon voor ieder wat wils en versterken elkaar:cool:....zelf reageer ik goed op alle crea's, CreaPump is kwa samenstelling ook heel goed, deed ik samen met White Blood en kwa gains gewoon helemaal wat het zou moeten zijn.

Is het trouwens heel raar dat wanneer je aan het cutten bent en spiermassa aanzet (nog geen kilo afgevallen, wel BF% naar beneden) om dan creatine te gaan gebruiken?
Kan me niet voorstellen dat ik 'per ongeluk' aan het bulken ben ;)

Deze middag m'n pakketje aangekregen, mooie service dus.

• #8.420
Is het trouwens heel raar dat wanneer je aan het cutten bent en spiermassa aanzet (nog geen kilo afgevallen, wel BF% naar beneden) om dan creatine te gaan gebruiken?
Kan me niet voorstellen dat ik 'per ongeluk' aan het bulken ben ;)

Nee dat kan zeker wel... ik zou dan geen monohydraat of megagrow pakken. Krea alkalyn zou een goede keuze zijn of mss green bulge.

Deze middag m'n pakketje aangekregen, mooie service dus.

:thumbs:

Terug
Naar boven