XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Phooooooooohhhhhh, wat een smaak heeft die NitroCrea!:eek:

Zit nu al tijdje op 16% (kom vanaf 21%) en wil iets om door de grens te gaan, zat zelf zo goedkoop mogelijk en zoveel mogelijk tabs te zoeken om mee te beginnen (arme student!)

Iemand tips? dacht zelf aan Lipotrex Booster

Graag advies :)

oja, ben 20 jaar oud

Laatst bewerkt:
De oude smaak is weer terug. Bij het "verf-achtig-iets in poedervorm" is er L-arginine OKG gebruikt ipv L-arginina AKG. Heeft dezelfde werking alleen dus een andere smaak. Maar de oude smaak is dus weer teurg...

OK, dus als ik *nu* bestel heb ik niets meer uit die oude batch? :)

• Topic Starter Topic Starter
Zit nu al tijdje op 16% (kom vanaf 21%) en wil iets om door de grens te gaan, zat zelf zo goedkoop mogelijk en zoveel mogelijk tabs te zoeken om mee te beginnen (arme student!)

Iemand tips? dacht zelf aan Lipotrex Booster

Graag advies :)

oja, ben 20 jaar oud

Lipotrex Booster kan je inderdaad helpen om wat vet te verliezen. Ook krijg je er wat meer energie van. Het beste kan je Lipotrex Booster ergens mee combineren, maar dit is dus niet perse nodig. Voor een arme student is het geen slechte keuze.. ;)

hallo rene,

ik heb bij jullie een bestelling gedaan (whey protein instant 2,5 kg), alles correct ingevuld en zou hierover een mailtje krijgen...dat is dus tot op heden nog niet gebeurd...

gr,

llounge

laat deze bestelling maar zitten, ik ga opnieuw een bestelling doen tav de whey protein instant 2,5 kg

Laatst bewerkt:
Gister iets voor 1 uur middag besteld, nu al binnen! Top service. Voor mij voorlopig niks anders als dit goed bevalt! 10/10

Ik heb maandag besteld, heb tot op heden niets ontvangen. Bestelnr is 6495

:(

heb zaterdag nitrocrea van jullie bestelt en direct via internet betaalt zou het zij n dat het morgen al komt zou wel super top zijn

dit is het bestelnummer 6591

Ik bestel pas als de shirts er zitten aan te komen, ik was vorig jaar ook net te laat voor zo'n leuk shirt met mn bestelling, ze gaan me géén 2x liggen hebben. :)

• Topic Starter Topic Starter
heb zaterdag nitrocrea van jullie bestelt en direct via internet betaalt zou het zij n dat het morgen al komt zou wel super top zijn

dit is het bestelnummer 6591

Als je zaterdag hebt besteld is het er op zijn vroegst woensdag. Vandaag was het namelijk koninginnedag.. ;)

rene waneer is de dextrojuice er weer??

Even een opmerking mbt de 'vernieuwde' protein 80. Ik los hem altijd op in water en vroeger had ik dikwijls dat een bepaalde hoeveelheid poeder onderin m'n shakebeker niet goed oploste. Bij de new and improved protein 80 heb ik daar gelukkig geen last meer van. Echter, na het schudden drijven er nu miniscule klontjes in m'n shake. Verder vind ik de smaak (choco) minder geworden, maar dat is persoonlijk. Wellicht dat mixen met melk ipv water een beter resultaat geeft.

Any thoughts?

Ook even rondvragen onder de XXL bestellers hier.
Ik heb van de whey instant al de banaan & vanille versie gehad.
Persoonlijk vind ik de vanille wat te sterk (lees: te zoet) van smaak.
Banaan is super en allebei de smaken mengen gewoon perfect.
Nu wou ik weten valt de choco whey instant goed mee ?

ok dus morgen dan even bestellen:D

is goed te drinken vind de smaak iets minder.

Terug
Naar boven