MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

De smaak banaan van de pro80 is nu vernieuwd de nasmaak is weg. Nightprotein smaak ik niet ergens mee te vergelijken, het wordt ook dik.

Dat kan dan spannend worden wanneer ik daar een emmer van bestel ;)

Jammer weer van de vernieuwde pro80 smaak (te vroeg besteld) - bij de WPI had ik ook eerst een emmer 'oude vanille', gelukkig is de 'nieuwe vanille' zoveel lekkerder!

Kan je bij men bestelling mss wat samples van andere Syntha-6 smaken toevoegen? Als je ze hebt eh. Was het bij comments vergeten bij te zetten daarnet.

Bestelnr: 25112

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.445
Zit zelf aan de aardbei Whey van XXL, terwijl een huisgenoot van me aan de shake van een andere leverancier zit.
Ben keer op keer verbaasd over het verschil dat er tussen de 2 zit, XXL is zó veel beter!

:thumbs: leuk om te horen! we doen ons best. de proteines zijn precies zo als ik ze wil.. en ik ben een moeilijk met dat soort dingen.. niet altijd geliefd bij de producent ben nogal moeilijk hahaa.. maar ze waarderen me wel, ik wil gewoon goede spullen geen fratsen!

Dat kan dan spannend worden wanneer ik daar een emmer van bestel ;)

Jammer weer van de vernieuwde pro80 smaak (te vroeg besteld) - bij de WPI had ik ook eerst een emmer 'oude vanille', gelukkig is de 'nieuwe vanille' zoveel lekkerder!

Ik vind de nieuwe smaken ook stukken beter !

Kan je bij men bestelling mss wat samples van andere Syntha-6 smaken toevoegen? Als je ze hebt eh. Was het bij comments vergeten bij te zetten daarnet.

Bestelnr: 25112

we hebben helemaal geen samples even, en van syntha-6 zijn er zelden tot nooit samples helaas.

F*ck moet ik ze rechts streeks bij mayer bestellen nu

tjaa.. er is niet veel vraag naar en best lastig in te kopen voor ons. We moeten 2 volle pallets kopen per keer.

Ja kan ik goed geloven! Moet ook rendabel zijn voor jullie.Maar zit niet graag te klooien met die zakjes aangezien ik een wekelijks verbuik heb van 21 pannenkoeken per week.

Mitotropin - klinkt spannend... soort Stacker?

Spul is eindelijk binnen, morgen gelukkig weer vanille voor m'n ontbijt!
En met 2,5 kilo kan ik voorlopig ook weer vooruit.

shit van dat die pannkoeken er niet meer zijn in emmers..... Beviel me erg goed en wou net weer een nieuwe emmer bestellen..
Dus als iemand weet waar je ze nog meer kan bestellen

gistere sups bestelt bij julie waneer heb ik het ongeveer binnen ?:D

vandaag men pakketje al binnengekregen, super weeral. enkel spijtig dat er bij die vet% meter geen duidelijke uitleg staat, heb gelukkig meeste al wel gevonden via het net

Klopt die zijn op en komen ook niet meer.

shit zeg, wou ook net emmer bestellen, eerst even een los pakketje geprobeerd en dat beviel goed. Ergens anders nog te verkrijgen?

Misschien ook verder je tekst nog op je site aanpassen ;)

"Verkrijgbaar in: Box van 3 zakjes voor 3 pannenkoeken of een emmer van 2kg voor 65 pannenkoeken"

vandaag men pakketje al binnengekregen, super weeral. enkel spijtig dat er bij die vet% meter geen duidelijke uitleg staat, heb gelukkig meeste al wel gevonden via het net
Vandaag ook de vetmeter van XXL binnengekregen. De uitleg is idd alleen voor de buik, ben ook al druk aan het zoeken alleen heb geen idee welke methode nou het beste is om te gebruiken. Zijn er zoveel :eek:

rene, kan jij er geen geprint blaadje bij doen? is wel beter dan op de site kijken ;)

vandaag bestelling geplaatst :) en reeds via internet betaald!!!
vorig pakketje met tshirts was erg snel aangekomen thnx daarvoor! 2 dagen supersnel dus.

we hebben helemaal geen samples even, en van syntha-6 zijn er zelden tot nooit samples helaas.

Just, ik heb ooit is een paar samples van syntha-6 gehad samen met een pot cellmass dacht ik. Van cookies and cream wist ik dat hij goed was, vanille is super, maar kan mij ni goe nimeer herinneren hoe die aardbei was, moccahino ofziets nooit geproefd en banaan ook ni.

Ma enfin, ni dan eh. :D

Terug
Naar boven