XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hey Rene,
Kheb vanmiddag bestelling geplaatst met ordernummer 25046, heb je al info ivm met die Cyclin van MHP?

Greetz
Sven

juist mailtje ontvangen thx

Greetz
Sven

Nee dat kan zeker wel... ik zou dan geen monohydraat of megagrow pakken. Krea alkalyn zou een goede keuze zijn of mss green bulge.

Ik hoor het al - weer het verkeerde potje besteld... Kan me nog niet voorstellen dat ik binnenkort aan het bulken ga (eerst nog 8% er af!) - dus die monohydraat blijft een tijdje op de plank staan... :(

Ik wil Creatine Monohydraat proberen. Maar is het verstandig om het voor en na de training te nemen? Of wat is het beste?

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.425
Ik hoor het al - weer het verkeerde potje besteld... Kan me nog niet voorstellen dat ik binnenkort aan het bulken ga (eerst nog 8% er af!) - dus die monohydraat blijft een tijdje op de plank staan... :(

je kan die wel nemen maar je houd er vocht van vast ook buiten de spiercel , als dat geen probleem is gewoon pakken.

Ik wil Creatine Monohydraat proberen. Maar is het verstandig om het voor en na de training te nemen? Of wat is het beste?

na de training is een goed moment

Ik ben opzoek naar een pre-workout sup die voor pomp en betere vasculariteit zorgt, ZONDER creatine. Meeste stacks zit al creatine in zien ik, me oog viel op JP8 maar naar goed lezen zien ik daar ook alweer MCC in. Enig idee misschien?

ik ben opzoek naar een pre-workout sup die voor pomp en betere vasculariteit zorgt, zonder creatine. Meeste stacks zit al creatine in zien ik, me oog viel op jp8 maar naar goed lezen zien ik daar ook alweer mcc in. Enig idee misschien?

an rpm

je kan die wel nemen maar je houd er vocht van vast ook buiten de spiercel , als dat geen probleem is gewoon pakken.

Dat vocht heeft vast geen invloed op m'n vetpercentage... :rolleyes:
Mocht het verder echt niet bevallen kan ik er nog mee kappen, dat vocht raak ik wel weer kwijt...

• #8.430
Ik ben opzoek naar een pre-workout sup die voor pomp en betere vasculariteit zorgt, ZONDER creatine. Meeste stacks zit al creatine in zien ik, me oog viel op JP8 maar naar goed lezen zien ik daar ook alweer MCC in. Enig idee misschien?

Ok dan kan.. en het hoeft geen boostend effect te hebben?

Als het puur om vasculariteit is en pomp heb ik een goed supplementen voor je AAKG Mega Caps van Olimp.

Kan je Complex Carb Gainer ook nemen als je aan het cutten bent of op onderhoud eet?
Dit vraag ik me al een tijdje af, heb eigenlijk alleen maar op het forum gelezen dat het gebruikt wordt om te bulken.

Rene, Kunnen de oat meal pan cake's niet meer per emmer besteld worden mss? Zie het juist op de website, kan deze niet aanklikken.

Kan je Complex Carb Gainer ook nemen als je aan het cutten bent of op onderhoud eet?
Dit vraag ik me al een tijdje af, heb eigenlijk alleen maar op het forum gelezen dat het gebruikt wordt om te bulken.

Als je aan je dagelijkse Kcal behoefte raakt ja waarom niet.

Is de nightprotein met vanillesmaak een beetje te vergelijken met de WPI vanille smaak?
Ik ben namelijk een beetje huiverig om aardbeien te proberen. Van de protein80 begin ik nu eindelijk te wennen aan de bananensmaak, de emmer begint nu zachtjes aan leeg te geraken... (of komen er binnenkort nieuwe smaken nightprotein aan?)

Is de nightprotein met vanillesmaak een beetje te vergelijken met de WPI vanille smaak?
Ik ben namelijk een beetje huiverig om aardbeien te proberen. Van de protein80 begin ik nu eindelijk te wennen aan de bananensmaak, de emmer begint nu zachtjes aan leeg te geraken... (of komen er binnenkort nieuwe smaken nightprotein aan?)

Ik heb beide staan, en ik verkies toch de aarbei hoor, is echt een lekkere dikke pap die super vult voor het slapen, kan niet meer zonder slapen :D

• #8.438

Het kan wel maar gainers en mealreplacers zijn er in 1e instantie voor de bulk. Maar je kan ze zeker ook anders inzetten en zeker CCG omdat deze geen suikers bevat.

De smaak banaan van de pro80 is nu vernieuwd de nasmaak is weg. Nightprotein smaak ik niet ergens mee te vergelijken, het wordt ook dik.

heb ik dan de laatste pot oatmeal pancake of net niet ???

bestelnr: 24594

Zit zelf aan de aardbei Whey van XXL, terwijl een huisgenoot van me aan de shake van een andere leverancier zit.
Ben keer op keer verbaasd over het verschil dat er tussen de 2 zit, XXL is zó veel beter!

Terug
Naar boven