palmtje
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 116kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee dat kan zeker wel... ik zou dan geen monohydraat of megagrow pakken. Krea alkalyn zou een goede keuze zijn of mss green bulge.

Ik hoor het al - weer het verkeerde potje besteld... Kan me nog niet voorstellen dat ik binnenkort aan het bulken ga (eerst nog 8% er af!) - dus die monohydraat blijft een tijdje op de plank staan...![]()
Ik wil Creatine Monohydraat proberen. Maar is het verstandig om het voor en na de training te nemen? Of wat is het beste?
ik ben opzoek naar een pre-workout sup die voor pomp en betere vasculariteit zorgt, zonder creatine. Meeste stacks zit al creatine in zien ik, me oog viel op jp8 maar naar goed lezen zien ik daar ook alweer mcc in. Enig idee misschien?
je kan die wel nemen maar je houd er vocht van vast ook buiten de spiercel , als dat geen probleem is gewoon pakken.

Dat vocht heeft vast geen invloed op m'n vetpercentage...
Mocht het verder echt niet bevallen kan ik er nog mee kappen, dat vocht raak ik wel weer kwijt...

Ik ben opzoek naar een pre-workout sup die voor pomp en betere vasculariteit zorgt, ZONDER creatine. Meeste stacks zit al creatine in zien ik, me oog viel op JP8 maar naar goed lezen zien ik daar ook alweer MCC in. Enig idee misschien?
Kan je Complex Carb Gainer ook nemen als je aan het cutten bent of op onderhoud eet?
Dit vraag ik me al een tijdje af, heb eigenlijk alleen maar op het forum gelezen dat het gebruikt wordt om te bulken.
Is de nightprotein met vanillesmaak een beetje te vergelijken met de WPI vanille smaak?
Ik ben namelijk een beetje huiverig om aardbeien te proberen. Van de protein80 begin ik nu eindelijk te wennen aan de bananensmaak, de emmer begint nu zachtjes aan leeg te geraken... (of komen er binnenkort nieuwe smaken nightprotein aan?)

mooie revieuw's van die AAKG heb al paar producten had van olimp en altijd tevreden geweest en de prijs valt ook nog meeOk dan kan.. en het hoeft geen boostend effect te hebben?
Als het puur om vasculariteit is en pomp heb ik een goed supplementen voor je AAKG Mega Caps van Olimp.
Rene, Kunnen de oat meal pan cake's niet meer per emmer besteld worden mss? Zie het juist op de website, kan deze niet aanklikken.
Kan je Complex Carb Gainer ook nemen als je aan het cutten bent of op onderhoud eet?
Dit vraag ik me al een tijdje af, heb eigenlijk alleen maar op het forum gelezen dat het gebruikt wordt om te bulken.
De smaak banaan van de pro80 is nu vernieuwd de nasmaak is weg. Nightprotein smaak ik niet ergens mee te vergelijken, het wordt ook dik.Is de nightprotein met vanillesmaak een beetje te vergelijken met de WPI vanille smaak?
Ik ben namelijk een beetje huiverig om aardbeien te proberen. Van de protein80 begin ik nu eindelijk te wennen aan de bananensmaak, de emmer begint nu zachtjes aan leeg te geraken... (of komen er binnenkort nieuwe smaken nightprotein aan?)