AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.461
Just, ik heb ooit is een paar samples van syntha-6 gehad samen met een pot cellmass dacht ik. Van cookies and cream wist ik dat hij goed was, vanille is super, maar kan mij ni goe nimeer herinneren hoe die aardbei was, moccahino ofziets nooit geproefd en banaan ook ni.

Ma enfin, ni dan eh. :D

ja bij no xplode was dat.. dat waren toen actie verpakkingen waar het bij inzat. nitrix heeft ook een tijdje een actie verpakking gehad.

rene

Zó die EAS ruikt echt niet lekker... Ben benieuwd hoe 'ie smaakt (over een uurtje trainen, dus dan proef ik het wel) - de ervaring leert dat geur en smaak niet altijd overeen komen...

Ik had een zakje Mitotropin - klinkt spannend... is dat een soort Stacker?

• #8.464
Zó die EAS ruikt echt niet lekker... Ben benieuwd hoe 'ie smaakt (over een uurtje trainen, dus dan proef ik het wel) - de ervaring leert dat geur en smaak niet altijd overeen komen...

is iets nieuws van gaspari... weet niet eens wat het precies is.. het is ook nog niet echt leverbaar.

Heb de animal pump ook besteld voor in de clean bulk, gebruik het uitsluitend voor de creatine's, de boost pil ga ik niet gebruiken.Wss een van de betere animal pump?

hoe smaakt hij ?, ik heb hem ook maandag bestelt

• #8.467
hoe smaakt hij ?, ik heb hem ook maandag bestelt

Het is niet echt lekker te noemen, het is ook te puur om lekker te zijn. Maar ik vind de smaak zeker na een paar keer drinken gewoon fris. Aminozuren zijn nu eenmaal niet echt lekker of je moet er een bom zoetstoffen bij gooien.

Het is niet echt lekker te noemen, het is ook te puur om lekker te zijn. Maar ik vind de smaak zeker na een paar keer drinken gewoon fris. Aminozuren zijn nu eenmaal niet echt lekker of je moet er een bom zoetstoffen bij gooien.

inderdaad, ik deed gisteren de pot openen, de geur kwam vrij, en er kwam spontaan een glimlach op men gezicht :D

ik kom er vanzelf wel achter of ik het binnen kan krijgen :p als dat niet lukt kan je dan evt zoetstof bij doen dan ?

Het is inderdaad een supp die smaakt zoals 'ie ruikt -> niet lekker.
Lost met roeren voor geen meter op trouwens
Samen met de dextrojuice nog best behoorlijk, samen in de shakebeker gaf een goed opgeloste drank. Wonderbaarlijk goed binnen te houden tijdens spinning (ik gooi nogal makkelijk dingen eruit bij een beetje zwaar trainen).

Ondanks de smaak voelt 't wel goed, alsof je iets écht gezonds naar binnen gooit (ik wilde een voorbeeld geven van etenswaren, maar kan niets bedenken wat ik écht niet lekker vind en wat wel gezond is).

• #8.475
Samen met de dextrojuice nog best behoorlijk, samen in de shakebeker gaf een goed opgeloste drank. Wonderbaarlijk goed binnen te houden tijdens spinning (ik gooi nogal makkelijk dingen eruit bij een beetje zwaar trainen).

Ondanks de smaak voelt 't wel goed, alsof je iets écht gezonds naar binnen gooit (ik wilde een voorbeeld geven van etenswaren, maar kan niets bedenken wat ik écht niet lekker vind en wat wel gezond is).

Het belast de maag en darmen niet, de opname is supersnel. mss daarom dat je het goed binnen houdt

hmm dan had ik eigelijk ook beter dextro juice bij me eas en creatine kunnen bestellen voor de smaak is het zonder dextrojuice ook gewoon te drinken ?

oww oke dus het is gewoon fatsoenlijk binnen te krijgen?:)
ik heb nog 1 vraag ik ga creatine en eas gebruiken maar eas en creatine moet je allebij voor het trainen innemen hoeveel tijd moet daar tussen zitten ?

Ja, binnenkrijgen is geen enkel probleem - zorg wel dat je de boel in een shakebeker gooit, het lost anders voor geen meter op.
paar pagina's eerder heb ik die vraag ook gesteld in dit topic ;)

Crea 's ochtends, EAS vlak voor en vlak na de training.

Laatst bewerkt:
Ja, binnenkrijgen is geen enkel probleem - zorg wel dat je de boel in een shakebeker gooit, het lost anders voor geen meter op.
paar pagina's eerder heb ik die vraag ook gesteld in dit topic ;)

Crea 's ochtends, EAS vlak voor en vlak na de training.

bedankt voor je antwoord :) , met hoeveel water ongeveer moet je eas mengen ?:D

Terug
Naar boven