XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hey xxl, heb net 2 keer achterelkaar de stack unleash, mega grow en eas gepakt. Ging redelijk goed toch wel redelijk wat aangekomen. Maar wil nu weer is wat anders proberen heb je nog een leuke stack waar je goed kracht en massa mee kan winnen....

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.543
Hey xxl, heb net 2 keer achterelkaar de stack unleash, mega grow en eas gepakt. Ging redelijk goed toch wel redelijk wat aangekomen. Maar wil nu weer is wat anders proberen heb je nog een leuke stack waar je goed kracht en massa mee kan winnen....

Kijk eens naar de Jp8 + Nos ether of evt supercharge + sizeon.

hey Rene

Hebben mensen die je kent Juggernaut van Inifite Labs al geprobeerd?

Want je hoort helemaal niets erover

• #8.545

Je hoort er inderdaad weining over. onbekend maakt onbemind, dat is altijd met supplementen. Ik heb een paar keer met een sample getraint en vond het zeker goed spul..

Je hoort er inderdaad weining over. onbekend maakt onbemind, dat is altijd met supplementen. Ik heb een paar keer met een sample getraint en vond het zeker goed spul..

alleen Rene weet niet wat mogelijk is hoor bij jouw is die 44.85 euro en bij bodyenfitshop 36 euro dus weet niet of ik hem ook bij jouw voor 36 euro krijg.

Ik wil bij XXL de BCAA's capsules bestellen van eigen merk.
Op de site staat, 3 voor de training en 2 na de training, is dat voldoende?

Ik zag ook een poeder vorm, maar dat is ontzettend smerig.

Wat raden jullie mij aan?

• #8.548
alleen Rene weet niet wat mogelijk is hoor bij jouw is die 44.85 euro en bij bodyenfitshop 36 euro dus weet niet of ik hem ook bij jouw voor 36 euro krijg.

ja ik pas de prijs even aan.. ik kijk dagelijks op internet naar de prijzen maar ik mis ook wel eens wat ;)

• #8.549
Ik wil bij XXL de BCAA's capsules bestellen van eigen merk.
Op de site staat, 3 voor de training en 2 na de training, is dat voldoende?

Ik zag ook een poeder vorm, maar dat is ontzettend smerig.

Wat raden jullie mij aan?

Denk aan 4 voor en 4 na de training en dan alleen op trainingsdagen. De labels en tekste op internet ga ik nog aanpassen.

heb er een sample van geprobeerd, merkte niet zoveel van (lage dosis?) dus maar een extra schep ragnarok erbij genomen wat ik normaal altijd neem.

Heeft er al iemand die Waxy Maize van XXL nutrition geprobeerd? Wat is de smaak?

Zoals gewoonlijk was de bestelling weer snel binnen.
'k Had deze keer een nieuwe pre workout aangeschaft, Ragnorok van millennium sports.
Wat was me dat zeg, echt een topper, als het gevoel zo blijft dan komt deze boven Nox pump te staan voor mij. Lijkt me echt een perfecte afwisseling.

wil ook de whey gaan bestellen , maar weet niet welke smaak????

beetje zonde als je een kilo besteld en hij is niet te pruimen.

kan ik ook eerst sample's bestellen??

• #8.558
wil ook de whey gaan bestellen , maar weet niet welke smaak????

beetje zonde als je een kilo besteld en hij is niet te pruimen.

kan ik ook eerst sample's bestellen??

we hebben geen samples.. maar als je eerder shake's gehad hebt en een smaak je beviel neem dan die..

Ik heb de aarbei erg goede shake met lekkere smaak..

ik heb zowel aardbei als vanille geprobeerd en ze waren allebei niet slecht
Denk niet dat er veel whey shakes bestaan die echt slecht van smaak zijn

Terug
Naar boven