- Waardering
- 4.382
net weer wat shit besteld
kijken wat de green magnitude gaat doenheb er veel goeds over gehoord
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
net weer wat shit besteld
kijken wat de green magnitude gaat doenheb er veel goeds over gehoord
Hey xxl, heb net 2 keer achterelkaar de stack unleash, mega grow en eas gepakt. Ging redelijk goed toch wel redelijk wat aangekomen. Maar wil nu weer is wat anders proberen heb je nog een leuke stack waar je goed kracht en massa mee kan winnen....
Hebben mensen die je kent Juggernaut van Inifite Labs al geprobeerd?
Want je hoort helemaal niets erover
Je hoort er inderdaad weining over. onbekend maakt onbemind, dat is altijd met supplementen. Ik heb een paar keer met een sample getraint en vond het zeker goed spul..
alleen Rene weet niet wat mogelijk is hoor bij jouw is die 44.85 euro en bij bodyenfitshop 36 euro dus weet niet of ik hem ook bij jouw voor 36 euro krijg.

Ik wil bij XXL de BCAA's capsules bestellen van eigen merk.
Op de site staat, 3 voor de training en 2 na de training, is dat voldoende?
Ik zag ook een poeder vorm, maar dat is ontzettend smerig.
Wat raden jullie mij aan?
Denk aan 4 voor en 4 na de training en dan alleen op trainingsdagen. De labels en tekste op internet ga ik nog aanpassen.
Hebben mensen die je kent Juggernaut van Inifite Labs al geprobeerd?
gelukkig levert xxl altijd snelHebben mensen die je kent Juggernaut van Inifite Labs al geprobeerd?
ja ik pas de prijs even aan.. ik kijk dagelijks op internet naar de prijzen maar ik mis ook wel eens wat![]()
wil ook de whey gaan bestellen , maar weet niet welke smaak?
beetje zonde als je een kilo besteld en hij is niet te pruimen.
kan ik ook eerst sample's bestellen??