XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

René,zou het eens geen goed idee zijn om een proteine shake te ontwikkelen die zowel een snelle als langzame afgifte heeft(combinatie whey,melkeiwitten,micellar caseïne)?Ik gebruik meestal proteinen zoals syntha6,matrix 5.0,leandessert want heb niet veel zin om alles appart te kopen.Moest er eentje bestaan zou ik die zeker bestellen want aan jullie kwaliteit twijfel ik niet!

wil ook de whey gaan bestellen , maar weet niet welke smaak????

beetje zonde als je een kilo besteld en hij is niet te pruimen.

kan ik ook eerst sample's bestellen??

De whey instant vanille vond ik vrij lekker(ook in combinatie met dextrojuice)
De allerlekkerste vond ik de vanille van revolutions, nadeel hier wel is dat deze aspartaam bevat en er zitten minder eiwitten in dan die van xxl

Laatst bewerkt:
René,zou het eens geen goed idee zijn om een proteine shake te ontwikkelen die zowel een snelle als langzame afgifte heeft(combinatie whey,melkeiwitten,micellar caseïne)?Ik gebruik meestal proteinen zoals syntha6,matrix 5.0,leandessert want heb niet veel zin om alles appart te kopen.Moest er eentje bestaan zou ik die zeker bestellen want aan jullie kwaliteit twijfel ik niet!

De whey instant vanille vond ik vrij lekker(ook in combinatie met dextrojuice)
Kijk eens aan; http://www.xxlnutrition.nl/product/51/XXL%20Nutrition/Protein%2080

wel geen micellar caseïne, maar met calcium caseïnaat lukt het ook zeker?

Jammer dat de pro 80 van smaak is verandert, ben gister aan een nieuw emmertje begonnen maar die was een stuk minder lekker dan dat ik altijd had ( Ik bestelde altijd aardbei in bulk )

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.565
Jammer dat de pro 80 van smaak is verandert, ben gister aan een nieuw emmertje begonnen maar die was een stuk minder lekker dan dat ik altijd had ( Ik bestelde altijd aardbei in bulk )

de meeste vinden de nieuwe smaak beter.. maar jij helaas niet.

de meeste vinden de nieuwe smaak beter.. maar jij helaas niet.

Ik had vroeger een emmertje pro80 choco besteld,was echt superlekker!!Enige tijd terug had ik deze opnieuw besteld en vond de smaak toch niet meer hetzelfde,wel nog lekker hoor maar toch niet meer hetzelfde. Vroeger stond daar ook een oranje kader of iets in die aard op de emmer?

• #8.569
Is een heel groot verschil hoor ;)
Die geeft belange niet zo langzaam af als micellar caseïne

ik zal eens kijken of de formule voor de protein80 om kan .. zodat er miscellair casseine in kan. alleen wordt de smaak dan een stuk slechter en het wordt dikker.

ik zal eens kijken of de formule voor de protein80 om kan .. zodat er miscellair casseine in kan. alleen wordt de smaak dan een stuk slechter en het wordt dikker.

Dat zou ik nie doen rené,ik persoonlijk zou de pro80 zo laten zoals hij is want ik denk wel dat die pro80 wel goed verkoopt(zou het jammer vinden moest dat niet meer zo zijn door die micellar caseine erin).Maar misschien kan je gewoon een proteineshake bij creëren?

Is een heel groot verschil hoor ;)
Die geeft belange niet zo langzaam af als micellar caseïne
Daarom koop ik dan ook altijd matrix 5.0 bij xxl, heb juist even de prijzen tussen matrix 5.0 en pro 80 vergeleken;
Bij matrix 5.0 krijg je voor €1 ong 38-39 gram eiwit, bij pro 80(2.5kg) krijg je voor €1 ong 40 gram eiwit...

Je krijgt dus zo goed als evenveel eiwit, maar matrix 5.0 bevat wel micellar caseïne, vind ik persoonlijk veel lekkerder en bevat ook glutamine peptiden...

@ rene
heb een vraag is het mogelijk om voor het trainen green magnitude met eas en na het trainen eas dextrose en instant whey te combineren ?

Ik ga denk ik volgende week de whey halen is banaan nog een beetje lekker want ik hou van banaan xD ?

maar ik zag bij mij op de sportschool in een boekje dat ie 34euro is voor 2kg en nu keek ik op de site was ie 48euro voor 2,5kg wat is nou het precieze verschil

• #8.578
@ rene
heb een vraag is het mogelijk om voor het trainen green magnitude met eas en na het trainen eas dextrose en instant whey te combineren ?

ja dat kan zeker.. maar neem de whey 15minuten na de dextro met EAS

Ik ga denk ik volgende week de whey halen is banaan nog een beetje lekker want ik hou van banaan xD ?

maar ik zag bij mij op de sportschool in een boekje dat ie 34euro is voor 2kg en nu keek ik op de site was ie 48euro voor 2,5kg wat is nou het precieze verschil

34euro voor 2kg dat kan niet.. we hebben alleen allergy free protein in 2000gram . mss heb je in een ander boekje zitten kijken ;)

we hebben geen samples.. maar als je eerder shake's gehad hebt en een smaak je beviel neem dan die..

nog niet eerder gebruikt, zodoende de vraag naar sample's.

dan maar een emmertje bestellen:D

weet niet wat de meest verkochte smaak is, want dan neem ik die maar.
zo lang dat maar niet chocolade is ,wat dat vindt ik zoizo niet te zuipen:kots:

Dan kan het die wel zijn maar maakt dat enig verschil met de normale?

Terug
Naar boven