MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

dat was ik van plan :) maar de smaak is banaan het lekkerst of vanille tussen die 2 twijfel ik

Als ik de whey instant wil bestellen (5kg) krijg ik dan 1 grote emmer van 5 kg of 2x 2,5kg?
Ik kan wel 2 verschillende smaken kiezen dus denk zelf het laatste.

Dit is wel handig omdat ik de bestelling wil delen met een ander.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.587
Als ik de whey instant wil bestellen (5kg) krijg ik dan 1 grote emmer van 5 kg of 2x 2,5kg?
Ik kan wel 2 verschillende smaken kiezen dus denk zelf het laatste.

Dit is wel handig omdat ik de bestelling wil delen met een ander.

ja emmer van 2500gram.

ok thnx heb net nog wat instant bijbesteld maar had gister ook al een bestelling geplaatst dus is het misschien makkelijk om tesamen te verzenden ;)

ja dat houden we zo i zo altijd even in de gaten.

Geldt dit ook voor als ik druivensuiker door de wheyshake wil doen?
Dat ik beter de dextrose 15 minuten eerder in neem dan de shake?

En de BCAA's poeder, kan ik dat ook mengen door de whey shake na het trainen?

BCAA en EAS nooit mengen met je wheyshake.. altijd appart en eerder innemen beste samen met dextro. dan heb je ook daarna geen dextro meer nodig in je whey.

ja emmer van 2500gram.

ja dat houden we zo i zo altijd even in de gaten.

BCAA en EAS nooit mengen met je wheyshake.. altijd appart en eerder innemen beste samen met dextro. dan heb je ook daarna geen dextro meer nodig in je whey.

Oke, dankje!
Dus het is wel zo dat dextro eerder moet innemen om de piek tegelijk te krijgen van whey en dextro?

Neem ik na het trainen, BCAA en dextro met water, en 15 minuten later de shake whey

Ik zag op de site dit product: Essential Amino Stack
Zitten daar al BCAA in?

Dan kan ik namelijk beter dat nemen dan BCAA powder en nog amino pillen.

• #8.590
Ik zag op de site dit product: Essential Amino Stack
Zitten daar al BCAA in?

Dan kan ik namelijk beter dat nemen dan BCAA powder en nog amino pillen.

als je even naar de ingredienten lijst kijkt zie je dat de BCAA's er ook inzitten. ;)

Oke bedankt,

Nog 2 vragen:

Vraag 1:
Ik slik nu 3x per dag 2 amino 1500 pillen.
Als ik dan voor en na trainen de essential amino stack neem, is dat dan voldoende amino's m.a.w: vervangt dat dan de 3x2 pillen amino 1500?

Vraag 2:
Als ik de EAS goed wil gebruiken, is het dan voldoende als ik voor het trainen 5 gram neem en na het trainen 5 gram?
Ik neem ochtends en na het trainen een whey shake.
En moet ik het dan gelijk na de KT innemen of kan het ook een uur later (na KT ga ik altijd nog 45minuten spinnen)
Mijn voorkeur gaat uit voor na het spinnen omdat ik dan weer thuis ben en 15 minuten na de EAS de wheyshake kan nemen.
Is het erg belangrijk om het gelijk na de KT te nemen?
Hoe zouden jullie dit in delen?

Dus
Ochtends, wheyshake met water.
Voor trainen 5gram EAS en na trainen 5 gram EAS met dextro, 15 minuten later de Whey shake met water.
Is dit goed of zouden jullie van 5 gram 10 maken?

Sorry voor de vele vragen maar ik ben nog een leek!

Laatst bewerkt:
Creatine Monohydraat

Weet iemand hoeveel 5 gram is in de Creatine Monohydraat, omdat er geen schepje bij zit?

Creatine best afwegen.Omdat het over kleine hoeveelheden gaat kan je vlug 10g creatine ofzo binnenwerken zonder dat je het weet.Teveel creatine is niet goed.Als je teveel creatine neemt gaat je lichaam op een bepaald moment geen creatine meer zelf aanmaken en te veel is nog eens schadelijk voor de lever.Just my opinion uh ;)

• #8.597
Oke bedankt,

Nog 2 vragen:

Vraag 1:
Als ik dan voor en na trainen de essential amino stack neem, is dat dan voldoende amino's m.a.w: vervangt dat dan de 3x2 pillen amino 1500?

Vraag 2:
Als ik de EAS goed wil gebruiken, is het dan voldoende als ik voor het trainen 5 gram neem en na het trainen 5 gram?
En moet ik het dan gelijk na de KT innemen of kan het ook een uur later (na KT ga ik altijd nog 45minuten spinnen)
Mijn voorkeur gaat uit voor na het spinnen omdat ik dan weer thuis ben en 15 minuten na de EAS de wheyshake kan nemen.

Dus
Voor trainen 5gram EAS en na trainen 5 gram EAS met dextro, 15 minuten later de Whey shake met water.
Is dit goed of zouden jullie van 5 gram 10 maken?

XXL zou je antwoord kunnen geven op mijn vragen..
(voor het geval je er overheen hebt gelezen)

• #8.599
Oke bedankt,

Nog 2 vragen:

Vraag 1:
Je kan die pillen dan op een ander moment in de dag innemen, hangt er een beetje vanaf of je genoeg eiwitten binnen krijgt per maaltijd.

Vraag 2:
Als ik de EAS goed wil gebruiken, is het dan voldoende als ik voor het trainen 5 gram neem en na het trainen 5 gram? ik zou 10gram toch echt adviseren
En moet ik het dan gelijk na de KT innemen of kan het ook een uur later (na KT ga ik altijd nog 45minuten spinnen) Neem EAS altijd direct na je KT dan spinnen en daarna je whey shakeMijn voorkeur gaat uit voor na het spinnen omdat ik dan weer thuis ben en 15 minuten na de EAS de wheyshake kan nemen.

Dus
Voor trainen 5gram EAS en na trainen 5 gram EAS met dextro, 15 minuten later de Whey shake met water. 10 gram voor de training, 10 gram na de KT, na het spinnen je whey met de dextro.Is dit goed of zouden jullie van 5 gram 10 maken?

heb de antwoorden boven ingevoegd.

René,

Er ontbreken twee potten weightgainer bij mijn levering (25259)
Kan je dit even bekijken, heb ook naar info@... gemaild.

Thx!

Terug
Naar boven