- Waardering
- 4.382
Dan kan het die wel zijn maar maakt dat enig verschil met de normale?
pak gewoon whey instant en je zal tevreden zijn, goede smaak en oplosbaarheid en top voedingswaarde.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan kan het die wel zijn maar maakt dat enig verschil met de normale?
dat was ik van planmaar de smaak is banaan het lekkerst of vanille tussen die 2 twijfel ik
ja dat kan zeker.. maar neem de whey 15minuten na de dextro met EAS

ja dat kan zeker.. maar neem de whey 15minuten na de dextro met EAS
Als ik de whey instant wil bestellen (5kg) krijg ik dan 1 grote emmer van 5 kg of 2x 2,5kg?
Ik kan wel 2 verschillende smaken kiezen dus denk zelf het laatste.
Dit is wel handig omdat ik de bestelling wil delen met een ander.
ok thnx heb net nog wat instant bijbesteld maar had gister ook al een bestelling geplaatst dus is het misschien makkelijk om tesamen te verzenden![]()
Geldt dit ook voor als ik druivensuiker door de wheyshake wil doen?
Dat ik beter de dextrose 15 minuten eerder in neem dan de shake?
En de BCAA's poeder, kan ik dat ook mengen door de whey shake na het trainen?
ja emmer van 2500gram.
ja dat houden we zo i zo altijd even in de gaten.
BCAA en EAS nooit mengen met je wheyshake.. altijd appart en eerder innemen beste samen met dextro. dan heb je ook daarna geen dextro meer nodig in je whey.
Ik zag op de site dit product: Essential Amino Stack
Zitten daar al BCAA in?
Dan kan ik namelijk beter dat nemen dan BCAA powder en nog amino pillen.

als je even naar de ingredienten lijst kijkt zie je dat de BCAA's er ook inzitten.![]()
|Ja oke dat las ik|
Maar kan ik het nemen in plaats van de BCAA powder?
Weegschaal?Weet iemand hoeveel 5 gram is in de Creatine Monohydraat, omdat er geen schepje bij zitten?

Weet iemand hoeveel 5 gram is in de Creatine Monohydraat, omdat er geen schepje bij zit?
Oke bedankt,
Nog 2 vragen:
Vraag 1:
Ik slik nu 3x per dag 2 amino 1500 pillen.
Als ik dan voor en na trainen de essential amino stack neem, is dat dan voldoende amino's m.a.w: vervangt dat dan de 3x2 pillen amino 1500?
Vraag 2:
Als ik de EAS goed wil gebruiken, is het dan voldoende als ik voor het trainen 5 gram neem en na het trainen 5 gram?
Ik neem ochtends en na het trainen een whey shake.
En moet ik het dan gelijk na de KT innemen of kan het ook een uur later (na KT ga ik altijd nog 45minuten spinnen)
Mijn voorkeur gaat uit voor na het spinnen omdat ik dan weer thuis ben en 15 minuten na de EAS de wheyshake kan nemen.
Is het erg belangrijk om het gelijk na de KT te nemen?
Hoe zouden jullie dit in delen?
Dus
Ochtends, wheyshake met water.
Voor trainen 5gram EAS en na trainen 5 gram EAS met dextro, 15 minuten later de Whey shake met water.
Is dit goed of zouden jullie van 5 gram 10 maken?
Sorry voor de vele vragen maar ik ben nog een leek!
Oke bedankt,
Nog 2 vragen:
Vraag 1:
Ik slik nu 3x per dag 2 amino 1500 pillen.
Als ik dan voor en na trainen de essential amino stack neem, is dat dan voldoende amino's m.a.w: vervangt dat dan de 3x2 pillen amino 1500?
Je kan die pillen dan op een ander moment in de dag innemen, hangt er een beetje vanaf of je genoeg eiwitten binnen krijgt per maaltijd.
Vraag 2:
Als ik de EAS goed wil gebruiken, is het dan voldoende als ik voor het trainen 5 gram neem en na het trainen 5 gram? ik zou 10gram toch echt adviseren
Ik neem ochtends en na het trainen een whey shake.
En moet ik het dan gelijk na de KT innemen of kan het ook een uur later (na KT ga ik altijd nog 45minuten spinnen) Neem EAS altijd direct na je KT dan spinnen en daarna je whey shakeMijn voorkeur gaat uit voor na het spinnen omdat ik dan weer thuis ben en 15 minuten na de EAS de wheyshake kan nemen.
Is het erg belangrijk om het gelijk na de KT te nemen?
Hoe zouden jullie dit in delen?
Dus
Ochtends, wheyshake met water.
Voor trainen 5gram EAS en na trainen 5 gram EAS met dextro, 15 minuten later de Whey shake met water. 10 gram voor de training, 10 gram na de KT, na het spinnen je whey met de dextro.Is dit goed of zouden jullie van 5 gram 10 maken?
Sorry voor de vele vragen maar ik ben nog een leek!