Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik heb ook even een vraag.

Zit nu in de cut en gebruik Stacker 4, maar voornamelijk voor de boost zodat ik na een dag werken nog steeds lekker kan trainen :D

Als ik eens wat anders wil proberen, wat zou dat kunnen zijn? Lipo 6 wel veel over gehoord, maar weet niet of je daar ook zo'n boost van krijgt?

Nog andere opties? ???

Is de animal pump een goede vervangen voor de gewone creatine?Inname zonder de rode capsule! zou het alleen gebruiken voor de creatine's....

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.504
Super levering. Bedankt.
XXL Whey Instant Chocolade is een engeltje dat op men tong pist, na die gore vanille mammoth gedronken te hebben.

:thumbs:

Vanochtend intant, pro80 en dextrojuice besteld. fl**ker er maar wat leuke samples bij;)

Ik weet niet of we samples hebben liggen op dit moment.

Beste Rene,

Ik heb hierbij een vraag:

Bijna is mijn pot No-Explode leeg en heb hier ongeveer 6 weken mee gedaan.

Mijn vraag is kan ik beter nog een pot bijv. Supercharge kopen of kan ik beter stoppen met deze middelen en overgaan op de AAKG caps van Olimp waar geen caffeine en creatine in zit.

Het is net wat je wilt het kan beide, de keuze is aan jou.

Die is dus verbeterd nadat ik er een emmer van had? :(

Volgens mij is de choco niet van smaak veranderd maar mss zit ik er wel naast, zal even navragen.

Is dit uniek of zijn er al meerdere van dit soort creatines op de markt?

Ben zeker benieuwd!

Zijn al wel crea mixen maar vaak bevatten deze ook NO .

Ik heb ook even een vraag.

Zit nu in de cut en gebruik Stacker 4, maar voornamelijk voor de boost zodat ik na een dag werken nog steeds lekker kan trainen :D

Als ik eens wat anders wil proberen, wat zou dat kunnen zijn? Lipo 6 wel veel over gehoord, maar weet niet of je daar ook zo'n boost van krijgt?

Nog andere opties? ???

Goede opties > AMPv2, NCP get diesel mss ook.

Is de animal pump een goede vervangen voor de gewone creatine?Inname zonder de rode capsule! zou het alleen gebruiken voor de creatine's....

Dat kan wel, alleen kan je denk beter dan voor green magnitude kiezen of iets dergelijks.

hey

Rene mijn vraag van die No -Explode en na hoeveel tijd moet je even stoppen met die middelen hoeveel tijd ertussen en heb je zelf ervaring met die AAKG caps van Olimp.

• #8.506
Rene mijn vraag van die No -Explode en na hoeveel tijd moet je even stoppen met die middelen hoeveel tijd ertussen en heb je zelf ervaring met die AAKG caps van Olimp.

die AAKG caps zijn goed, neem ze ook wel af en toe.met pre workout merk je op een gegeven moment dat ze wat minder werken. Als je dan een paar dagen stopt en weer begint merk je de werking al weer beter. Ik heb zelf altijd 2 verschillende pre workouts staat die ik afwissel. Die wissel ik dan om de dag, ik merk dat je dan veel langer de werking blijft houden.

Kan je mij even zeggen wanneer nr. 25103 de deur is uitgegaan, dan weet ik of ik mij er vandaag nog aan kan verwachten...

• #8.508
Kan je mij even zeggen wanneer nr. 25103 de deur is uitgegaan, dan weet ik of ik mij er vandaag nog aan kan verwachten...

Belgie pakketten kan ik helaas even tijdelijk niet zien hier, dat programma draait lokaal op een PC . Vanaf volgende week gaan we de webversie gebruiken en kan ik hier ook meekijken.

mail even naar info@xxlnutrition.nl

die AAKG caps zijn goed, neem ze ook wel af en toe.met pre workout merk je op een gegeven moment dat ze wat minder werken. Als je dan een paar dagen stopt en weer begint merk je de werking al weer beter. Ik heb zelf altijd 2 verschillende pre workouts staat die ik afwissel. Die wissel ik dan om de dag, ik merk dat je dan veel langer de werking blijft houden.

goede tip.

Belgie pakketten kan ik helaas even tijdelijk niet zien hier, dat programma draait lokaal op een PC . Vanaf volgende week gaan we de webversie gebruiken en kan ik hier ook meekijken.

Ah oké, geen probleem...speciaal mailen daarvoor ga ik niet doen, dacht gewoon dat als je toch aan je pc zat dat effe 1-2-3 kon checken ;)

Ik wacht wel gewoon af. Leveren ze op zaterdag ook in Bel of is dat enkel in Ned?

• #8.511
Ah oké, geen probleem...speciaal mailen daarvoor ga ik niet doen, dacht gewoon dat als je toch aan je pc zat dat effe 1-2-3 kon checken ;)

Ik wacht wel gewoon af. Leveren ze op zaterdag ook in Bel of is dat enkel in Ned?

DPD levert niet op zaterdag.. dus helaas voor Belgische klanten geen leveringen op zaterdag. In NL gaat het middels TNT.

DPD levert niet op zaterdag.. dus helaas voor Belgische klanten geen leveringen op zaterdag. In NL gaat het middels TNT.

dpd gaat precies niet zachthandig om met hun pakketten. Mijn vorig pakket zag er weer goed besprongen uit en in de pro80 emmer zat er maar weer eens een deuk.

Veel poeder is er niet verloren gegaan, maar toch . . .

Dinsdag om 13.00 uur besteld: whey + creatine.... Nog niet binnen :(

Uw bestelnummer is: 25109

De eerste levering was erg goed trouwens, was gelijk de volgende dag in huis!
Whey Instant Vanille is goed te zuipen! Kg was binnen no time op :)

Zonet heeft de koerier aangebeld met een pakket & inhoud in uitstekende staat.

Dinsdag besteld, vrijdag in België. Goed gewerkt door XXL & DPD :thumbup:

Rene

Hoe denk jij over Gakic en kun je het vergelijken met AAKG caps maar dan in duurdere vorm zeker. Namelijk zelf niet zo'n goede ervaring met Muscletech.

• #8.517
Dinsdag om 13.00 uur besteld: whey + creatine.... Nog niet binnen :(

Uw bestelnummer is: 25109

De eerste levering was erg goed trouwens, was gelijk de volgende dag in huis!
Whey Instant Vanille is goed te zuipen! Kg was binnen no time op :)

wordt vandaag geleverd,, geen idee waarom deze zo vertraagd is door TNT.

Terug
Naar boven