MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.601
René,

Er ontbreken twee potten weightgainer bij mijn levering (25259)
Kan je dit even bekijken, heb ook naar info@... gemaild.

Thx!

als je gemaild hebt dan wordt het wel nagekeken en krijg je antwoord, moeten we even die video terug spoelen hier :D

Die eiwiten repen van best body(protein block). Woah die zijn goed! De eerste keer dat ik zo een reep echt met goesting op eet... Zo een luchtige textuur binnenin, bangelijk... Zo een doos ga ik zeker in huis halen! :D Binnenkort die choco is proberen, want zo één had ik ook besteld voor te testen, maar die vanille is echt bangelijk.

Btw: op die verpakking staat vanachter de voedingswaarden per 100gr, en daarnaast per 50gr; Ik veronderstel dat die 50gr een drukfout is en eigenlijk 90gr (per reep) moet zijn?

Hoi Hoi, ik heb zaterdag middag en avond een bestelling geplaatst.

Enig idee wanneer ik het binnen ga krijgen?

Het is nu dinsdag 16:26

Iemand enig idee?

Iemand enig idee?
dan is het wkend, dus tel vanaf maandag, ik veronderstel dus dat je pakketje morgen er is! Als ik in belgie maandag bestel heb ik het donderdag!

• #8.606
Die eiwiten repen van best body(protein block). Woah die zijn goed! De eerste keer dat ik zo een reep echt met goesting op eet... Zo een luchtige textuur binnenin, bangelijk... Zo een doos ga ik zeker in huis halen! :D Binnenkort die choco is proberen, want zo één had ik ook besteld voor te testen, maar die vanille is echt bangelijk.

Btw: op die verpakking staat vanachter de voedingswaarden per 100gr, en daarnaast per 50gr; Ik veronderstel dat die 50gr een drukfout is en eigenlijk 90gr (per reep) moet zijn?

choco vind ik de beste smaak... en is inderdaad een drukfout had ik ook al geconstateerd slordig van ze.

Heb deze pillen ook gekocht. Is het de bedoeling dat je die pillen doorslikt of eerst kapot bijt?

kapot bijten... nou succes en doe de groeten aan je tandarts! :D

Iemand enig idee?

pass dan even een bestelnummer dan kan ik iets controleren.

Ik wou het meer gebruiken voor mn gewrichten, niet voor spierpijn. Zou dat ook helpen, of kun je het dan beter bij een gluco/chondrite combinatie houden?

• #8.611
Ik wou het meer gebruiken voor mn gewrichten, niet voor spierpijn. Zou dat ook helpen, of kun je het dan beter bij een gluco/chondrite combinatie houden?

voor gewrichten helpt het denk niet echt. het zal de pijn wel wat weg nemen maar niet de aandoening denk ik. het verwarmd wel het hele gebied.

wat voor klachten heb je dan precies?

nee het helpt dus echt niet voor gewrichten het is dus echt voor spierpijn en stijve spieren bedoeld hetzelfde als midalgan en die tijger balsem ;alleen vind ik reflex beter...ohja schijnbaar werkt het ook voor een bb wedstrijd als je het podium opgaat insmeren met de gelvorm wel eerst uitproberen thuis:D

blijkbaar ben ik blind ik dacht dat ik iets gepost had maar blijkbaar is het weg ofzo want ik zie het niet meer terug.

Xpand zou je dit kunnen combineren met NO-End omdat je het moet innemen op dezelfde momenten :)?

voor gewrichten helpt het denk niet echt. het zal de pijn wel wat weg nemen maar niet de aandoening denk ik. het verwarmd wel het hele gebied.

wat voor klachten heb je dan precies?

Ik heb veel last van krakende gewrichten. Opzich geen probleem, want echt pijn doet het vaak niet.

Af en toe voel ik wel pijntjes in mn schouders, knie en enkel. Een deel hiervan is opgelost door flexabiliteits/mobiliteits oefeningen te doen, maar ik ben eigenlijk op zoek naar een supplement die wat extra smering voor de gewrichten (en aanhechtingen) geeft.

Welk product zou jij in mijn situatie overwegen Rene?

Bedankt voor je hulp in ieder geval.

Ik heb veel last van krakende gewrichten. Opzich geen probleem, want echt pijn doet het vaak niet.

Af en toe voel ik wel pijntjes in mn schouders, knie en enkel. Een deel hiervan is opgelost door flexabiliteits/mobiliteits oefeningen te doen, maar ik ben eigenlijk op zoek naar een supplement die wat extra smering voor de gewrichten (en aanhechtingen) geeft.

Welk product zou jij in mijn situatie overwegen Rene?

Bedankt voor je hulp in ieder geval.
Een van de belangrijkste zaken bij bodybuilding is dat je vrijwel dagelijks in staat bent te trainen. Doch het effect van deze routine, dag na dag, week na week, jaar na jaar, kan zijn tol eisen.

De steunpilaren van het lichaam en de spiermassa vormen de gewrichten, en de spieraanhechtingen. Hoe harder je traint, des te meer krijgen deze delen van het lichaan het te verduren. Intensief sporten kan leiden tot irritante blessures. En voor een bodybuilder is er bijna niets ergers dan pijnlijke gewrichten of slijmbeursontstekingen.

Nieuwe Animal Flex is speciaal samengesteld om deze weke zones te beschermen. Elke pak bevat een matrix aan ingredienten die helpen sportblessures te voorkomen en houdt de gewrichten soepel.

Animal Flex:
1) een spierherstel bevorderend complex
2) een complex ter bevordering van de soepelheid van de gewrichten
3) een support complex ter preventie van blessures
4) een essentieel vitamines en mineralen complex voor de algehele gezonddheid van de aanhechtingen en de gewrichten.

Animal Flex is het wapen dat geen enkele serieuze bodybuilder in de strijd voor het perfecte lichaam zou moeten missen.

Joint Supplement Of The Year - Universal Animal Flex
Animal Flex is a joint and ligament formula designed to help support the health of athlete's joints from the continuous wear and tear brought about by heavy weight training. Animal Flex has been formulated specifically for strength athletes such as bodybuilders and powerlifters. * Winner 3rd year in a row

achja probeer het gewoon eens ^^

Laatst bewerkt:
Vult CCG een beetje (behoorlijk?).
Ik heb in de afgelopen week nou al 2x gehad dat ik rammelde van de honger terwijl omdat mijn maaltijd niet voorhanden was. Absolute endo die ik ben is het niet zo handig om maaltijden over te slaan. Ik denk voor CCG een 'maaltijd in nood' te zien die ik standaard in de auto kan laten staan en in m'n handtas bij me kan hebben.

Daarbij: hoe zijn de smaken? Je weet wat ik vind van de Protein80 met bananensmaak (niet lekker) en de WPI vanille (favoriet!).

Vult CCG een beetje (behoorlijk?).
Ik heb in de afgelopen week nou al 2x gehad dat ik rammelde van de honger terwijl omdat mijn maaltijd niet voorhanden was. Absolute endo die ik ben is het niet zo handig om maaltijden over te slaan. Ik denk voor CCG een 'maaltijd in nood' te zien die ik standaard in de auto kan laten staan en in m'n handtas bij me kan hebben.

Daarbij: hoe zijn de smaken? Je weet wat ik vind van de Protein80 met bananensmaak (niet lekker) en de WPI vanille (favoriet!).

Nou CCG vult niet vind ik maar het is de enige Weightgainer waar ik geen maagpijn van krijg en de smaak is voortreffelijk.

Ik neem 1 shake per dag van CCG met 4 scheppen en heb na 1 uur alweer honger.

Nou CCG vult niet vind ik maar het is de enige Weightgainer waar ik geen maagpijn van krijg en de smaak is voortreffelijk.

Ik neem 1 shake per dag van CCG met 4 scheppen en heb na 1 uur alweer honger.

Hmmm... klinkt niet echt geschikt...
De samenstelling is namelijk wel érg interessant.

Kijk als je hem niet geprobeert heb kun je het ook niet weten alleen de smaak zou je het alleen al voor doen alleen jij wilde toch afvallen:rolleyes:

Klopt. Ik zoek iets als kleine maaltijd voor de gevallen wanneer ik dreig een maaltijd over te slaan - da's niet zohandig...
Deze week al 2 keer gebeurd dat ik op locatie A was, en mijn maaltijd op locatie B :mad:

Terug
Naar boven