AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Rene,
Even een vraagje over de Taurine caps, kun je deze ook openmaken en de inhoud door je shake mikken?

Hoe zit het eigenlijk met die 10 kilo whey aanbieding?
Is dat 1 grote 10 kilo emmer... of zijn het meerdere kleinere emmertjes?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

binnen ben benieuwd

Ik heb dinsdag 24 april besteld en nog niets ontvangen.

bestelnummer: 6538

weer besteld en weer problemen steeds die code en ik weet zeker dat ik het goed doe doet het pas als er een andere code in gegeven moet worden dus:(

oja wilde weightgainer banaan bestellen maar die is uitverkocht nu dus de choco(niet zo lekker)
maar komt die banaan nog wel of gewoon niet meer??

• Topic Starter Topic Starter
Even een kleine update:

* We hebben Kre Alkalyn 2500 Mega Caps van Olimp toegevoegd aan ons assortiment.
* Bij elke bestelling vanaf 50 euro krijg je momenteel gratis xxl trainingshandschoentjes. We hebben er niet heel veel op voorraad dus zorg dat je daar snel bij bent!
* Voor de zomer komen er weer hemdjes en/of shirtjes voor onze fans :D
* Binnenkort komen er nog een aantal nieuwe producten, daarover later meer...

nice!!:D
dan zal ik ff wachten met mn bestelling totdat de shirtjes binnen komen:rolleyes:

Even een kleine update:

* Voor de zomer komen er weer hemdjes en/of shirtjes voor onze fans :D

Al ongeveer een periode in gedachte ? :D
Wellicht bestel ik dan nog wel eens 10kg whey maar zou wel willen weten wanneer ongeveer want als ik nu bestel, grijp ik er weer naast zoals vorig jaar. (toen ook te laat met mn bestelling)

nice direckt effe checke

net omega 3 en zma bestelt
krijg ik ook van die promo handschoene:D

mooi krijg ik dus handschoentjes doe maar large
heb eigenlijk meer aan tshirts

volgens mij waren die handschoentjes wel heel snel op vandaag mijn pakje binnen en geen handschoentjes dus doe mij de volgende keer maar een paar tshirts rene daar heb ik meer aan.

volgens mij waren die handschoentjes wel heel snel op vandaag mijn pakje binnen en geen handschoentjes dus doe mij de volgende keer maar een paar tshirts rene daar heb ik meer aan.

haha 's ochtens zeg je dat je handschoentjes wil en diezelfde dag nog is je bestelling er al. Dan heb ik zo'n vermoeden dat je pakket al onderweg was.. ;)

Al ongeveer een periode in gedachte ? :D
Wellicht bestel ik dan nog wel eens 10kg whey maar zou wel willen weten wanneer ongeveer want als ik nu bestel, grijp ik er weer naast zoals vorig jaar. (toen ook te laat met mn bestelling)

Denk toch wel binnen een maand. Maar ik zal er 1 voor je apart houden...

haha 's ochtens zeg je dat je handschoentjes wil en diezelfde dag nog is je bestelling er al. Dan heb ik zo'n vermoeden dat je pakket al onderweg was.. ;)

ja tuurlijk dat snapte ik ook wel maar op het moment dat ik zei dat ik die handschoentjes wilde wist ik dat nog niet he ben geen helderziende of wel hmmm zou wel makkelijk zijn ;ach maakt niet uit doe de volgende keer maar een paar shirtjes maat xxl hehehehe alvast bedankt voor de shirtjes rene:D :D :D :D

Ik heb mijn bestelling dinsdag ontvangen. Bij het open van de doos blijk 1 van de 4 potten open te zijn waar door een deel van de whey verloren is gegaan.:mad:

Wat de whey en de dextro juice betreft :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Terug
Naar boven