- Waardering
- 4.382
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hallo,
weet iemand misschien hoeveel gram het maatschepje is die bij de eiwitten zitten van xxl nutrition?

15gr. = 1schepje
voor shake neem ik 2schepjes (30gr.)![]()

Zou natuurlijk niet moeten kunnen. Komt eigenlijk ook nooit voor. Was de doos ook beschadigd of..?
Naja, vermeld het even bij je volgende bestelling. Maken we het in orde..![]()

Misschien een domme vraag maar wat is nou precies het verschil tussen Protein80 en Whey Protein Instant?
En hoe zit het nou met de Choco smaak. Zit daar nou extra suikers in ofzo vergeleken met andere smaken? Zit in de cut dus wil even zeker zijn![]()

Whey protein instant is een mengeling van concenstraat en isolaat.
Protein80 is een mengeling van whey-eiwit ei-eiwit en melk-eiwit.
Rondom je training is een whey eiwit idealer omwille van de snelle opname.
Bij een protein80 gebeurt dit langzamer.
Choco-smaak , géén ervaring mee (tot nu toe) Ben ook van plan deze te bestellen.
In de whey instant zit wel heel klein % maltodextrine (voor de smaak laten we maar zeggen)![]()

Uw bestelling:
Whey Protein Instant 10,0 kg (Choco, Choco, Banaan, Aardbei), aantal:1, prijs: 149.95
Verzendkosten: 8.00
Het totale bestelbedrag bedraagt EUR 157.95
Rene,
Is de whey choco niet op voorraad? Ik had 3 dagen geleden het geld al overgemaakt maar nog niks ontvangen!Zou ik dan niet te horen krijgen wanneer de verwachte levertijd is volgens de voorwaarden?
Ik had ook nog gemaild, maar het blijft akelig stil...

(ik zit namelijk op me werk)