XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
Zou natuurlijk niet moeten kunnen. Komt eigenlijk ook nooit voor. Was de doos ook beschadigd of..?

Naja, vermeld het even bij je volgende bestelling. Maken we het in orde.. ;)

Help

Ik train al een tijdje, ben 26jaar. heb vorig jaar Swole v2 gebruikt,
Ben opzoek naar een goede snelle spieropbouwend product, heeft er iemand ervaring met 17 HD of Swole V3.
Of zijn er betere producten, ik neem nu alleen Oryx Whey.
Ik hoor het graag..

Bedankt
groeten

Wouter

hallo,
weet iemand misschien hoeveel gram het maatschepje is die bij de eiwitten zitten van xxl nutrition?
ik heb wat last van een slechte adem als ik eiwitten neem dus ben bang dat ik misschien teveel in 1x neem.
ik eet bij de eiwitten nog iets van 8 broodjes op een dag en 1 of 2 fruitstukken en s avonds eet ik gewoon wat de pot schaft maar meestal zit daar ook wel het 1 en ander aan koolhydraten in dus denk niet dat ik te weinig koolhydraten binnenkrijg.
ik neem 1 eiwitshake s ochtends en 1 s avonds na de training.
ik hoop dat iemand me kan helpen.

Zou natuurlijk niet moeten kunnen. Komt eigenlijk ook nooit voor. Was de doos ook beschadigd of..?

Naja, vermeld het even bij je volgende bestelling. Maken we het in orde.. ;)

De doos was niet beschadigd maar de emmer lag op de zijkant en het deksel was voor ¼ open. Ik weet ook wel dat dit gebeurt is tijdens het transport maar wou het enkel even melden.

Het is niet mijn bedoeling om een korting of iets gratis te krijgen bij de volgende bestelling. Ik ben al tevreden dat ik zeer goede whey voor een lage prijs kan kopen maar toch bedankt.;)

Misschien een domme vraag maar wat is nou precies het verschil tussen Protein80 en Whey Protein Instant?

En hoe zit het nou met de Choco smaak. Zit daar nou extra suikers in ofzo vergeleken met andere smaken? Zit in de cut dus wil even zeker zijn :p

Misschien een domme vraag maar wat is nou precies het verschil tussen Protein80 en Whey Protein Instant?

En hoe zit het nou met de Choco smaak. Zit daar nou extra suikers in ofzo vergeleken met andere smaken? Zit in de cut dus wil even zeker zijn :p

Whey protein instant is een mengeling van concenstraat en isolaat.
Protein80 is een mengeling van whey-eiwit ei-eiwit en melk-eiwit.
Rondom je training is een whey eiwit idealer omwille van de snelle opname.
Bij een protein80 gebeurt dit langzamer.

Choco-smaak , géén ervaring mee (tot nu toe) Ben ook van plan deze te bestellen.
In de whey instant zit wel heel klein % maltodextrine (voor de smaak laten we maar zeggen) :rolleyes:

Whey protein instant is een mengeling van concenstraat en isolaat.
Protein80 is een mengeling van whey-eiwit ei-eiwit en melk-eiwit.
Rondom je training is een whey eiwit idealer omwille van de snelle opname.
Bij een protein80 gebeurt dit langzamer.

Choco-smaak , géén ervaring mee (tot nu toe) Ben ook van plan deze te bestellen.
In de whey instant zit wel heel klein % maltodextrine (voor de smaak laten we maar zeggen) :rolleyes:

Ok bedankt voor het uitleg. Dan ga ik voor de Whey Protein Instant. Nu nog kiezen wat voor smaak, vanille of choco :p

Rene,

Is de whey choco niet op voorraad? Ik had 3 dagen geleden het geld al overgemaakt maar nog niks ontvangen! :( Zou ik dan niet te horen krijgen wanneer de verwachte levertijd is volgens de voorwaarden?

Ik had ook nog gemaild, maar het blijft akelig stil...

Rene,

Is de whey choco niet op voorraad? Ik had 3 dagen geleden het geld al overgemaakt maar nog niks ontvangen! :( Zou ik dan niet te horen krijgen wanneer de verwachte levertijd is volgens de voorwaarden?

Ik had ook nog gemaild, maar het blijft akelig stil...

Zou kunnen.
Ook net 10kg whey besteld (5kg)choco (2,5kg)banaan & (2,5kg)aardbei)
Ok, als ik wat moet wachten op mn bestelling weet ik waaraan het ligt ;)

Alles is binnen! Tot aan me bureau bezorgd! :P (ik zit namelijk op me werk)

Ik had 5 kilo choco besteld, maar ik dacht dat ik als tweede keus banaan had, nu heb ik 2,5 choco en 2,5 banaan! Nog beter!! Kan ik ze gelijk allebei proberen.

en die handschoendjes zien er super uit!! Was weer toe aan nieuwe :P

Bedankt!

eergisteren in de avond besteld, geld direct overgemaakt, en een uur geleden de spullen ontvangen. Helemaal geen klachten.

25/05 Liquid Whey Amino besteld, geld meteen overgemaakt.

ben benieuwd wanneer het binnen is ivb met de feestdagen

ook even plaatje schieten van m'n Nederlandse eiwitjes :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

heeej proteine voor 2 maandjes:D

Terug
Naar boven