AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Vandaag mn eiwitten, beta alanine en dextro binnen gekregen. Snelle en goede service zoals gewoonlijk :)

Ik gebruik nu ZMA (olimp), neem 3 capsules 30 min voor het slapen gaan...
Er staat op het potje dat je er best geen calcium bijneemt, nu drink ik wel altijd voor ik ga slapen een shake met micellar caseïne of calcium caseïnaat...

Bevatten deze eiwitten calcium, of kan ik deze gewoon samen met de ZMA nemen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.743
ik bestel binnenkort de testbooster test hardcore, hoe is het herstel van zo een testbooster? Goed genoeg of is het aan te raden er dextro + amino's bij te nemen

maak je geen zorgen hier. het gaat om een natuurlijke testbooster

Vandaag mn eiwitten, beta alanine en dextro binnen gekregen. Snelle en goede service zoals gewoonlijk :)

:thumb:

Ik gebruik nu ZMA (olimp), neem 3 capsules 30 min voor het slapen gaan...
Er staat op het potje dat je er best geen calcium bijneemt, nu drink ik wel altijd voor ik ga slapen een shake met micellar caseïne of calcium caseïnaat...

Bevatten deze eiwitten calcium, of kan ik deze gewoon samen met de ZMA nemen?

Neem dan eerst de ZMA en ca 30min daarna de shake.

Zo, net besteld!

• Creatine Monohydraat 500gr
  • T-shirt van XXL (ik kon het niet laten liggen, "Bigger is better" is gewoon een zalige oneliner:D)

Jammer van de 8€ verzendingskosten op een bedrag van 21€ maar goed ja, we gaan daar niet van dood.

EAS - dat ik daar niet eerder aan heb gedacht! En dat heb ik hier gewoon staan!
Komende zaterdag weer eens 30 km. lopen, dan EAS van tevoren en naderhand nemen. Spierpijn valt me trouwens best mee, opstaan en weer beginnen met lopen vanochtend was niet echt geweldig ;)
Gelukkig gisteren en vandaag geen kramp gehad.

EAS is ook zo lekker :roflol:

EAS vind ik eigenlijk z'n geld niet waard. Ook ooit een pot whey gekocht van EAS en had toch het gevoel dat het beter kon.

hebben we het hier dan niet over Essential Amino Stack ??? :p

De smaak wordt verbeterd en komt meteen dan ook in de nieuwe look, ik krijg morgen samples voor een nieuwe lemonsmaak en een punch.

even kijken wat lekker weg drinkt.

Ik ben dus wéér te vroeg met bestellen geweest! (ofwel: alles wat ik bestel en niet zo erg lekker is wordt aangepast qua smaak...)
Geef maar een gil wanneer je nieuwe smaak hebt (het liefst samples), dan bestel ik weer wat ;)

Trouwens: de proteinblock vanille is niet erg lekker, maar vult wel als een baksteen zeg!

Is het normaal dat die beta-alanine zo hard prikkelt ? heel mn lijf jeukt precies langs de binnenkant, en is het nodig om het ook op niet-trainingsdagen te pakken want snogal ambtant om zo prikkelend rond te lopen

ik ga deze week nog een nieuwe stack bestellen, mijn laatste keuze was de jp8&nos ether stack maar 97.50euro vond ik voor een 18jarige wel vrij lastig. heb je nog een ander goed alternatief ? :)

• #8.757
Ik ben dus wéér te vroeg met bestellen geweest! (ofwel: alles wat ik bestel en niet zo erg lekker is wordt aangepast qua smaak...)
Geef maar een gil wanneer je nieuwe smaak hebt (het liefst samples), dan bestel ik weer wat ;)

Trouwens: de proteinblock vanille is niet erg lekker, maar vult wel als een baksteen zeg!

Onze producten zijn aan verbeteringen onderhevig, EAS komt straks met een verbeterde lemonsmaak of met een punchsmaak, ik krijg vandaag de samples. Dan snel het label afronden en naar de drukker.

Proteinblock vanille vind ik ook de minst lekkere, die choco en cocos zijn zeer goed te eten.

Is het normaal dat die beta-alanine zo hard prikkelt ? heel mn lijf jeukt precies langs de binnenkant, en is het nodig om het ook op niet-trainingsdagen te pakken want snogal ambtant om zo prikkelend rond te lopen

Heb je het over pure beta alanine=

ik ga deze week nog een nieuwe stack bestellen, mijn laatste keuze was de jp8&nos ether stack maar 97.50euro vond ik voor een 18jarige wel vrij lastig. heb je nog een ander goed alternatief ? :)

Kijk eens naar Juggernaut als pre workout en dan erbij als support nitrocrea of creapump. Dan zit je op 60-65 euro en heb je ook goed spul ;)

welke whey bevat de minste koolhydraten in de XXL assortiment?

• #8.760
Terug
Naar boven