Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

2 maand maar? ???

Ik zou normaal voor 60 dagen moeten toekomen met 2.5 whey :p

Heb vandaag mijn 2,5 kg Instant Whey binnen gehad en shake beker.
Bedankt voor de goede levering!

levering binnen 24 uur ????

ik wacht inmiddels al 1 week en op mijn prive bericht wordt niet gereageerd

levering binnen 24 uur ????

ik wacht inmiddels al 1 week en op mijn prive bericht wordt niet gereageerd

Bij mij wordt altijd alles netjes binnen 24 uur geleverd ja.

Waarom stuur je trouwens een pm en niet gewoon een mailtje naar ze?? Of denk je dat die gasten elke dag op dbb zitten...

Edit: Laatste Activiteit: 15 May 2007 19:18 duhhh

als je 10 kilo whey koopt,, dan hoef je toch geen verzendkosten te betalen of wel?
want: ''Voordeelpakketten tellen als 2 producten in het kader van de verzendkosten.'' (betekent dus dat je geen verzendkosten moet betalen)

maar als ik wil afrekenen staat er nog steeds 4 euro verzendkosten? ???

als je 10 kilo whey koopt,, dan hoef je toch geen verzendkosten te betalen of wel?
want: ''Voordeelpakketten tellen als 2 producten in het kader van de verzendkosten.'' (betekent dus dat je geen verzendkosten moet betalen)

maar als ik wil afrekenen staat er nog steeds 4 euro verzendkosten? ???

Ja ik denk dat ze 10kg gewoon als 1 product beschouwen hoor, kreeg ook 8€ verzendkosten (naar België) erbij, dus zal wel juist zijn.

Laatst een bestellinkje gedaan, en de volgende dag kwam ik er achter dat ik multivitaminen was vergeten! Dus ff een mailtje gestuurd zonder reactie. Nu kreeg k mn bestelling zeer snel binnen, dus ik dacht: die Multivit zit er niet bij...jammer... Maar wat bleek: hij zat er wel bij, en naar alle waarschijnlijkheid ook nog eens gratis!:cool:
Ook al wordt deze misschien nog later gefactureerd, bedankt iig!
Topservice! XXL ! :D

heb mijn bestelling binnen, de postbode had het bij de buren afgegeven en was zo slim geweest om het briefje waarop staat dat hij het bij de buren had afgegeven bij hun door de briefenbus gedaan. dus daar kon xxl niks aan doen

Laatst bewerkt:
Ik wacht op mijn bestelling: whey 2.5kg, creatine monohydraat en een shaker + gratis trainingshandschoenen (niet dat ik ze zal gebruiken maar gratis = gratis)

heb mijn bestelling binnen, de postbode had het bij de buren afgegeven en was zo snel geweest om het briefje waarop staat dat hij het bij de buren had afgegeven bij hun door de briefenbus gedaan. dus daar kon xxl niks aan doen

:roflol:
Ik keek direct naar je locatie om bevestiging te zoeken, maar tot mijn verbazing zag ik Nederland staan.

zaterdagavond heb ik 2.5 kilo chocolade protein 80 + multi vitamine besteld en vandaag is het geleverd.Top service!!

Het was voor mij wel een gok of deze smaak lekker is.
Ik heb meteen een shake gemaakt en smaakt prima!!:D

is mssal gevraagd maar wanneer komt BSN No-Xplode terug binnen ,

greetings VH

bedankt voor de snelle levering van de producten
en voor de handschoenen!

hoeveel mg gaat er eigenlijk in het maatscheppje van jullie is dat nu 15 gram?

Ik heb een vraagje over de Mono Creatine van XXL.

Ik heb even een tijdje geen creatine gebruikt, maar nu weer wel, en nu is de creatine wel erg poederig (lijkt meer op poedersuiker). Vroeger was dit veel meer suiker achtig. En er zit een blauwe flinke schep bij.

Ik ben dus nu even de draad kwijt qua doseringen, hoeveel is zo'n blauw schep vol aan dat poeder? Dat lijkt me namelijk veel meer dan de 3 tot 4 gram die ik dagelijks wil nemen..

Kan iemand hierover duidelijkheid scheppen?

heb juist ook een bestelling geleverd gekregen van 152€

maar nix van gratis goodies gekregen?

bestelnummer: 7057[/FONT]

Ik ben dus nu even de draad kwijt qua doseringen, hoeveel is zo'n blauw schep vol aan dat poeder? Dat lijkt me namelijk veel meer dan de 3 tot 4 gram die ik dagelijks wil nemen..

Kan iemand hierover duidelijkheid scheppen?

heb je geen weegschaaltje? :rolleyes:

heb juist ook een bestelling geleverd gekregen van 152€

maar nix van gratis goodies gekregen?

bestelnummer: 7057[/FONT]

Traningshandschoen rood
Gratis bij bestellingen vanaf 50 Euro!!

Maximaal 1 per klant, zolang de voorraad strekt.
(Niet vergeten mee te bestellen).

Ik zou vnv 12.5kilo Whey Protein instant bestellen,maar kan max 10 kilo aan duiden! Moet ik dan eerst 10 kilo bestellen en dan 2.5 voor een duurdere prijs? of kan ik dit ook anders regelene! Mvg,kribby

Ik weet het niet, "Kirby".. Laten we wachten op een reactie van de mannen van XXL!

Terug
Naar boven