MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Innd benk op aan het wachten...
Hopelijk vnv nog een reactie!

Twee vragen :

1) Ik heb een bestelling geplaatst van boven de 50 euro, ik ben de handschoenen echter helemaal vergeten toe te voegen. Kunnen deze nog worden verzonden, mijn huidige handschoenen zijn namelijk kapot :(

2) Ik heb NitroCrea en Whey Protein

Kan iemand mij vertellen hoeveel ik nou per in moet nemen en of ik deze tegelijkertijd in kan nemen?

Ik sport 3,4x in de week. Ik neem nou elke dag een shake met whey (3 scheppen met het maatschepje) en 300ml water.

Hierna drink ik een glas sju + 1 schep NitroCrea.

Na een uurtje ga ik sporten. Als ik terug kom herhaal ik de procedure van hierboven. Is dit juist? Op de dagen dat ik niet sport doe ik het 's ochtends en 'sa vonds.

Tip: Ik denk dat ze eerder hun email lezen dan dit topic..

Heb dan maar 10 kilo besteld:p
Spijtig...

Ik heb een vraagje over de Mono Creatine van XXL.

Ik heb even een tijdje geen creatine gebruikt, maar nu weer wel, en nu is de creatine wel erg poederig (lijkt meer op poedersuiker). Vroeger was dit veel meer suiker achtig. En er zit een blauwe flinke schep bij.

Ik ben dus nu even de draad kwijt qua doseringen, hoeveel is zo'n blauw schep vol aan dat poeder? Dat lijkt me namelijk veel meer dan de 3 tot 4 gram die ik dagelijks wil nemen..

Kan iemand hierover duidelijkheid scheppen?

Kan iemand me hiermee helpen? Ik heb namelijk geen weegschaaltje en ben ook niet van plan om elke dag het te gaan wegen. Ik zou graag een maatschepje willen hanteren die de juiste hoeveelheid schept...

Bestelling is mooi aangekomen;) Thnx XXl

• Topic Starter Topic Starter
Kan iemand me hiermee helpen? Ik heb namelijk geen weegschaaltje en ben ook niet van plan om elke dag het te gaan wegen. Ik zou graag een maatschepje willen hanteren die de juiste hoeveelheid schept...

1 afgestreken blauwe schep is 5 a 6 gram creatine..

Twee vragen :

1) Ik heb een bestelling geplaatst van boven de 50 euro, ik ben de handschoenen echter helemaal vergeten toe te voegen. Kunnen deze nog worden verzonden, mijn huidige handschoenen zijn namelijk kapot :(

2) Ik heb NitroCrea en Whey Protein

Kan iemand mij vertellen hoeveel ik nou per in moet nemen en of ik deze tegelijkertijd in kan nemen?

Ik sport 3,4x in de week. Ik neem nou elke dag een shake met whey (3 scheppen met het maatschepje) en 300ml water.

Hierna drink ik een glas sju + 1 schep NitroCrea.

Na een uurtje ga ik sporten. Als ik terug kom herhaal ik de procedure van hierboven. Is dit juist? Op de dagen dat ik niet sport doe ik het 's ochtends en 'sa vonds.

Zoals je het nu doet is het goed. Direct na je training zou je nog wat dextrose kunnen nemen (kan gewoon samen met de whey en nitrocrea in een shakebeker).

ik kreeg enkele dagen geleden m'n bestelling binnen, incl bestelde t-shirt, enkel was ik een beetje ontgoochelt toen ik zag dat het niet de t-shirt was die afgebeeld was in het bijhorende topic. Dus niet bigger is better maar enkel de website :(

ik kreeg enkele dagen geleden m'n bestelling binnen, incl bestelde t-shirt, enkel was ik een beetje ontgoochelt toen ik zag dat het niet de t-shirt was die afgebeeld was in het bijhorende topic. Dus niet bigger is better maar enkel de website :(

?

Mijne is nochthans net hetzelfde als afgebeeld op de site.
Website met daaronder het 'Bigger is ...'
Vooraan staat er niets.
René s over mailen anders (PM)

mss was die voorraad al op...:(

Bij mij stond er ook gewoon bigger is better op. Deze week gekregen.....

lol, misschien kent rene je , en vond hij die bigger is better zin neit van toepassing :P

ja ik moet markus ruhl nu ook weer niet overklassen hé :D

bigger is better staat er toch op, nog eens goed gekeken :o

oops :o

maar ik hoopte dat het er in het groot op zou staan....

:laugh:

ik heb de nitrocrea besteld, had 1 pot om te kijken of het werkt... dat doet het dus prima, issie ineens uitverkocht ??? heb nog genoeg om 3 weken uit te zingen:rolleyes: superspul!!!

Ik zie geen trainingshandschoenen meer op de site staan?

Terug
Naar boven