Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb een vraagje over de Mono Creatine van XXL.
Ik heb even een tijdje geen creatine gebruikt, maar nu weer wel, en nu is de creatine wel erg poederig (lijkt meer op poedersuiker). Vroeger was dit veel meer suiker achtig. En er zit een blauwe flinke schep bij.
Ik ben dus nu even de draad kwijt qua doseringen, hoeveel is zo'n blauw schep vol aan dat poeder? Dat lijkt me namelijk veel meer dan de 3 tot 4 gram die ik dagelijks wil nemen..
Kan iemand hierover duidelijkheid scheppen?
Kan iemand me hiermee helpen? Ik heb namelijk geen weegschaaltje en ben ook niet van plan om elke dag het te gaan wegen. Ik zou graag een maatschepje willen hanteren die de juiste hoeveelheid schept...
Twee vragen :
1) Ik heb een bestelling geplaatst van boven de 50 euro, ik ben de handschoenen echter helemaal vergeten toe te voegen. Kunnen deze nog worden verzonden, mijn huidige handschoenen zijn namelijk kapot
2) Ik heb NitroCrea en Whey Protein
Kan iemand mij vertellen hoeveel ik nou per in moet nemen en of ik deze tegelijkertijd in kan nemen?
Ik sport 3,4x in de week. Ik neem nou elke dag een shake met whey (3 scheppen met het maatschepje) en 300ml water.
Hierna drink ik een glas sju + 1 schep NitroCrea.
Na een uurtje ga ik sporten. Als ik terug kom herhaal ik de procedure van hierboven. Is dit juist? Op de dagen dat ik niet sport doe ik het 's ochtends en 'sa vonds.
ik kreeg enkele dagen geleden m'n bestelling binnen, incl bestelde t-shirt, enkel was ik een beetje ontgoochelt toen ik zag dat het niet de t-shirt was die afgebeeld was in het bijhorende topic. Dus niet bigger is better maar enkel de website![]()
ik kreeg enkele dagen geleden m'n bestelling binnen, incl bestelde t-shirt, enkel was ik een beetje ontgoochelt toen ik zag dat het niet de t-shirt was die afgebeeld was in het bijhorende topic. Dus niet bigger is better maar enkel de website![]()

lol, misschien kent rene je , en vond hij die bigger is better zin neit van toepassing![]()

bigger is better staat er toch op, nog eens goed gekeken![]()
oops
maar ik hoopte dat het er in het groot op zou staan....