AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

xxl niks ontvangen

gister een bestelling geplaats bij xxl en nog niks ontvangen ?
hoelang duurt het normaal dan..

• Topic Starter Topic Starter
ik heb de nitrocrea besteld, had 1 pot om te kijken of het werkt... dat doet het dus prima, issie ineens uitverkocht ??? heb nog genoeg om 3 weken uit te zingen:rolleyes: superspul!!!
Eind juli is het weer leverbaar als het goed is...

Ik zie geen trainingshandschoenen meer op de site staan?
Klopt.. hebben we uit het assortiment gehaald..

gister een bestelling geplaats bij xxl en nog niks ontvangen ?
hoelang duurt het normaal dan..
Indien u voor 16:00 uur bestelt wordt uw bestelling de volgende werkdag bezorgt door TNT Post. Bij vooruitbetaling per bank wordt uw bestelling verzonden op het moment dat de betaling binnen is.

niks ontvangen

ik wacht al 2 dagen nog niks ontavangen. Heb met creditcard (paypal) 2 dagen geleden besteld. Geld is overgemaakt staat er 41,45 euro maar nog niks ontvanegn ??? Dus waarom krijg ik mijn betselling whey instant (aardbei)
en creatine niet thuisgestuurd dan?

Ik heb net Nitrocrea besteld. Er stond nog wel steeds uitverkocht maar ik kon het product wel gewoon bestellen :hedbang:

Vanmiddag had ik mijn nitrocrea al binnen!
Bedankt voor de snelle service! :)

• Topic Starter Topic Starter
NitroCrea is er inderdaad weer... :)

Heb ook net 2 potten nitrocrea binnen, de smaak van de nitrocrea is totaal anders als me vorige 2 potten, dat was gewoon ranzig, nu is de smaak bijna neutraal in een glas vruchtesap.. stukken beter !! :)

maandag besteld en bedrag gestord. Vandaag binnen. Mooi eh!
De pro 80 smaakt goed. De oplosbaarheid valt mee. De prijs die valt erg goed mee dus ben ik tevreden :)

Zondag besteld en was dinsdag al binnen! Super!

edit : nvm heb me antwoord al :D

Laatst bewerkt:
1 schepje is 15 gram ja...

is er nog steeds een t-shirt gratis bij bestelling boven 50€?
En hoe zit het met de maten? Zijn die op de meer dan gemiddelde mens afgestemd?Ik heb in gewone kledingswinkels meestal XXL.

is er nog steeds een t-shirt gratis bij bestelling boven 50€?
En hoe zit het met de maten? Zijn die op de meer dan gemiddelde mens afgestemd?Ik heb in gewone kledingswinkels meestal XXL.

ze vallen flink groot uit zover ik weet :)

klopt...vallen redelijk groot....

mijn 2e tshirt komt er aan :D heb gister 5kg whey besteld :D yay

de kleinste maat die er bij staat is L?
Maargoed, ik heb XL genomen, die zal wel passen, en anders zorg ik wel dat hij binnen enkele maanden past :D
Of ik laat de mama met het wasmachine der op los :evil:

Terug
Naar boven