AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Rene Nieuwe bestelling :

XXL Nutrition, Whey Isolaat 2250 gram (Banaan),
XXL Nutrition, DextroJuice 1500 gram (Lemon),
Anabolic Xtreme, Advanced PCT 90 caps
XXL Nutrition, Lifting Straps 1 set

Erg tevreden over Whey isolaat (vanille) top (oplosbaarheid,smaak) verwacht dat banaan nog lekkerder smaakt ! icm dextrojuice ideale post workout
erg blij dat ik het goed ingeschat heb,kom nu niet zonder eiwit te zitten en kan lekker doorknallen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.502
ik had gewoon gedacht dat dat een beetje een combo van bulken en cutten was dus ik vond het maar raar, ik zou ook voor de ccg gaan mrja, gaat dat BF% wel omlaag met ccg? :)

Nope... je bodyfat zakt door minder kcals te eten dan je verbruikt ;)

Ik ben aan het cutten en gebruik CCG in geval van nood (geen normale maaltijd voorhanden). Wanneer ik met m'n dagelijkse Kcal niet boven onderhoud ga zitten kom ik niks aan van de CCG, ook niet wanneer ik het als avondmaaltijd gebruik.

Ik heb hier trouwens een hele berg maatschepjes liggen - zal ik ze terugsturen en korting krijgen op de volgende bestelling? :D

:eek:

rene, ik wil een bestelling van +250 euro plaatsen maar krijg 2,5 kg whey pro 80 aardbei niet in orde...
krijg altijd maar 1kg, wat ik ook doe. en 2 x 1 kg is te weinig en duurder dan mijn gewilde 2,5 kg...

dat is raar zeg.. hier werkt het prima.. mail je order met alle gegevens dan even op rvdzel@xxlnutrition.nl dan maak ik het in orde.

dan wordt het CCG als ontbijt en lipixor als burner voor de cut, ff geld samenrapen en bestellen die zooi.

Zeg, XXL; zou je niet eens wat tanktops richting leden van DBB moeten sturen? :P

Rene,

wat was je motivatie om de pre-workout sup CRACK in je assortiment op te nemen? Ik ben namelijk nog steeds opzoek naar een vervanger van de NOX topper.

• #9.513
Rene,

wat was je motivatie om de pre-workout sup CRACK in je assortiment op te nemen? Ik ben namelijk nog steeds opzoek naar een vervanger van de NOX topper.

volgens prometeus moet het echt revoltions zijn naam gaan maken.. en is het echt heftig spul.. zelf nog geen ervaring mee.. is te nieuw.

[Link niet meer beschikbaar] idd meer van dit goedje vind ik niet. godja als pre workout val ik meer in de prijsklasse van van Vassive NO en dat zal ook wel goed zijn :)

kan je wel zeggen dat je aan de crack bent :D:rolleyes:

Komen er nog nieuwe supps de komende 2 weken? 'k Denk nog eens een grote bestelling te plaatsen en weten ofk nog ff moet wachten. ;)

• #9.519
Komen er nog nieuwe supps de komende 2 weken? 'k Denk nog eens een grote bestelling te plaatsen en weten ofk nog ff moet wachten. ;)

mega grow new formula komt rond de 15e en dan ook in die week erop wat dingen zoals, cafeine, omega 3, zma , l-carnitine en joint support. Dat is de bulk wel zeg maar. Daarna nog een 4- creatineblend en de vernieuwde nitrocrea met smaak en hebben we het wel zo'n beetje gehad ;)

idd bij "downloads" op de website. staat zo een man met wit poeder in zn gezicht. ik dacht dat het verboden was zo naar drugs verwijzen?

ik vind die advertentie belachelijk en heb dat ook gezegd tegen hun, een aan de drugs verslaafde junk.. wat heeft dat met sport te maken? maak dan een soort hulk of zo die uit zijn kleren scheurt. echt super misplaatst die advertentie

De komende week komt de bcaa powder 500gram punch smaak binnen ;-) past er precies bij :D 27-28euro per pot wordt die.

Ah dat is mooi, maar ik heb nog 1 kilo puur BCAA's poeder staan :D

Op dit moment (cutten) neem ik

pre workout KT: EAS + 4 gram BCAA's

post workout KT: EAS+ 4 gram BCAA's

Na 15 min cardio: 10 gram Dextrojuice

Lijkt me wel aardig zo ;)

Zit wel een beetje te twijfelen over die dextrojuice, aangezien ik aan het cutten ben. Maar aan de andere zijn mijn glycogeen voorraden na 1 uur KT en 15 min cardio wel aardig leeg.

Terug
Naar boven