AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.521
rene komen jullie niet met een capsullemachine op de markt,zie juist dat bodyenfitshop er eentje staan heeft.Lijkt me wel handig als je producten wil gebruiken die moeilijk oplasbaar zijn en die anders een vreselijke smaak hebben zoals glycerol monostearate

• #9.523
Ah dat is mooi, maar ik heb nog 1 kilo puur BCAA's poeder staan :D

Op dit moment (cutten) neem ik

pre workout KT: EAS + 4 gram BCAA's

post workout KT: EAS+ 4 gram BCAA's

Na 15 min cardio: 10 gram Dextrojuice

Lijkt me wel aardig zo ;)

Zit wel een beetje te twijfelen over die dextrojuice, aangezien ik aan het cutten ben. Maar aan de andere zijn mijn glycogeen voorraden na 1 uur KT en 15 min cardio wel aardig leeg.

die 10gram is prima hoor 20 kan ook nog wel. maar doe het voorlopig even zo.

rene komen jullie niet met een capsullemachine op de markt,zie juist dat bodyenfitshop er eentje staan heeft.Lijkt me wel handig als je producten wil gebruiken die moeilijk oplasbaar zijn en die anders een vreselijke smaak hebben zoals glycerol monostearate

ik zal er eens naar kijken.. vragen wel eens vaker mensen om. het is echter wel zo dat al onze nieuwe powder supplementen gewoon super goed smaken. Dus de echte noodzaak voor onze shop is er een stuk minder om.

Hey, René

Heb jij de Gaspari starter kit ook in de verkoop?

Vind het altijd wel leuk om verschillende producten te proberen. Zag het op sportfood.nl voor 20 euro. Omdat ik normaal bij jullie bestel dacht ik misschien hebben jullie die starter kit ook wel;)

hey René
kan je even deze bestelling van vorige week woensdag nakijken
bestelnummer is: 28272

alvast bedankt

• #9.528
Vind het altijd wel leuk om verschillende producten te proberen. Zag het op sportfood.nl voor 20 euro. Omdat ik normaal bij jullie bestel dacht ik misschien hebben jullie die starter kit ook wel;)

het ziet er leuk uit maar is naar mijn idee net te weinig om het nu echt goed te testen.

• #9.529
Komt er trouwens ook nog een bulkcombinatie voor de nieuwe Whey Delicious zoals die er nu is als je Instant en Pro80 samen bestelt? Ik hoop met name op de combi Whey Delicous + Pro80, maar als je het helemaal compleet wilt hebben dan ook Whey Delicious + Instant ;)

Komt er trouwens ook nog een bulkcombinatie voor de nieuwe Whey Delicious zoals die er nu is als je Instant en Pro80 samen bestelt? Ik hoop met name op de combi Whey Delicous + Pro80, maar als je het helemaal compleet wilt hebben dan ook Whey Delicious + Instant ;)
Delicious & Isolaat - zou briljant zijn!

Ondanks alle lovende verhalen ben ik nog steeds niet door m'n pot Lean Dessert heen - er is geen klap aan die smaak... Misschien was choco-cocos niet zo'n briljante combo om te bestellen...

Edit: zie dat deze net zo 'snel' is als isolaat - dus mijn opmerking is overbodig.

Nog enige kans dat je de NightProtein in dergelijke lekkere smaken gaat maken? Die vanille vind ik echt nergens over gaan... :(

Ik heb de unleash binnen. Heb beschikking tot whey instant en pro80. Hoe kan ik het beste men pre workout shakes invullen van eiwitten en unleash? Bv een uur van te voren whey instant en dan half uurtje van te voren unleash?
En kan ik btw ook wat dextrojuice bij de unleash eringooien, dan drinkt het wat makkelijker weg

zijn de sample zakjes cappuccino en perzik-mango van de whey delicious trouwens al binnen?

Ja, ben ook benieuwd naar die perzik-mango

@Rene , bestelling al binnen gehad? bestelnummer: 28463 zou je even kunnen checken gister laat geplaatst,gooi er nog wat lekkers/samples bij dan maak je me erg blij!
thnx

heb de carbs en dextro juice besteld vrijdag
nog geen pakketje
hoop morgen als de post werkt, anders woensdag

XXL Nutrition, Complex Carb Gainer 1 kg (Vanille), aantal:1, prijs: 16.00
XXL Nutrition, DextroJuice 1500 gram (Orange), aantal:1, prijs: 12.95

Verzendkosten: 0.00

Totaalbedrag: EUR 28.95

Uw bestelnummer is: 28377

( mocht er iets mis mee zijn gegaan let me know, maar denk dat het pakketje wel onderweg is ;) )

• #9.540

ik moet even kijken naar combinaties of en hoe ik dat ga doen.. het is een hele aparte lijn en mss is dat beter appart te houden.. ik denk erover.

Delicious & Isolaat - zou briljant zijn!

Ondanks alle lovende verhalen ben ik nog steeds niet door m'n pot Lean Dessert heen - er is geen klap aan die smaak... Misschien was choco-cocos niet zo'n briljante combo om te bestellen...

Edit: zie dat deze net zo 'snel' is als isolaat - dus mijn opmerking is overbodig.

Nog enige kans dat je de NightProtein in dergelijke lekkere smaken gaat maken? Die vanille vind ik echt nergens over gaan... :(

aardbei is ook lekkerder... we krijgen denk volgende week de nieuwe batches binnen en die lossen veel beter op. mee smaken wil ik wel en komen er ook, maar eerst gaan we verhuizen. we zitten hier tot de nok toe vol. ik ga van de week voor een andere ruimte kijken maar alles neemt nog wel 2-3 maanden in beslag.

Ik heb de unleash binnen. Heb beschikking tot whey instant en pro80. Hoe kan ik het beste men pre workout shakes invullen van eiwitten en unleash? Bv een uur van te voren whey instant en dan half uurtje van te voren unleash?
En kan ik btw ook wat dextrojuice bij de unleash eringooien, dan drinkt het wat makkelijker weg

prima zoals je het voorsteld zelf.

zijn de sample zakjes cappuccino en perzik-mango van de whey delicious trouwens al binnen?

die komen denk eind volgende week.

Terug
Naar boven