Yo,
Wat ik me afvraag is het volgende: doet XXL zelf onderzoek in supplementen of koopt xxl zomaar wat supplementen bij een soort van groothandel en plakken ze dan een sticker op het potje. Met andere woorden heeft XXL zelf een fabriek waar ze hun producten maken en samenstellen? Want ik heb zo mn bedenkingen bij sommige producten, ik zou nu graag wat bestellen maar het lijkt me meer op wat afnemen bij de goedkoopste producent en dat in een potje doen.
Vandaar dat ik er misschien zo wat verschil zit in producten, ik heb hier op het forum al gelezen dat de nitro crea bv de ene keer zo is, en de andere weer zo... net zoals bij de whey...
Wie weet hier meer van? Als ik supplementen koop pmet vitaminen in weet ik graag waar ze geproduceerd worden, niet dat de supplementen bv allemaal van een groothandel in china komen en daar maar wat brol wordt in gestoken, zoals bv slechte vitamine A - daar was recentelijk nogal wat rond te doen ...
Ik breek hier XXL niet af hé ! Wil enkel wat meer weten over hun, ik heb zelf nitro crea gehad en vond het goed werken, ik wil nu weer bestellen, maar weet eigenlijk graag wat meer over XXL