MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

ik denk dat deze vraag wel eerder gesteld is maar ik heb geen tijd om 50 pagina's door te spitten:p. kan je de complexgainer ook als PWO gebruiken.

Een maandje of wat geleden had ik vanille whey bestelt, dik tevreden, de smaak was ook goed. Dus ik denk: ik bestel vast nog een pot. Heb ik aardbei aangeklikt :o iemand ervaring mee? Beetje te doen? Anders zit ik strax met 2,5 kg smerige whey :p

Een maandje of wat geleden had ik vanille whey bestelt, dik tevreden, de smaak was ook goed. Dus ik denk: ik bestel vast nog een pot. Heb ik aardbei aangeklikt :o iemand ervaring mee? Beetje te doen? Anders zit ik strax met 2,5 kg smerige whey :p

Ik vind banaan de lekkerste. Maar je kan ze toch een mailtje sturen dat je vanille wil ipv aardbei. Zullen ze niet moeilijk over doen denk ik als je bestelling nog niet de deur uit is...

Ik vind banaan de lekkerste. Maar je kan ze toch een mailtje sturen dat je vanille wil ipv aardbei. Zullen ze niet moeilijk over doen denk ik als je bestelling nog niet de deur uit is...
Nah ik heb hem al thuis, ik zag het pas toen ik hem binnen kreeg. Maar heb hem net ff geproefd en hij was goed te doen. Niks aan het handje dus. ;)

Mijn eerste bestelling gedaan van een pot instant whey banaan. Ik hoop hem snel in huis te hebben. :)

De aardbei is ook verandert zoals ik kan proeven. Is nu ook wit poeder ipv rood. Me emmer al geopend, verzegeling was eraf als t ware.

Laatst bewerkt:
vanille vind ik zeer goed van xxl, van de week weer 2.5kg vanille en 2.5kg choco om te proberen bestelle :D

Ik heb tot nu toe alleen vanille en aardbei gehad, allebei zeer goed :cool:

Ik heb donderdag besteld en heb nog steeds niets gehad,wanneer kan ik het verwachten(heb betaald via vooruitbetaling) en woon in belgïe.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb donderdag besteld en heb nog steeds niets gehad,wanneer kan ik het verwachten(heb betaald via vooruitbetaling) en woon in belgïe.

De overschrijvingen vanuit Belgie duren altijd een aantal dagen, zeker als het weekend er ook nog eens tussen zit. Mail anders even je bestelnummer door, dan kan ik zien hoe en wat...

heb net 5kg choco en vanille binnengekregen netjes op tijd...choco geproeft en vond em wel tegenvallen. hij is wel lekker enzo, dat wel, alleen hoorde van sommige dat het net chocomelk was..dat vind ik nou ook weer niet.

de vanille is wel top iig. Maargoed, volgende x zal het wel weer 2.5kg vanille en 2.5kg choco worden, want hele dag door vanille wordt ook beetje saai!

je kan ook aardbei of banaan halen hoor ;)

ben geen aarbei fan :P en heb net 2kg banaan gehad, en vond vanille toch iets lekkerder en ook beter te mixen, minderklontjes

Ik vraag me af, hoe is XXL eigenlijk gevestigd? is het enkel een webshop of staat er ook een winkel in Helmond?

volgens mij alleen een webshop...maar misschien dat je het ook kan ophalen wat je besteld in helmond..wie weet

...

Laatst bewerkt:
Ik vraag me af, hoe is XXL eigenlijk gevestigd? is het enkel een webshop of staat er ook een winkel in Helmond?
Momenteel is XXL Nutrition alleen een webshop met een magazijn in Helmond. Wellicht openen we in de toekomst een winkel in Helmond.

volgens mij alleen een webshop...maar misschien dat je het ook kan ophalen wat je besteld in helmond..wie weet
Ophalen is mogelijk als er van te voren aangegeven wordt wat men nodig heeft. Producten kunnen dan opgehaald worden op het woonadres in Helmond.

Yo,

Wat ik me afvraag is het volgende: doet XXL zelf onderzoek in supplementen of koopt xxl zomaar wat supplementen bij een soort van groothandel en plakken ze dan een sticker op het potje. Met andere woorden heeft XXL zelf een fabriek waar ze hun producten maken en samenstellen? Want ik heb zo mn bedenkingen bij sommige producten, ik zou nu graag wat bestellen maar het lijkt me meer op wat afnemen bij de goedkoopste producent en dat in een potje doen.

Vandaar dat ik er misschien zo wat verschil zit in producten, ik heb hier op het forum al gelezen dat de nitro crea bv de ene keer zo is, en de andere weer zo... net zoals bij de whey...

Wie weet hier meer van? Als ik supplementen koop pmet vitaminen in weet ik graag waar ze geproduceerd worden, niet dat de supplementen bv allemaal van een groothandel in china komen en daar maar wat brol wordt in gestoken, zoals bv slechte vitamine A - daar was recentelijk nogal wat rond te doen ...

Ik breek hier XXL niet af hé ! Wil enkel wat meer weten over hun, ik heb zelf nitro crea gehad en vond het goed werken, ik wil nu weer bestellen, maar weet eigenlijk graag wat meer over XXL :)
Alle poeders van het huismerk XXL Nutrition (whey, protein80, complex carb gainer, nitrocrea etc etc) worden speciaal voor XXL Nutrition geproduceerd in Nederland. Wij hebben volledige zeggenschap over de ingrediënten en samenstelling van onze producten. Dit wil zeggen dat we alles zelf kunnen bepalen. Aminozuursamenstelling, verdikkingsmiddel, smaakstoffen, etc etc. hebben we allemaal in eigen hand. Vandaar dat in het verleden de smaak van de eiwitten een aantal keer veranderd is. Om uiteindelijk een kwalitatief goed eiwitpoeder te verkrijgen wat ook nog eens heerlijk smaakt en goed oplosbaar is.

De capsules en tabletten komen van dezelfde fabrikant waar veel grote en bekende merken hun tabletten bestellen. Ook hiervan kunnen wij dus de kwaliteit garanderen.

Als je meer vragen hebt over onze producten stel ze dan gerust.

YO XXL volgens mij heb je het over het hoofd gezien maar ik had eerder een vraag gesteld. zou je daarop kunnen reageren.
Alvast bedankt

• #1.000
ik denk dat deze vraag wel eerder gesteld is maar ik heb geen tijd om 50 pagina's door te spitten:p. kan je de complexgainer ook als PWO gebruiken.

Kan in principe wel, alleen het havermoutmeel wordt redelijk langzaam opgenomen. Als PWO zou ik dan eerder kiezen voor Dextro Juice of X-Targo met Whey. Dat zijn betere alternatieven. De Complex Carb Gainer is meer bedoeld als weightgainer en/of maaltijdvervanger.

Terug
Naar boven