MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Een maandje of wat geleden had ik vanille whey bestelt, dik tevreden, de smaak was ook goed. Dus ik denk: ik bestel vast nog een pot. Heb ik aardbei aangeklikt :o iemand ervaring mee? Beetje te doen? Anders zit ik strax met 2,5 kg smerige whey :p

ik heb 1,5jaar terug aardbei gehad van XXL en ik vond em vies

ik ga voor banaan binnekort en megagrow

zijn ondertussen nieuwe smaken volgens mij ..

...

Laatst bewerkt:
@ XXL of Brutez :p

Het is mogelijk dat deze vraag hier al eens gesteld is maar heb ni meteen zin om alle pagina's uit te pluizen en via de zoekfunctie ook niet meteen gevonden dus stel ik ze maar even..

Wat is de verhouding concentraat/isolaat in de whey protein instant aub ?

Mvg.

@xxl
bij aankoop van minimum 50 euro krijg je een t-shirt
ik ben van plan 2 potten shake van 10 kg te bestellen dan zit ik rond de 300 euro.
Kan ik dan een extra t-shirt krijgen ? :P

het word steeds gekker hiero..:eek!:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.009

het is toch nog een beetje meer geworden.:rolleyes:
Hebben jullie men betaling al ontvangen.
Ik heb maandag avond betaald, ik weet niet hoelang het duurt voordat overgeschreven is van belgie naar nederland.
men ordernummer is:bestelnummer: 8023

groetjes

• #1.011
het is toch nog een beetje meer geworden.:rolleyes:
Hebben jullie men betaling al ontvangen.
Ik heb maandag avond betaald, ik weet niet hoelang het duurt voordat overgeschreven is van belgie naar nederland.
men ordernummer is:bestelnummer: 8023

groetjes

Je betaling hebben we nog niet ontvangen. Vanuit Belgie duurt het altijd een aantal dagen voordat het bedrag wordt bijgeschreven. Ik stuur je bestelling morgen op, je betaling zien we dan wel verschijnen.. ;)

ik heb vorige week vrijdag nitro crea en glucosamine besteld
maar ik heb nog steeds niks ontvangen
hoe zit dat?
ik wacht nu al dagen dagen!

• #1.013
ik heb vorige week vrijdag nitro crea en glucosamine besteld
maar ik heb nog steeds niks ontvangen
hoe zit dat?
ik wacht nu al dagen dagen!

Vrijdagavond besteld, dus maandag de deur uitgegaan en had gisteren bij je aan moeten komen. Track & trace: 3SQQHA000003956

Whahaha hij wacht al dagen! Sommige denken volgens mij dat er ook op zaterdag en zondag gewerkt wordt.. ;)

Vrijdagavond besteld, dus maandag de deur uitgegaan en had gisteren bij je aan moeten komen. Track & trace: 3SQQHA000003956

Whahaha hij wacht al dagen! Sommige denken volgens mij dat er ook op zaterdag en zondag gewerkt wordt.. ;)

precies
ik doelde ook op dinsdag
maargoed
tis er nog niet en de post is al geweest :o

edit: ik lees nu pas dat er een typfout staat
ik wacht al dagen dagen :roflol:
nee ik bedoel eigelijks 3 dagen, (kmet zaterdag erbij gerekent. weet ik veel dat ze dan gesloten zijn:D)

goeie service trouwens, gister om een uur of 3 besteld, vandaag om een uur of 3 binnen. Alleen k*t dat X-targo in zakken zit, had dat niet gelezen :P, moeten we ff een oplossing voor vinden.

verder prima service ;)

nog ff iets, ik heb die X-targo en Whey instant besteld. Kan ik deze gewoon door elkaar 'shaken'? omdat het 2 verschillende smaken zijn. Miss dat iemand er ervaring mee heeft?

goeie service trouwens, gister om een uur of 3 besteld, vandaag om een uur of 3 binnen. Alleen k*t dat X-targo in zakken zit, had dat niet gelezen :P, moeten we ff een oplossing voor vinden.

verder prima service ;)
wtf? ik heb het nog steeds niet binnen
en had gister al binnen moeten zijn
:mad:

he he
het is er
rare tijd trouwens die bezorging
was eerst altijd smiddags.
nu om 19.45 uur :scratch:

Nou nou nou, al die drama omdat het 1 dag te laat is dankzij TNT.. haha.. ;)

nog ff iets, ik heb die X-targo en Whey instant besteld. Kan ik deze gewoon door elkaar 'shaken'? omdat het 2 verschillende smaken zijn. Miss dat iemand er ervaring mee heeft?

Je kan gewoon alles door elkaar shaken. Ik doe altijd xtargo, dextro juice en whey banaan. Smaakt nog best goed.. :D

Terug
Naar boven