MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.841
dat kaneel had toch iets met je insuline te maken?hoeveel heb je daar dan precies van nodig?

mss een idee om het er standaard in te verwerken of evt de werkzame stof uit de kaneel.

Ouders gaan binnekort achter kaneel in de winkel, dan ga ik gewoon een thee lepel ofzo bij mijn PWO shake doen, zou dit wat verbeteren ? of heeft het geen effect?

• #9.845
las ook een test over kaneel alleen was die op ratten gericht
en daarbij werkte het wel
maar al doet het niks in de kwark is het wel lekker voor
de afwisseling .

Ouders gaan binnekort achter kaneel in de winkel, dan ga ik gewoon een thee lepel ofzo bij mijn PWO shake doen, zou dit wat verbeteren ? of heeft het geen effect?

Denk het niet. Het is niet zeuren maar drinken. Na een intensieve training is bijna alle drinken lekker.

Laatst bewerkt:
Rene als ik vanmiddag zou bestellen wat voor pre workout samples heb je? want dan kan ik de hele pot bij de volgende bestelling plaatsen :) want dan heb ik waarschijnlijk ook wel weer whey nodig

Laatst bewerkt:
René, hoe zit het met bestellingen rondom Hemelvaart?

stel dat ik woensdagmiddag bestel en geld overmaak, dan net als normaal op vrijdag binnen? of nu anders...

• #9.854
René, hoe zit het met bestellingen rondom Hemelvaart?

stel dat ik woensdagmiddag bestel en geld overmaak, dan net als normaal op vrijdag binnen? of nu anders...

donderdag werken we niet (TNT ook niet) maar vrijdag dus wel.... Dus alles Woensdag besteld voor 15.00 verzenden we gewoon, en zal denk dan vrijdag bezorgd worden.

dat kaneel had toch iets met je insuline te maken?hoeveel heb je daar dan precies van nodig?

mss een idee om het er standaard in te verwerken of evt de werkzame stof uit de kaneel.

Zeer goed idee!!! Ik zou dan wel voor de werkzame stof gaan. Cinnamon cassia extract. ( Niet cinnamon ceylonicum, daar zijn bij mijn weten geen tests op gebeurd.)

• #9.857
Zeer goed idee!!! Ik zou dan wel voor de werkzame stof gaan. Cinnamon cassia extract. ( Niet cinnamon ceylonicum, daar zijn bij mijn weten geen tests op gebeurd.)

ik zal eens navraag doen hoeveel extract dan werkzaam is per dosering.. of is daar meer over bekend al?

zou je er ook chroom en vanadyl in kunnen doen, heeft volgens mij ook invloed op insuline ofzo

XXL Nutrition, Mega Grow - uitverkocht uitverkocht* 2000 gr (Kers), aantal:1, prijs: 39.50
XXL Nutrition, NitroCrea Maanddosering, aantal:1, prijs: 29.50
XXL Nutrition, Essential Amino Stack 500 gram, aantal:1, prijs: 34.50

Uw bestelnummer is: 29448
------------
Heb bij de opmerkingen nog om samples gevraagd... als je nog leuke hebt zou dat wel relaxed zijn.

Voor de rest: is de mega grow alweer en kan die vandaag ingepakt worden, of gaat het nog even duren?

Terug
Naar boven