- Waardering
- 4.382
dat kaneel had toch iets met je insuline te maken?hoeveel heb je daar dan precies van nodig?
mss een idee om het er standaard in te verwerken of evt de werkzame stof uit de kaneel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat kaneel had toch iets met je insuline te maken?hoeveel heb je daar dan precies van nodig?
mss een idee om het er standaard in te verwerken of evt de werkzame stof uit de kaneel.

.. ik had daar ff geen zin in... 
beste René,
aan de hand van me nieuwe supps maakte ik nieuw schematje.
Mijn vraag: neem ik de dingen op juiste moment?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/bulk-209611/
grtz
Ouders gaan binnekort achter kaneel in de winkel, dan ga ik gewoon een thee lepel ofzo bij mijn PWO shake doen, zou dit wat verbeteren ? of heeft het geen effect?
Welke smaken zijn dit? Op de site wordt dit namelijk niet vermeld
http://www.xxlnutrition.nl/product/516/Optimum Nutrition/Optimum Mass Stack
ik weet het niet zeker maar is iets met strawberry kan dat? ik pak van dit soort producten altijd de best verkochte smaak.

René, hoe zit het met bestellingen rondom Hemelvaart?
stel dat ik woensdagmiddag bestel en geld overmaak, dan net als normaal op vrijdag binnen? of nu anders...
donderdag werken we niet (TNT ook niet) maar vrijdag dus wel.... Dus alles Woensdag besteld voor 15.00 verzenden we gewoon, en zal denk dan vrijdag bezorgd worden.
Zeer goed idee!!! Ik zou dan wel voor de werkzame stof gaan. Cinnamon cassia extract. ( Niet cinnamon ceylonicum, daar zijn bij mijn weten geen tests op gebeurd.)
zou je er ook chroom en vanadyl in kunnen doen, heeft volgens mij ook invloed op insuline ofzo