MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.861
XXL Nutrition, Mega Grow - uitverkocht uitverkocht* 2000 gr (Kers), aantal:1, prijs: 39.50
XXL Nutrition, NitroCrea Maanddosering, aantal:1, prijs: 29.50
XXL Nutrition, Essential Amino Stack 500 gram, aantal:1, prijs: 34.50

Uw bestelnummer is: 29448
------------
Heb bij de opmerkingen nog om samples gevraagd... als je nog leuke hebt zou dat wel relaxed zijn.

Voor de rest: is de mega grow alweer en kan die vandaag ingepakt worden, of gaat het nog even duren?

we hebben nog enkele potten staan denk ik.. de nieuwe batch komt denk ik morgen of woensdag.

XXL Nutrition, Creatine Monohydraat 500 gr, aantal:1, prijs: 17.50 XXL Nutrition, Tanktop XXL Nutrition 1 stuk (L), aantal:3, prijs: 16.50 XXL Nutrition, Trainingshandschoen met polsband 1 set (L), aantal:1, prijs: 13.50
Verzendkosten: 0.00

Totaalbedrag: EUR 47.50

Uw bestelnummer is: 29450

Ik heb het bij opmerkingen gezet rene ;)

heb een paar keer de Unleash geprobeerd.....na 15 minuten lijkt het wel of al me cellen open gaan staan hahaha, voelt heel lekker met trainen!

Hoelang zijn die eiwitten houdbaar na opening? ik heb nou al een paar keer gehad dat wanneer de pot eiwitten (proteine instant) bijna op is de shakes echt heel erg vies worden.
Ik wil niet overstappen op andere eiwitten want vind het verder goede eiwitten.
Heeft dit te maken met houdbaarheid of omdat het t onderste laagje van de pot is?

beste Rene van xxl,

gisteren en een paar dagen geleden heb ik de bestelling geplaats van 1 stack optimum nutrion labs, die vassive c5 en NO, nu krijg ik maar geen bevestiginsmail. vandaar ook da ik gistere nog is bestelde, maar weer geen resultaat. de vorige keren dat ik bij xxl bestelde was dit nooit een probleem geweest. mijn email is: robin_vandebroeck@yahoo.com

• #9.866
heb een paar keer de Unleash geprobeerd.....na 15 minuten lijkt het wel of al me cellen open gaan staan hahaha, voelt heel lekker met trainen!

:eek:

Hoelang zijn die eiwitten houdbaar na opening? ik heb nou al een paar keer gehad dat wanneer de pot eiwitten (proteine instant) bijna op is de shakes echt heel erg vies worden.
Ik wil niet overstappen op andere eiwitten want vind het verder goede eiwitten.
Heeft dit te maken met houdbaarheid of omdat het t onderste laagje van de pot is?

Kan niets met de houdbaarheid te maken hebben, ik heb zo even geen idee hoe dat kan.

beste Rene van xxl,

gisteren en een paar dagen geleden heb ik de bestelling geplaats van 1 stack optimum nutrion labs, die vassive c5 en NO, nu krijg ik maar geen bevestiginsmail. vandaar ook da ik gistere nog is bestelde, maar weer geen resultaat. de vorige keren dat ik bij xxl bestelde was dit nooit een probleem geweest. mijn email is: robin_vandebroeck@yahoo.com

geen idee. de mail zou het weer moeten doen.. je order nummer = 29384 de bank gegevens staan op de site onder contact.

rene,ik heb donderdagavond overgeschreven,tegen wanneer zou ik het pakketje mogen verwachten denk je (bestelnummer 29262) ? dat ik zeker thuis ben om de nieuwe whey van jullie te proeven :p

René ik heb vandaag mijn pakketje gekregen. super snelle service dus (donderdagavond pas besteld) maar ik zag al meteen dat er iets fout was, pakje was veel te klein. ik had 2.5kg whey delicious bosvruchten besteld maar ik heb slechts 1kg ontvangen.

foto als bewijsje :) en kheb ook nog de doos staan, daar kan onmogelijk 2.5kg in. hoe lossen we dit op?

grtz

http://i23.photobucket.com/albums/b369/belvedere86/IMG_01391.jpg

bonnummer was 29208

• #9.869
rene,ik heb donderdagavond overgeschreven,tegen wanneer zou ik het pakketje mogen verwachten denk je (bestelnummer 29262) ? dat ik zeker thuis ben om de nieuwe whey van jullie te proeven :p

mail beste even op info@xxl ik heb voor Belgie niet alle info hier.

René ik heb vandaag mijn pakketje gekregen. super snelle service dus (donderdagavond pas besteld) maar ik zag al meteen dat er iets fout was, pakje was veel te klein. ik had 2.5kg whey delicious bosvruchten besteld maar ik heb slechts 1kg ontvangen.

foto als bewijsje :) en kheb ook nog de doos staan, daar kan onmogelijk 2.5kg in. hoe lossen we dit op?

grtz

http://i23.photobucket.com/albums/b369/belvedere86/IMG_01391.jpg

bonnummer was 29208

ik los dat voor je op.. hou de pakket dienst in de gaten . iemand hier een foutje gemaakt. wie weet ik zelf ;). hoe vind je de whey ?

Rene,

Vrijdag alles netjes ontvangen,de nieuwe look en de punch smaak van de EAS en Recovery Formula zijn echt super.
Bedankt voor het rode XXXL tshirt, kan het zijn dat de XXL maat van de tanktops kleiner is dan die van de tshirt? of ben ik zo groot aan het worden door die XXL supplementen :D

Greetz
Sven

• #9.872
Rene,

Vrijdag alles netjes ontvangen,de nieuwe look en de punch smaak van de EAS en Recovery Formula zijn echt super.
Bedankt voor het rode XXXL tshirt, kan het zijn dat de XXL maat van de tanktops kleiner is dan die van de tshirt? of ben ik zo groot aan het worden door die XXL supplementen :D

Greetz
Sven

De tanktop's vallen wat kleiner dan de blauwe shirts, is ook een ander merk zoals je kan zien. De nieuwe zwarte shirts vallen op hun beurt weer groter uit dan de blauwe shirts.

:thumbs: ik vind de nieuwe look zelf ook heel mooi.. en de smaak van de EAS en recovery is veel beter nu.. we krijgen deze week ook BCAA 500gram in dezelfde punchsmaak. Dan hebben we van alles te bieden op aminozuren gebied ;)

Megagrow staat op de site nog steeds op uitverkocht ... kan al wel een bestelling doen, zodat het tezamen wordt afgeleverd met andere producten die ik bestel? Hoef ik ook niet de site in de gaten te houden :)

enig idee wanneer Nos ether terug binnenkomt?

• #9.875
Megagrow staat op de site nog steeds op uitverkocht ... kan al wel een bestelling doen, zodat het tezamen wordt afgeleverd met andere producten die ik bestel? Hoef ik ook niet de site in de gaten te houden :)

Ja prima.. ik verwacht de nieuwe MegaGrow dinsdag of uiterlijk woensdag.. is een verbeterde formule.

enig idee wanneer Nos ether terug binnenkomt?

ik verwacht met 2 weken en is speciaal voor ons gemaakt (XXL Batch) :D

Bestelling binnen, toppie!
Kan ik een dosering EAS door een fles water mikken en deze tijdens de training opdrinken? Of is het echt te raden om dit pre of postworkout op te drinken??

• #9.879
Bestelling binnen, toppie!
Kan ik een dosering EAS door een fles water mikken en deze tijdens de training opdrinken? Of is het echt te raden om dit pre of postworkout op te drinken??

dat kan prima.. doe het zelf ook regelmatig.. maak het niet al te lang van te voren klaar want aminozuren in water vergaan na enige tijd. Dus niet paar uur van te voren aanmaken.

Heeft de levering van NOS Ether vertraging opgelopen?. Volgens de site zou het rond 14 mei weer binnen moeten zijn.

Terug
Naar boven