AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

ok bedankt rene.
Trouwens weet je zeker dat er wel werkzame stoffen in mega grow zitten? Tis net zo lekker als limonade haha! :p

Dankje ik heb het ook binnen wel jammer dat alle samples op waren :S
en de tanktops zitten als gegoten :)

creatine op wat voor tijdstip zal ik dat innemen in de oplaad fase ? en na de oplaadfase welk tijdstip is dan het beste

René, komt de Essential Amino Stack ook als bulkverpakking uit of blijft het bij de potten?
Ik doel dan op een emmer van 2 of 2.5kg.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.884
Heeft de levering van NOS Ether vertraging opgelopen?. Volgens de site zou het rond 14 mei weer binnen moeten zijn.

ja duurd nog wel 2 weken is vertraging met het maken van de batch. ik pas de site aan.

ok bedankt rene.
Trouwens weet je zeker dat er wel werkzame stoffen in mega grow zitten? Tis net zo lekker als limonade haha! :p

:D

Dankje ik heb het ook binnen wel jammer dat alle samples op waren :S
en de tanktops zitten als gegoten :)

creatine op wat voor tijdstip zal ik dat innemen in de oplaad fase ? en na de oplaadfase welk tijdstip is dan het beste

goede momenten in de ochtend en na de training.

René, komt de Essential Amino Stack ook als bulkverpakking uit of blijft het bij de potten?
Ik doel dan op een emmer van 2 of 2.5kg.

Nee dat blijft zo... het is op zich een exclusief product en normaal is een verpakking voldoende voor 25 trainingen en dat lijkt me prima. We geven wel korting op meerstuks.

Wanneer krijgen jullie nou eindelijk eens jullie eigen repen, met bij pro 80 erin ;)

Ik heb nooit last van klonten (in het verleden wel ooit met 1 enkele mindere batch), maar het wordt wel zeer dik. Je kan het kwa structuur totaal niet vergelijken met pro80. De nieuwe batch die volgende week komt wordt kwa oplosbaarheid overigens een stuk beter.

Ik doe eerst magere melk in de shaker en dan 2 scoop NP er boven op, dan shake ik het.. Je moet krachtig shaken want binnen een paar tellen is het zo dik als pap. Als je dat even laat staan zo (5min) dan wordt het weer drinkbaar, maar ik eet het met een lepel dat vind ik lekkerder.

Ik had het met water geprobeerd, vanavond maar eens met melk proberen! Bedankt voor de tip..

En had inderdaad al een donkerbruin vermoeden dat het een andere structuur zou hebben door de langere werking/de andere stoffen, maar dit klopt dus ook...

Ik laat morgen weten hoe die bevallen is en of ik ook lekkerder geslapen heb :D

voila, mijn stack van vassive is besteld, je mag er altijd was samples bijsteken :D

mijn pa roept hier net "heey ter is ne pot bollen toegekomen uit vlissingen voor u!"

denkt ook datie grappig is ^^

Hoe kan je de Night Protein het beste klaar maken zodat je deze kunt eten als een soort vla? Moet je dan wat minder water gebruiken als voorgeschreven op de verpakking (400ml)?

En er staat 2 maatscheppen circa 40 gram, maar het zijn erg grote maatscheppen. Eén maatschep staat al gelijk aan 40 gram lijkt mij?

Wanneer komt de Megagrow terug binnen ?

Lipo6x is sterk in prijs gedaald, stond recent nog aan €69/pot klopt? Heb dit topic niet meer gevolgd dus als het hier al moest staan, mijn excuses.

Ben bezig met de gewone Lipo6, dus vraag het gewoon uit nieuwsgierigheid :)

Helaas geen proefsachtets whey delicious?

Wel humor dat ik 15 stuks ProteinBlock bestel, en als bonus een ProteinBlock in andere krijg! en dat terwijl ik de lekkerste smaak al had besteld ;)

De bestelling ziet er prima uit om de laatste gaatjes in m'n rugtas mee te vullen volgende week...

• #9.894
mijn pa roept hier net "heey ter is ne pot bollen toegekomen uit vlissingen voor u!"

denkt ook datie grappig is ^^

en jij lachen?

Hoe kan je de Night Protein het beste klaar maken zodat je deze kunt eten als een soort vla? Moet je dan wat minder water gebruiken als voorgeschreven op de verpakking (400ml)?

En er staat 2 maatscheppen circa 40 gram, maar het zijn erg grote maatscheppen. Eén maatschep staat al gelijk aan 40 gram lijkt mij?

1 scoop is 20gram NP .. als je tenminste eerst het een beetje los maakt in de emmer. Ik maak het met melk.. gewoon met 400-500ml.. spul is in no time dik .

Wanneer komt de Megagrow terug binnen ?

Woensdag.. morgen dus !:D

Lipo6x is sterk in prijs gedaald, stond recent nog aan €69/pot klopt? Heb dit topic niet meer gevolgd dus als het hier al moest staan, mijn excuses.

Ben bezig met de gewone Lipo6, dus vraag het gewoon uit nieuwsgierigheid :)

We hadden eerst 240caps potten en nu 120caps dus eigenlijk zijn ze duurder, die grote potten kan ik helaas niet meer aankomen.

Laatst bewerkt:
1 scoop is 20gram NP .. als je tenminste eerst het een beetje los maakt in de emmer. Ik maak het met melk.. gewoon met 400-500ml.. spul is in no time dik .
Ah oke! Ik dacht dit eigenlijk om dat er op de verpakking van Whey staat "Elke maatschep bevat 20 gram whey instant." En de maatschep die ik bij mijn Night Protein heb gekregen is zeker 2x zo groot als de maatschep bij de Whey? Wel raar dat dit dan beide 20 gram is?

• #9.896
Helaas geen proefsachtets whey delicious?

Wel humor dat ik 15 stuks ProteinBlock bestel, en als bonus een ProteinBlock in andere krijg! en dat terwijl ik de lekkerste smaak al had besteld ;)

De bestelling ziet er prima uit om de laatste gaatjes in m'n rugtas mee te vullen volgende week...

:thumbs: fijne reis... ja die zakje komen pas volgende week.. krijg er net mail over.... :dunno:

Proteinblock choco vind ik zelf de beste.. zijn trouwens de beste proteinbars die ik ken.

:thumbs: fijne reis... ja die zakje komen pas volgende week.. krijg er net mail over.... :dunno:

Proteinblock choco vind ik zelf de beste.. zijn trouwens de beste proteinbars die ik ken.

Dankje!
Mijn 55 liter rugtas gaat iig vol genoeg zitten met zakjes whey en ProteinBlock choco - na m'n vakantie informeer ik wel hoe het zit met de smaak van NightProtein ;)
Heb me vanmiddag versproken op dit forum (en meteen gequote - damn!) dat ik een foto ga posten waarbij ik sta te squatten met m'n vriend als gewicht...

Ik blijf trouwens nog een weekje actief op DBB voordat ik voor 4 weken op vakantie ben hoor!

Weer even een bestelling geplaatst!

-Animal cuts
- XXL recovery formula
- XXL CLA force

Rene, wanneer kan ik ze verwachten ivm hemelvaart..en hoe supplementeer ik het beste??

Alvast bedankt voor jullie topservice!

• #9.900
Weer even een bestelling geplaatst!

-Animal cuts
- XXL recovery formula
- XXL CLA force

Rene, wanneer kan ik ze verwachten ivm hemelvaart..en hoe supplementeer ik het beste??

Alvast bedankt voor jullie topservice!

morgen versturen en dan vrijdag bezorgd ...

kijk even op de site bij de producten hoe en wanneer te nemen kom je er niet uit dan probeer ik je te helpen ;)

Terug
Naar boven