baksteen123
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 289
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft de levering van NOS Ether vertraging opgelopen?. Volgens de site zou het rond 14 mei weer binnen moeten zijn.
ok bedankt rene.
Trouwens weet je zeker dat er wel werkzame stoffen in mega grow zitten? Tis net zo lekker als limonade haha!![]()

Dankje ik heb het ook binnen wel jammer dat alle samples op waren :S
en de tanktops zitten als gegoten![]()
creatine op wat voor tijdstip zal ik dat innemen in de oplaad fase ? en na de oplaadfase welk tijdstip is dan het beste
René, komt de Essential Amino Stack ook als bulkverpakking uit of blijft het bij de potten?
Ik doel dan op een emmer van 2 of 2.5kg.
Ik heb nooit last van klonten (in het verleden wel ooit met 1 enkele mindere batch), maar het wordt wel zeer dik. Je kan het kwa structuur totaal niet vergelijken met pro80. De nieuwe batch die volgende week komt wordt kwa oplosbaarheid overigens een stuk beter.
Ik doe eerst magere melk in de shaker en dan 2 scoop NP er boven op, dan shake ik het.. Je moet krachtig shaken want binnen een paar tellen is het zo dik als pap. Als je dat even laat staan zo (5min) dan wordt het weer drinkbaar, maar ik eet het met een lepel dat vind ik lekkerder.

Ja prima.. ik verwacht de nieuwe MegaGrow dinsdag of uiterlijk woensdag.. is een verbeterde formule.

mijn pa roept hier net "heey ter is ne pot bollen toegekomen uit vlissingen voor u!"
denkt ook datie grappig is ^^
Hoe kan je de Night Protein het beste klaar maken zodat je deze kunt eten als een soort vla? Moet je dan wat minder water gebruiken als voorgeschreven op de verpakking (400ml)?
En er staat 2 maatscheppen circa 40 gram, maar het zijn erg grote maatscheppen. Eén maatschep staat al gelijk aan 40 gram lijkt mij?

Lipo6x is sterk in prijs gedaald, stond recent nog aan €69/pot klopt? Heb dit topic niet meer gevolgd dus als het hier al moest staan, mijn excuses.
Ben bezig met de gewone Lipo6, dus vraag het gewoon uit nieuwsgierigheid![]()
Ah oke! Ik dacht dit eigenlijk om dat er op de verpakking van Whey staat "Elke maatschep bevat 20 gram whey instant." En de maatschep die ik bij mijn Night Protein heb gekregen is zeker 2x zo groot als de maatschep bij de Whey? Wel raar dat dit dan beide 20 gram is?1 scoop is 20gram NP .. als je tenminste eerst het een beetje los maakt in de emmer. Ik maak het met melk.. gewoon met 400-500ml.. spul is in no time dik .
Helaas geen proefsachtets whey delicious?
Wel humor dat ik 15 stuks ProteinBlock bestel, en als bonus een ProteinBlock in andere krijg! en dat terwijl ik de lekkerste smaak al had besteld
De bestelling ziet er prima uit om de laatste gaatjes in m'n rugtas mee te vullen volgende week...

fijne reis... ja die zakje komen pas volgende week.. krijg er net mail over....
Proteinblock choco vind ik zelf de beste.. zijn trouwens de beste proteinbars die ik ken.

Weer even een bestelling geplaatst!
-Animal cuts
- XXL recovery formula
- XXL CLA force
Rene, wanneer kan ik ze verwachten ivm hemelvaart..en hoe supplementeer ik het beste??
Alvast bedankt voor jullie topservice!