MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik vind dat voor een "B" merk (met alle respect)... het toch nog te duur is. Als ik in het groot bij bodybuilding.com whey van Optimum koop is het goedkoper... Ook hun huismerk Higher Power en budget merk NOW zijn stukken voordeliger.

Verder heb ik het idee dat de grote merken toch wel een technoligische voorsprong hebben op XXL. Daarom heb ik het nog nooit gekocht.

Ik vind dat voor een "B" merk (met alle respect)... het toch nog te duur is. Als ik in het groot bij bodybuilding.com whey van Optimum koop is het goedkoper... Ook hun huismerk Higher Power en budget merk NOW zijn stukken voordeliger.

Verder heb ik het idee dat de grote merken toch wel een technoligische voorsprong hebben op XXL. Daarom heb ik het nog nooit gekocht.

who cares about your opinion? ga ergens anders haten :p

XXL whey is lekker en goed te mixen, goedkoop, etc. ON moet je nog invoer en verzendkosten enzo voor betalen ;) naast dat is et k*t te mixen en smaakt het naar varkensschijt uit een droogtrommel.

plus XXL heb je in 1-2 werkdagen in huis

ff vraagje over nitro crea
er staat van: op trainings dagen, een dosering nemen 30 tot 60 min voor de training op lege maag

op rustdagen met een minimale tussenpose van 8 uur.

nu mijn vraag:
moet ik het op rustdagen dan ook innemen op lege maag?

who cares about your opinion? ga ergens anders haten :p

XXL whey is lekker en goed te mixen, goedkoop, etc. ON moet je nog invoer en verzendkosten enzo voor betalen ;) naast dat is et k*t te mixen en smaakt het naar varkensschijt uit een droogtrommel.

plus XXL heb je in 1-2 werkdagen in huis

Kijk, het topic hier is om te vragen of mensen tevreden zijn, EN waarom mensen dat niet zijn. Ik leg het netjes uit dus ik zie niet waarom je mij een hater noemt.

Ik zeg alleen dat voor iemand die nog geen ervaring heeft met het merk ze een achterstand hebben te opzichte van de grote Amerkaanse merken, en dat ze dit mijns inziens kunnen compenseren door onder die prijzen te gaan zitten. Omdat ze dit niet doen kies ik niet voor hun, maar de concurent. Ik weet niet of mijn scenario typerend is voor andere mensen hier of in de sportsector in het algemeen, maar misschien wel...

Ik heb het serieus wel goed berekend dat wanner je 4 potten koopt van 5 Lbs en je dat via USPS (dus per post) laat verzenden (zodat je geen invoerrechten betaald) je goedkoper uit bent. Een nadeel is wel dat je 10 dagen zit te wachten op je bestelling...

Smaak verschilt per persoon, ik vind hun smaken wel oke... maar het voordeel is dat het zo makkelijk mixt.

Wat een geneuzel over voorsprong.
Al die shit komt uit dezelfde fabrieken alleen in een andere wrap.

Net als veel boodschappen:)
Ach ja, het is maar wat de gek ervoor wilt betalen.

ON vind ik een erg goede whey, maar die van XXL voldoet imo gelijk. Mixed ongeveer hetzelfde. Smaak van ON vind ik iets beter, maar als ik daar 30 euro op 5 kg moet toeleggen is de keus van mij snel gemaakt.

En de kwaliteit van de eiwitten? Ik heb geen laboratorium om e.e.a. te testen dus zou het niet weten.

Ik heb het serieus wel goed berekend dat wanner je 4 potten koopt van 5 Lbs en je dat via USPS (dus per post) laat verzenden (zodat je geen invoerrechten betaald) je goedkoper uit bent. Een nadeel is wel dat je 10 dagen zit te wachten op je bestelling...

Smaak verschilt per persoon, ik vind hun smaken wel oke... maar het voordeel is dat het zo makkelijk mixt.

Als jij iets serieus goed wil berekenen en vergelijken moet je sowieso binnen Nederland blijven. Dan mag jij 1 Nederlandse webshop noemen waar 10kg whey van optimum goedkoper is dan 149,95 (de prijs voor 10kg whey instant van xxl).

Sterker nog, ik denk dat er erg weinig webshops zijn in Nederland waar je 10kg whey instant (50% isolaat, 50% concentraat) kan halen voor 149,95. Dus ze onderscheiden zich wel degelijk in prijs.

En dan nog even over de technoligische voorsprong, je betaald bij de grote merken vooral voor de naam. Het is maar de vraag of de kwaliteit van de grotere bekendere merken daadwerkelijk beter is dan de kwaliteit van XXL.

Waaruit concludeer je dat XXL producten b-merken zijn? Omdat ze zelf de etiketten erop plakken en het in zakken leveren? Daarom is XXL juist goedkoop, omdat ze niet aan die dure hype potten met fancy etiketten meedoen. Ik heb in ieder geval mijn favo webshop gevonden qua standaard supps en raad het ook iedereen aan.

Welke Eiwitten kan ik het beste kopen?

ik gebruik ze NIET direct na de training want zo'n shake koop ik in de gym...dus meer voor thuis gebruik...welke kan ik dan beter kiezen? Instant Whey of Protein80?

Whey: Direct na het opstaan, rond de training.
Pro80: Alle andere momenten van de dag.

XXL is een "B" merk, vanwegen hun positionering en prijs. Niet vanwege de kwaliteit van het product. Daar kan ik niks over zeggen.

Je kent toch het begrip a en B merken van de supermarkt. Calve = A-merk, Euroshopper = B-merk. Noogmaals er zullen mensen zijn die B kopen vanwegen de prijs of smaak. Bijde producten zijn GOED!

Ik snap niet waarom ik binnen NL zou moeten vergelijken. 4 potten van 5lbs (ongeveer 10 Kg) kosten 39x4 = $156 + $85 shipping = $241 = €164. Dus 14 Euro meer voor een A-merk, scheelt je 1,40 per kg. Das niks...

Ik snap niet waarom ik binnen NL zou moeten vergelijken. 4 potten van 5lbs (ongeveer 10 Kg) kosten 39x4 = $156 + $85 shipping = $241 = €164. Dus 14 Euro meer voor een A-merk, scheelt je 1,40 per kg. Das niks...

Kerel, ik zou ook niet meer in Nederland gaan tanken als ik jou was...

Tanken in amerika is zeker goedkoper:D

ik vraag me af wanneer ik mijn bestelling krijg. Heb 2mnd dosering NitroCrea besteld en Protein 80 Choco. Donderdag bestelt (eenmalige machtiging), nog steeds niets ontvangen. bestelnummer 8061

mvg Alexandre Beynon

ik vraag me af wanneer ik mijn bestelling krijg. Heb 2mnd dosering NitroCrea besteld en Protein 80 Choco. Donderdag bestelt (eenmalige machtiging), nog steeds niets ontvangen. bestelnummer 8061

mvg Alexandre Beynon

ik zou zeggen bel/mail die gasten even....

Jammer dat ze nog geen eigen isolaat of hydrolysaat hebben.

Heb vandaag besteld. 5kg instant + protein80...+T-shirt :D

Gewoon prima spul die whey van xxl. Ben inmiddels met me 3de pot bezig maar ben wel tot de conclusie dat banaan mij het beste smaakt. Choco heb ik nog niet getest maar ik hou het bij banaan. Goede prijs/kwaliteit.

Gewoon prima spul die whey van xxl. Ben inmiddels met me 3de pot bezig maar ben wel tot de conclusie dat banaan mij het beste smaakt. Choco heb ik nog niet getest maar ik hou het bij banaan. Goede prijs/kwaliteit.

ik heb de choco, deze is ook heel lekker

Hmm tot hoe groot gaan die t-shirts eigenlijk?

Terug
Naar boven