Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

ik heb de zma pillen, maar deze kan ik gewoon indrukken zitten haast geen poeder in hoe kan dit?
waarom zijn deze pillen dan zo groot?
konden ze die pillen net een slaggie kleiner maken

Gistermiddag om 4 uur bestelling gedaan, vandaag binnen. Top.:thumbs: Shirt heb ik in XL, zit beetje los ivm andere shirts, wat wel gunstig is eigenlijk. Leuk om te hebben.

Zojuist de NitroCrea besteld, ben benieuwd na al die positieve reacties.

Laatst bewerkt:
Voor het weekend nog ontvangen, vind de smaak wel meevallen i.c.m. een vruchtensap. Heb hier nog een 3/4 pot CEE staan van 1fast400, die is pas goor! :D

Wat doe je aan pukkels die ontstaan dooer een combinatie van eiwitten en creatine, gebruik ongeveer 5 gram(theelepel) creatine en 50 gram/300ml melk whey??

Toen ik alleen eiwitten gebruikte (Stacker W) had ik nergens last van..

Krijgen jullie de Complex Carb Gainer nog in andere smaken (Chocola :lick:)?

Dat ze maaar eens met banaan komen :banana:

zoooooo, na overal Brutez zijn adviezen gelezen te hebben om gewoon bij XXL nutrition 10 kilo te halen ipv bij de tuinen heb ik dit dan ook maar gedaan!!!

jammer dat het shirtje XXL is :P word eerst de 10 kilo opeten voordat ik er in pas hahha!

Er staat in mn mail: word binnen 24 uur verzonden. Dus komt het dan morgen of overmorgen aan?

XXL kennende heb je het vandaag in huis...

Ja mn vriendin zegt dat het zojuist gedropt is :D

maar ze lag te slapen en deed niet open, hebben ze het gewoon voor de deur gezet en zijn aangereden :S stelletje sukkels.
voor t zelfde geld was ze nie thuis en kwam ik vanavond thuis en stond er niks meer!!!

maar ze lag te slapen en deed niet open, hebben ze het gewoon voor de deur gezet en zijn aangereden :S stelletje sukkels.
voor t zelfde geld was ze nie thuis en kwam ik vanavond thuis en stond er niks meer!!!

Ze zijn aangereden ???

Raar man van TNT dat die zo te werk gaan....

Ik heb trouwens die man besteld op de voorpagina... met een xxlshirt...

XXl shirt is helemaal perfect en slaapt heerlijk. Maar heb een andere man gekregen en niet die van de voorpagina :(

Moet wel zeggen was er super snel.. en die eiwitrepen zijn echt wel jammie... :p

Hoe zijn de multi vits? Solgar is het enige merk is waarvan ik weet dat het goed bekend staat.

Wat is het verschil tussen Solgar, multivits van kruidvat of XXL multis?

Heb zondag besteld, maandagavond betaald... wanneer zouden de producten er dan zijn? (België) Vandaag toch? Of niet?

Hoe zijn de multi vits? Solgar is het enige merk is waarvan ik weet dat het goed bekend staat.

Wat is het verschil tussen Solgar, multivits van kruidvat of XXL multis?

Solgar is hoog kwaliteit en niet syntetisch. De rest wel, daarom zo cheap

Terug
Naar boven