- Waardering
- 4.382
rene, hier dus mijn nieuwe bestelling:
Uw bestelling:
XXL Nutrition, Mega Grow NEW! 2x 2000 gr (Orange, Orange), aantal:1, prijs: 74.50
XXL Nutrition, Whey Isolaat 4500 gram (Vanille, Aardbei), aantal:2, prijs: 169.00
XXL Nutrition, XXL Training Stack 1 stack (Orange), aantal:2, prijs: 179.90
XXL Nutrition, Whey Isolaat 1000 gram (Vanille), aantal:2, prijs: 49.90
XXL Nutrition, DextroJuice 1500 gram (Orange), aantal:2, prijs: 25.90
Universal, Animal Cuts 2x 42 Packs, aantal:1, prijs: 74.00
Verzendkosten: 0.00
Totaalbedrag: EUR 573.20
is er vanaf 500 euro een ongeschreven richtlijn voor een sampletje?![]()
als we beperkt samples hebben geven we altijd meer bij een grotere bestelling . we gaan het regelen hier.. thx voor je order.Gister nog snel even voor 3 uur bestelling gedaan... En vandaag om 2 uur binnen..
Super!! Dikke pluim voor XXL nutrition
René,
is 29781 al vertrokken? Geld werd vorige week overgemaakt, en heb emailtje gestuurd naar je maar krijg geen reactie...
grtz
vanaf vrijdag 15.00 is er niemand meer op de info@ mail.. pas dinsdag weer of mss morgen even. ik kan het hier niet zien of dat pakket weg is.. ik heb ze wel even gemailt om het je te laten weten.
wat geeft krealkalyne mij meer dan gewone creatine ethyl ester? en je zei dat er geen verschil tussen als die krealkalyne producten? of heb ik dat fout verstaan
moeilijk te zeggen, het zijn denk ik meer goede alternatieven van elkaar. alle krea alkalyn.. als er ook krea alkalyn inzit dan. komt van 1 en de dezelfde producent (patent) daar moet je ook toestemming aanvragen om het te mogen verkopen.
Hé Renee, even over de Animal Cuts
Mss kun je op de site rbij vermelden dat het pillen zijn? Khad het namelijk voor men vriendin gekocht maar die heeft dus ongeloflijk moeite met pillen slikken ... En op de site staat niet wat het was en op een andere site staat gewoon zakjes, dus ik dacht dat het iets was wat je moest oplossen in water ofzo ....
Maar lijkt wel te werken, 1ste dag en ze voelt de energie al![]()
de 1e keer dat ik dit hoor
/// zal even vermelden straks.hey René zijn er nog staaltjes
bij mijn vorige bestelling waren er geen en anders wacht ik nog een paar dagen tot er zijn![]()
ja we hebben net weer een lading samples binnen... later deze week komen ook de whey delicious samples eindelijk.
Vanochtend voor het eerst gebruik gemaakt van de nieuwe Mega Grow.
Heb daar een paar opmerkingen over:
-De smaak is echt heel anders, wat jammer is aangezien de vorige toch echt een goede smaak had (orange).
-De geur is er ook niet beter op geworden, toen ik het deksel er voor het eerst afhaalde dacht ik eerst dat ik een verkeerde smaak had gekregen.
-Hij lost minder goed op, een groot deel blijft gewoon aan mijn beker vastplakken (de randjes) en ook mijn lepel zit vol. Bij de andere versie had ik hier totaal geen last van en was het na 5 seconden al helemaal opgelost.
De smaak wordt bij de volgende batch iets zoeter, de BCAA's maken het wat wranger van smaak en moet je even laten staan zodat ze helemaal oplossen... maar we kunnen steeds de smaak bij sturen . de smaak is nu idd iets minder goed maar het supplement is wel verbeterd. de smaak gaan we aan werken
Mij maakt de smaak niks uit. Gaat erom wat erin zit. Als je klontjes hebt doe je het niet goed.
Eerst water, dan de megagrow in je Shakebeker. 30 seconden goed schudden en klaar
hij roert het denk ik in een glas met een lepel.